Ongelooflijk zuur, zo ben je lekker aan het trainen en even later wordt je geschept door een auto. Ik weet dat het erger had kunnen aflopen maar dit voelt zo oneerlijk aan voor hem en ons als fans en wielerliefhebbers. Een spoedig herstel gewenst ook al is de rest van het seizoen naar de vaantjes,
Eens met Morgenstern, skylimit stelt een vraag, geeft daar zelf al een antwoord op en vervolgens een verpakte sneer naar de vermeende slappe mentaliteit van Tom. Niet echt relevant lijkt me. Doet me denken aan het random melden tijdens de Tour dat Roglic naar Bahrain zou gaan om het daar vervolgens zonder bronvermelding bij te laten.
Uit het AD: Zeeman verwacht dat Dumoulin zich in 2022 opnieuw zal opwerpen al klassementsrenner. ,,Tom is geen andere renner geworden. Zijn kwaliteiten zijn nog dezelfde als voorheen. Hij blijft een heel goede klimmer met een verwoestende tijdrit.” https://www.ad.nl/wielrennen/jumbo-visma-rekent-ook-na-tegenvaller-op-dumoulin-tom-is-geen-andere-renner-geworden~ab87c090/
Met Wout in deze vorm verheug ik me enorm op Parijs - Roubaix.
'@Michiel
Dat moet eigenlijk nog blijken, bij zijn club vergelijken ze hem met Boasson Hagen. Eigenlijk een soort alleskunner met uitzondering van het zware klimwerk. Hij is rap, goede tijdrit en kan korte klimmen prima aan. Maar ik denk dat hij de komende jaren nog heel wat heeft te ontdekken. Was volgens mij ergens op Instagram niet zo lang geleden een filmpje op trainingskamp waar hij de rest van het Development Team bergop er allemaal één voor één af rijdt.
Thanks Murcia en Daniel. Een topper in wording dus. Die andere Noor, Haune oid, lijkt me qua postuur meer een type pure klimmer dan zijn landgenoot, ben ook benieuwd wat hij kan,
Kelderfan. Ja, samen met Kruijswijk en Oomen, gecombineerd met Groenewegen en co. Van Aert zal ook renners meekrijgen in de TDF, benieuwd of en wat de consequenties zijn voor de ondersteuning van Roglic
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.