Ja, die Anita was me een dot van een meid.
Leemreize heeft moeten bikkelen vandaag. Is volgens Wout goed voor zo’n jonge renner. Volgend jaar een Vuelta rijden zal ook goed zijn voor zijn ontwikkeling en inhoud. Laten we dan wel hopen dat Primoz volgend jaar de TDF wint en de Vuelta eindelijk eens links laat liggen
Mwah, het is voor alle andere renners die nog kunnen winnen ook van belang dat de koers gecontroleerd wordt en echt gevaarlijke etappes waar Martin nog veel goed zou kunnen maken, zijn er ook niet. Ik denk dat het vooral afhangt van hoeveel risico Wout wil nemen. Ik zie hem vandaag bijvoorbeeld niet mee sprinten als er een grote groep gaat sprinten voor de winst.
Vreemd dat Martin niet wil starten omdat hij zich wil richten op WK ITT en TTT Relay.
Valt mij vies tegen van hem.
Hij is toch in dienst bij TJV en rijdt toch in de Tour of Brittain voor kopman Van Aert die toch ook niet stopt voor het komende WK tijdrijden en weg.
Ik denk dat hij voor zijn eigen belang gaat ipv TJV belang.
Hij heeft als goed betaalde renner/knecht dit jaar al zo weinig koersen (3) voor TJV gereden.
Nmm is hij al een beetje aan het afbouwen.
Die zie ik volgend jaar geen TdF rijden.
Daar heeft TJV inmiddels al andere goede renners voor en de kans dat ie valt met dito gevolgen is ook groot.
'@Fanny
Het is stout dat Tony niet meer start in de ToB. Het is toch gebeurt op verzoek van ploegbaas Zeeman.
Hij gaat ook stoppen na seizoen 2022 en zal dan zeker een leuk programma krijgen voor dat seizoen.
Zeker grote kans, dat hij de TdF niet meer hoeft te rijden, Daarvoor is Dennis gehaald, maar die heeft ook bepaalde wensen.
Als opstelling voor Frankfurt klopt geen echte kanshebbers, wordt daar vaak toch sprint met grote groep. Misschien teunissen voor top 10.
Rest wellicht in de vlucht proberen?
Als startlijst pcs klopt zullen ploegen van kristoff, Philipsen, ackermann en matthews wel mikken op sprint lijkt me.
Dennis is niet één op één gehaald voor Tony en dat de laatste stopt na 2022 is nieuw voor mij. Deze beslissing zal in overleg zijn genomen en niet als een dictaat van één van beiden. Tony zal vooral op de mixed-relay kansen zien op Goud en dan is de keuze wel billijken. Zeker nadat Zeeman gisteren al liet weten dat de eerste vier dagen de laatste test waren voor Wout aangaande het WK en Roubaix. Voor Hayther is winnen in GB de prioriteit en voor Wout niet. Lullig voor de organisatie misschien maar wel de realiteit.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.