Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 397 ... 454 455
kelderfan

Gesink heeft al een tijdlang achterin gereden. Nu is 't wel duidelijk waarom. Roglic en Kruijswijk hebben ook op de grond gelegen, maar die hebben wel de stap gezet. Hopelijk is en blijft Gesink de enige met een malheur.

BraboCycling

Vandaag Kruijswijk meesturen zou ideaal zijn, mocht de vlucht dan veel minuten krijgen heb je meteen nog meer druk als TJV op de top 10 staan

kelderfan

Ik denk niet dat de vluchters veel ruimte krijgen, want in de finale wacht Alto 14%. Daar wordt nog een robbertje uitgevochten, want de finish is dan niet ver meer.
Maar het lijkt mij een goed idee om in ieder geval een mannetje mee te sturen en dan bij voorkeur Kruijjswijk.

BraboCycling

Ik denk dat dit zeker een etappe voor de vluchters gaat zijn, want wie gaat er achteraan rijden met dien verstande dat Roglic zo veel beter is dan iedereen op dit soort korte klimmetjes.

Barttej

Op het laatste klimmetje gaat er niks gebeuren tussen de klassementsmannen ook al zou dat voor de ritzege zijn. klimmetje is simpel niet zwaar genoeg en dan zal het voor de sprinters zijn die redelijk kunnen klimmen zoals onder meer Matthews.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik begrijp je gedachte op zich wel... maar de concurrenten van Roglic kunnen niet blijven wachten met aanvallen. De meeste moeten een achterstand op hem goedmaken en dan ook nog eens 1,5 tot 2 minuten bij hem wegrijden willen ze een kans maken. Ik kan me niet voorstellen dat er helemaal niemand wat wil proberen op deze klim en dat ze rustig met z'n allen naar de finish gaan rijden.

kelderfan

Tot nu toe rijdt er ook niemand weg en de rit gaat voornamelijk aflopend naar de eerste beklimming.

Barttej

'@rahims: Op dit soort wegen ga je echt niet verschil maken ten opzichte van Jumbo of Roglic. Vanaf het weekend zal er wel wat meer strijd komen van de andere ploegen en dan voornamelijk van Movistar. Bahrain met Haig en Ineos mogen nog hopen op een podium, maar veel hoger zal het niet worden.

kelderfan

In de de Druivenkoers trekken DCQS met Evenepoel, Alaphilippe en Asgreen de boel uiteen met de nieuwe aanwinst erbij.

Murcia

Weer een val waar Primoz bij zit, hopelijk zonder vervelende gevolgen maar het geeft wel aan hoe dun het draadje bij hem soms is. Ploeg daarna klasse gewerkt en in de finale nog vier man om hem heen. Elke dag blijft er één vol landmijnen.

tdola

Ploeg was klasse idd, enig team met meer dan 3 in finale peloton.
Hopelijk iedereen weer ok uit die val.

kelderfan

Ja dat is nog even afwachten met 't ok zijn na die valpartij. Roglic kon daar niets aan doen. Ju kunt ook beter aanvallend rijden, als je niet in de problemen wilt komen. TJV zit nu te vaak in het beruchte bolletje achter de spits van het peloton.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ze zaten daar toch gewoon prima... wie verwacht er nou ook dat er zo gevallen wordt bergop. Hier kan je ze echt niets verwijten... dit was gewoon pure pech

Michieltje

Roglic is helaas een beetje een brokkenpiloot

kelderfan

'@rahimns
Ik herinner mij nog een valpartij van Robert Gesink en dat was ook bergop met als gevolg een lange revalidatie.
@Michiel
Hij is vaak bij een valpartij betrokken, maar Gesink was ook slachtoffer en is hij dan ook een brokkenpiloot?

Murcia

Volgens de ploeg zelf waren Primoz, Steven en Lennard bij de val betrokken. Steven wat schaafwonden maar verder ok. Primoz ook geen noemenswaardige schade. Bevestigd dat men over de mannen van INEOS heen stuiterde. Valpartij ontstaan door waarschijnlijk gladde plek vanwege olie.

kelderfan

Volgens TJV-site zijn de jongens er nog goed vanaf gekomen en het was in dit geval helaas Steven Kruijswijk, die erbij lag.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Roglic en Hofstede lagen er ook bij hoor

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Rahims
Quote: wie verwacht er nou ook dat er zo gevallen wordt bergop
Gelul Rahims.
Vlgs Bouwman was het 500m in de afdaling.

https://twitter.com/Debby_Drckx/status/1430926776369393667

S. Morgenstern

Dat middelste zinnetje is totaal overbodig.

rennerske

…….. en volkomen misplaatst.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny bedankt voor de terechte terechtwijzing... jammer dat het niet op een iets vriendelijker manier kon. Het was inderdaad op een afdalend stukje op de beklimming, ik was even op het verkeerde been gebracht doordat vlak daarvoor nog in beeld was dat er 4 km geklommen moest worden. Een mens kan er wel eens naast zitten.

Laatst gewijzigd
Michieltje

Ik zie net de beelden terug. Iemand van JV geeft Primoz een fiets en duwt hem op gang, en roept ‘verdomme joh lul’ tegen een Ineos renner die hen op dat moment tegengesteld’ passeert. Tis allemaal emosie mense

Cycling

We hebben in iedergeval kunnen zien dat de JV renners in orde zijn en als het moet iets recht kunnen zetten. Roglic kon vandaag zoals zo vaak rekenen op zijn teamgenoten.

Fanny

S. Morgenstern
Inderdaad jouw bericht is totaal overbodig en slaat nergens op.
@rennerske
jouw bericht is misplaatst.

Gelul is in mijn deel van NL een gewone uitdrukking en ik vind er niets onvriendelijks aan.
Definities gelul: Gebazel, Geklets, Geleuter, Gewauwel, Gezwam, Gezwets en Leuterpraat.
Feit is dat @rahimns het niet goed had en ik dus ook een van bovenstaande woorden had kunnen gebruiken.
Enfin, hij geeft het toe en dat is voor mij het belangrijkste.

1 2 ... 397 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.