Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 410 ... 454 455
madeinstars

Valt al met al nog alles mee in ToB met die ploegentijdrit. Pech en een mannetje minder, maar nog heel goed in het klassement.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Een prima TTT hoor met deze selectie... hadden denk ik ergens tussen de 5 a 10 seconden verloren zonder de pech

goldone123

Mee eens, George bennet en pasc eekhoorn zijn niet de beste in tt’s ze hebben het heel netjes gedaan.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Denk dat Pascal een prima renner is voor een TTT... en is zeker geen slechte tijdrijder dus daar ben ik het sowieso al niet met je eens

goldone123

Hij is idd geen slechte tijd rijder maar dat heb ik ook niet gezegd het is een prima tijd rijder idd

Laatst gewijzigd
xistnc

Voor zo'n afstand zijn types als Eenkhoorn, Teunissen en Roosen prima geschikt als niet-tijdrijders.

Knappe TTT gezien de situatie: veel invallers, een uitvaller, een junior op de bagagedrager en dan ook nog brommerpech. Ook zonder die pech had winst er vermoedelijk niet ingezeten. Nu mag Ineos de koers dragen, dat kan een voordeel zijn voor TJV.

AWestie

Voor een TTT helpt het ook heel erg als je een stuk explosief bent zodat je ook goed kan inhaken achteraan weet ik nog van een uitgebreide analyse van Heijboer na winst in Brussel. Daarom ook juist in het straatje van Teunissen en Eenkhoorn lijkt me.

goldone123

Kijk uit naar morgen ben benieuwd wat Pascal eekhoorn kan moet wss rijden voor wout van aert

Barttej

Gesink wordt morgen voor de tweede keer aan zijn schouder geopereerd en is einde seizoen.

tdola

Mm dat zou tegenvaller gesink zijn, link?

appiett

'@ tdola, nee schijnt een vrij standaard operatie te zijn.

(Sorry kon het niet laten)

kelderfan

Jammer dat Gesink zo zijn seizoen moet beëindigen. Hij reed al wat moeilijker in de Vuelta, maar dan toch dapper, dat hij 't heeft volbracht.

Murcia

Ik mag hopen dat Wout zijn supervorm nog niet te vroeg heeft want het was vandaag weer indrukwekkend. Hij klopt Flip en Woods op een slotklim die echt hun terrein is. Leek bijna te breken maar sloot aan en had een machtige sprint. Ploeg hier ook weer uitstekend met Tony om de vlucht te controleren en Eenkhoorn voor de op één na laatste klim als klimknecht en George die hem perfect lanceerde op de slotpuist. Genoten!!

Michieltje

Dat was stout van Wout

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wat deed Wout dan ?

AWestie

Flipje deed vooral iets fout, straf dat WvA er nog langs kwam. Hopelijk heeft hij niet nu al zijn hoogvorm te pakken.

De Zeboe van de Zoncolan

Abcdefgh

Michieltje

Stout betekent toch ook straf, geweldig enz?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Michiel oke nooit eerder gehoord... weer wat geleerd

Michieltje

Verwante begrippen
[2] boud, brutaal, dapper, ferm, onvervaard, vermetel

Murcia

Michiel heeft volkomen gelijk, als student geschiedenis had ik een heel ander idee toen we leerden over degene die een belangrijke rol speelde bij het ontstaan van Nederland. Filips de Stoute was een dapper man en Wout zeker ook.

Michieltje

Zo is dat Murcia. Ik trek mijn blue suède stoute shoes aan

kelderfan

Het is bijna stout, maar ik vind Wout met zijn blue suède stoute shoes echt een kanjer. Chapeau meneer Wout Van Aert.
Hij en Roglic zorgen toch voor de zeges voor het geplaagde team met die arme Gesink als voorbeeld.

kelderfan

'@Michel
Wout zegt, dat hij over zijn limiet is gegaan bij de bestijging van die laatste pukkel. Kun je dat ook stout noemen?

xistnc

En moedig, ook.

1 2 ... 410 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.