Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 408 ... 454 455
Murcia

Horner is vooral grappig, als analist lijkt hij op Bas Heijne en diens columns in de NRC. Achteraf je gelijk halen. Ben benieuwd wat hij dan vond van Roglic die met Bernal meeging op woensdag. Hij had immers lek kunnen rijden, dus dan maar beter bij je knechten blijven. LOL Hij was altijd al een rare met die verdediging van Lance tot in den treure terwijl hij eerder opmerkte dat een klassementsman die met zijn hele ploeg tot de laatste col het peloton kon aanvoeren en dat dag na dag geen zuivere koffie kon zijn. Daarmee kon hij alleen maar doelen op US Postal.

rennerske

Horner, zucht. Wat een kolder kraamt die man uit.

fudd

Op zich was het natuurlijk welkom geweest als Oomen of Bouwman bij Padun had gezeten. Ik denk dat TJV het niet echt nodig vond proberen iemand mee te sturen, zonder Ineos of Movi erbij.

tdola

Ttt is denk ik tjv di geen favoriet in gb, met opstelling die er nu staat lijkt me dat ineos.

kelderfan

Is Affini nu weer het nieuwe pispaaltje?
Nee @Murcia Affini is een prima tijdrijder; die je naar mijn mening ook zo moet gebruiken.
Die Mick van Dijke is juist wel een goeie voor dat werk.

Poeksel

De eerste overwinning van vandaag is binnen! Sterke punch van Van Aert in Bodmin.

Murcia

'@kelderfan
Dus je stelling is nu dat Affini alleen maar als tijdrijder moet gebruiken? Dat is pure flauwekul gezien zijn Giro en werk voor de sprinttrein. Verder draai je om je eigen woorden heen, de vaak geprezen Affini was volgens jou dus hier minder omdat hij in de bus gisteren finishte terwijl hij eerder in de week naast zijn tijdrit ook zijn werk voor Dylan meer dan voortreffelijk deed. Deze kerel gaat de komende jaren alleen maar beter worden.

kelderfan

Ja @Poeksel het zijn toch Roglic en Van Aert, die voor de zeges zorgen. Hij gaat gewoon verder met waar hij gestopt is.
Chapeau# Wout Van Aert.

kelderfan

'@Mucia
Hij gaat ook steeds beter worden inderdaad, maar hij is en blijft voor mij geen man voor de Vlaamse klassiekers.
Want hoe gaat 't nu met de Benelux Tour?

kelderfan

Ja dat zie je goed @Murcia. Jij verwijt mij, dat ik hem als pispaal zie. Maar daar zit je helemaal naast. Ik zie hem net als Van Emden als tijdrijder en dat hij goed is voor Groenewegen wordt door mij nergens bestreden.😉

goldone123

Tom dumoulin rijd weer goed!

kelderfan

Zeker hij komt na Colbrelli als derde over de lijn. Ook Teunissen zat er goed bij in de volgende groep.
Mooi dat Dumoulin zich weer laat zien.
En volgend jaar met Laporte erbij wordt 't nog leuker.

Laatst gewijzigd
rennerske

TD lijkt deze Tour gereden te hebben om te verkennen wat volgend jaar allemaal tot zijn mogelijkheden behoort.

Laatst gewijzigd
tdola

Ik denk dat een van aert graag een dumoulin erbij zou hebben in de Vlaamse klassiekers. Teunissen verteert die klimmetjes toch net wat minder goed. T zal er echter vanaf hanger wat dumoulin zelf wil.

Maar als je vgrnd jaar opstelt in Vlaamse klassiekers: van aert, laporte, dumoulin, van hooijdonk, teunissen, roosen en eenkhoorn. Wow dan kan je in breedte meer concurreren met dqcs.

En heb je dekker, affini nog achter de hand.
Edit: vd sande nog vergeten.

Laatst gewijzigd
horsm

Fijn om Dumoulin weer zo te zien, zeg!

kelderfan

Wauw Van Aert

Xevar

..

goldone123

'@tdola en met Tosh Van der Sande gewoon een prima renner

veld

Wat is er met David Dekker? Al lang niets meer over gehoord.

Yeez

Gevallen in bretagne en 3 vingers gebroken. was goed in vorm

tdola

'@veld
Reed in Polen recent nog verdienstelijk, leek er beter in te komen, maar wat yeez zegt gevallen en 3 vingers gebroken.

Michieltje

Is het rode tijdrit shirt van Primoz beter dan de verplichte Le Coq Sportif van de TDF?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Volgens mij maakt dat allemaal niet veel uit..

$kedel

Het verschil qua materiaal zal misschien niet heel groot zijn maar het verschil tussen de oren kan dat wel degelijk zijn.

Kruijswijk zal wel wat nadeel hebben gehad van zijn Ineos-libelledrone op de schouder

Proberen ze daar op het podium met Heineken nog een extra sponsor binnen te halen? 😅

Laatst gewijzigd
Poeksel

We hebben gewonnen!

Overigens heeft die ene etappe waarin de kopgroep een kwartier kreeg Kruijswijjk de top tien gekost (een constatering, geen verwijt).

1 2 ... 408 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.