Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 405 ... 454 455
kelderfan

Ja S. Morgenstern
Dan kan hij ook als springplank worden gebruikt. Kruissie en Kuss gaan ook voor een goed klassement; dus die blijven bij Roglic in de buurt.

S. Morgenstern

Kruijswijk had in zo'n kopgroep een kanshebber geweest. Zijn klassement is echt bijzaak

AWestie

Waarom schrijft men hier Kruijswijk nu hoger aan dan Bouwman terwijl de groep niet zo goed gestoffeerd is en Bouwman dit jaar net zo goed bijna won (zelfs dichterbij was dan Kruijswijk)

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Kruijswijk klimt hier gewoon veel beter dan Bouwman. Die eerste zou kans maken tegen mannen als Storer en Majka.

Laatst gewijzigd
Petje

Groenewegen laat zich heel vaak wegzetten. Te vaak. Wiel houden van ploegmaat

Laatst gewijzigd
Yeez

Dylan laat vandaag weer eens zien wat voor een drama het voor hem is om zich te plaatsen op het hoogste niveau. Verliest eerst affini en roosen die perfect op kop zitten en daarna ook nog teunissen die hem in extremis nog wil brengen. Ik neem dan ook aan dat zijn boosheid op de streep vooral naar zichzelf was

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dylan is nog steeds niet waar hij moet zijn. Dat wordt echt een drama zo. Mike had hier echt meer uit kunnen halen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Roglic doet goede zaken en ook Sepp Kuss liet zich goed zien op de laatste klim,
Kruijswijk doet 't ook steeds beter en stijgt met stip een plek in 't klassement.

Murcia

Roog is zelden zo dominant geweest als in deze Vuelta, vandaag weer met afstand de beste ook al wint Lopez. De manier waarop hij Bernal pareerde of op het eind moeiteloos weg poeft bij Mas laat zijn overheersing hier goed zien. Ploeg wint ook weer een minuut of twee op Bahrein in het ploegenklassement dus dat winnen is niet onmogelijk hier. Kuss goed als pure knecht die zelf top 8 AK gaat rijden en Steven nog niet super maar wel op een vormpeil dat weer hoop geeft.
In de Benelux Tour verknalt Dylan het volkomen, hij blijft er maar niet in slagen om zich voorin te plaatsen dan wel te houden en dat kost de ploeg een hoop zeges zo. Of het ooit beter wordt vraag ik mij serieus af.

Laatst gewijzigd
T80JZ

Roglic had nog een rekening open staan bij Movistar, na vandaag niet meer.

Murcia

'@T80JZ
Ik denk dat je goed zit, de manier waarop Primoz op ongeveer 200 meter een seconde of 12 van de voorsprong afhaalt duidt er op dat er wel wat meer in de tank zat maar de Movi's verdienden nog een beloning vanwege vorig jaar.

Laatst gewijzigd
rennerske

Fijn voor ons fans, maar na dag één heeft een soevereine Roglic het nooit spannend laten worden.

Turtlehead

Roglic rijdt gek genoeg zijn sterkste jaar tot nu toe. Alleen viel hij in PN en in de Tour, waardoor het mss minder zichtbaar is (en moest hij in de AGR teveel knechten, waardoor hij in LBL tekort kwam ;) ).

Michieltje

Loe van Belle wint ook weer. Vind het een hele leuke naam.

goldone123

Wat voor renner is low van Belle beetje zo als Tim van dijke?

Sijbrands

en verder

Cycling

?

Michieltje

Zou zomaar kunnen, goldone. Maar dan met een voorkeur voor baanwielrennen ernaast, i.p.v. mountainbiken.

https://sleutelstad.nl/2020/10/18/onverwacht-groot-succes-voor-wielrenner-van-belle-op-de-baan-twee-keer-goud/

Sijbrands

huh?

Fanny

Aub TJV, graag morgen vol voor het ploegenklassement gaan nu de rode leiderstrui bijna binnen is.
Dus proberen 1 of 2 renners mee in de aanval te sturen in deze etappe voor vluchters.
Zeker als Bahrein dat niet doet.
Zou toch mooi zijn om als TJV ploeg naast hopelijk Vuelta winnaar Roglic het ploegenklassement te winnen.
Dat zou een mooi voldoening zijn voor de rest van het team naast al het knechten voor kopman Roglic.
Ik zou dat een prachtige teamprestatie vinden waarvan ik hoop dat ze er voor gaan als dat kan.

AWestie

Vier minuten verschil ook maar, ik hoop dat ze het mee pikken dat ploegenklassement.

Yeez

Dat is best veel als bahrein er ook voor rijdt en haig en mader heeft. Zie het niet gebeuren, al kunnen Kruijswijk en Roglic ook nog tijd pakken in de tt

Cycling

Of het ploegenklassement mogelijk is zal vooral van morgen afhangen en voorkomen dat Bahrain vandaag in de ontsnapping zit. Op zondag maak je niet veel tijd goed op Bahrain in de tijdrit.

Daniel17

Bahrein rijdt gewoon voor het ploegenklassement, mede daarom reden ze gister ook op kop zei Haig.

Dus een eventuele kopgroep met TJV en zonder Bahrein zou niet zonder slag of stoot weg raken.

Ik denk dat 4 minuten te veel verschil is om goed te maken in een tijdrit, aangezien Haig en Mader echt niet (veel) tijd gaan verliezen op Kuss en Kruijswijk.

Ik denk dat het de renners en ploegleiding weinig uitmaakt om eerlijk te zijn. Ik verwacht niet dat ze er een doel van maken.

Yeez

Ook Foss start in navolging van Vingegaard niet in Britain door zijn val in Bretagne. Leemreize vervangt hem. Flinke aderlating voor de ttt

1 2 ... 405 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.