Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 412 ... 454 455
Atapumafanclub

Einde seizoen Tom Dumoulin

YogiBear

Dat is echt balen. Het zag er naar uit dat hij nog best een leuk einde van het seizoen kon draaien. Hopen dat het bij alleen de pols blijft en dat het daarmee nog wel meevalt.

Murcia

Ongelooflijk zuur, zo ben je lekker aan het trainen en even later wordt je geschept door een auto. Ik weet dat het erger had kunnen aflopen maar dit voelt zo oneerlijk aan voor hem en ons als fans en wielerliefhebbers. Een spoedig herstel gewenst ook al is de rest van het seizoen naar de vaantjes,

tdola

Grrrr, @#@%%##@.
Kwam er net weer in, kon echt nog wat betekenen ook in bijv Lombardije, 2e man achter Roglic bijv.
Hopelijk volgend seizoen sterker terug.

Yeez

Had serieus rekening met hem gehouden voor het wk tijdrijden. Zeer zeer zonde voor hem. Hopelijk laat hij nu zien hoe mentaal sterk hij is

MokumJ

Laatste aflevering van podcast in het wiel praat T. Zonneveld over Milan Vader. Schijnbaar is Milan januari al mee geweest op trainingskamp met alle klimmers, hij was daar toen al een van de beste. Wattages om bij te watertanden. Ben benieuwd!

skylimit

Hoezo einde seizoen voor Dumoulin ? Van Vleuten zat binnen 1,5 week toch ook al weer op de fiets en reed het wereldkampioenschap. Natuurlijk afhankelijk wat voor breuk het is en hoe het de gemoedtoestand/instelling van de renner.

Daniel17

Dat is gekkenwerk joh

S. Morgenstern

Natuurlijk afhankelijk van de breuk.. Dat was genoeg

Murcia

Eens met Morgenstern, skylimit stelt een vraag, geeft daar zelf al een antwoord op en vervolgens een verpakte sneer naar de vermeende slappe mentaliteit van Tom. Niet echt relevant lijkt me. Doet me denken aan het random melden tijdens de Tour dat Roglic naar Bahrain zou gaan om het daar vervolgens zonder bronvermelding bij te laten.

kelderfan

Wout Van Aert doet 't weer met mooie sprint in de ToB. Bravo.

madeinstars

Van Aert is onklopbaar in dit soort koersen, of het moet door een MvdP in topvorm zijn. Verder komt er niemand in de buurt.

madeinstars

Per Strand Hagenes overigens 2e op het ek voor junioren.

Murcia

Wout dominant maar ook de andere jongens van het kleine ploegje nog in GB doen het prima. Tactisch goed bekeken om George in de vlucht te sturen en Eenkhoorn is een zeer goede renner nu om de kopman af te leveren.

YogiBear

Voor wat het waard is; nog één keer top drie in een etappe deze week en Wout is de nieuwe leider in de PCS ranking. Volgens mij is het ook voldoende als hij top 20 eindigt in het eindklassement.

goldone123

Heb veel zin in het wk

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wout is echt in bloedvorm... ben vooral ook benieuwd naar Parijs-Roubaix

Michieltje

Per strandde in de laatste honderden meters. Wat is hij eigenlijk voor type renner?

T80JZ

Uit het AD: Zeeman verwacht dat Dumoulin zich in 2022 opnieuw zal opwerpen al klassementsrenner. ,,Tom is geen andere renner geworden. Zijn kwaliteiten zijn nog dezelfde als voorheen. Hij blijft een heel goede klimmer met een verwoestende tijdrit.” https://www.ad.nl/wielrennen/jumbo-visma-rekent-ook-na-tegenvaller-op-dumoulin-tom-is-geen-andere-renner-geworden~ab87c090/

Met Wout in deze vorm verheug ik me enorm op Parijs - Roubaix.

Murcia

'@Michiel
Dat moet eigenlijk nog blijken, bij zijn club vergelijken ze hem met Boasson Hagen. Eigenlijk een soort alleskunner met uitzondering van het zware klimwerk. Hij is rap, goede tijdrit en kan korte klimmen prima aan. Maar ik denk dat hij de komende jaren nog heel wat heeft te ontdekken. Was volgens mij ergens op Instagram niet zo lang geleden een filmpje op trainingskamp waar hij de rest van het Development Team bergop er allemaal één voor één af rijdt.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ik zie Tom ook volgend jaar een GT rijden en als hij voor zichzelf wil rijden, dan lijkt mij de Giro een prima koers om er weer in te komen.

Daniel17

https://www.instagram.com/p/CRTnVRBHEj_/

Dit is het flimpje waarover @Murcia het heeft.

Michieltje

Thanks Murcia en Daniel. Een topper in wording dus. Die andere Noor, Haune oid, lijkt me qua postuur meer een type pure klimmer dan zijn landgenoot, ben ook benieuwd wat hij kan,

Kelderfan. Ja, samen met Kruijswijk en Oomen, gecombineerd met Groenewegen en co. Van Aert zal ook renners meekrijgen in de TDF, benieuwd of en wat de consequenties zijn voor de ondersteuning van Roglic

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nou is het ook niet zo heel indrukwekkend omdat er bij de Academy verder geen pure klimmers rijden dit jaar

Michieltje

Archie Ryan rijdt idd bar weinig dit jaar.

1 2 ... 412 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.