Ik begrijp je gedachte op zich wel... maar de concurrenten van Roglic kunnen niet blijven wachten met aanvallen. De meeste moeten een achterstand op hem goedmaken en dan ook nog eens 1,5 tot 2 minuten bij hem wegrijden willen ze een kans maken. Ik kan me niet voorstellen dat er helemaal niemand wat wil proberen op deze klim en dat ze rustig met z'n allen naar de finish gaan rijden.
'@rahims: Op dit soort wegen ga je echt niet verschil maken ten opzichte van Jumbo of Roglic. Vanaf het weekend zal er wel wat meer strijd komen van de andere ploegen en dan voornamelijk van Movistar. Bahrain met Haig en Ineos mogen nog hopen op een podium, maar veel hoger zal het niet worden.
'@Fanny bedankt voor de terechte terechtwijzing... jammer dat het niet op een iets vriendelijker manier kon. Het was inderdaad op een afdalend stukje op de beklimming, ik was even op het verkeerde been gebracht doordat vlak daarvoor nog in beeld was dat er 4 km geklommen moest worden. Een mens kan er wel eens naast zitten.
S. Morgenstern
Inderdaad jouw bericht is totaal overbodig en slaat nergens op.
@rennerske
jouw bericht is misplaatst.
Gelul is in mijn deel van NL een gewone uitdrukking en ik vind er niets onvriendelijks aan.
Definities gelul: Gebazel, Geklets, Geleuter, Gewauwel, Gezwam, Gezwets en Leuterpraat.
Feit is dat @rahimns het niet goed had en ik dus ook een van bovenstaande woorden had kunnen gebruiken.
Enfin, hij geeft het toe en dat is voor mij het belangrijkste.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.