Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 415 ... 454 455
Michieltje

Swalalalaa

tdola

Van emden kan ook.prima uit de voeten in Parijs roubaix.

Quesada Quesada

https://www.cyclingnews.com/news/george-bennett-prepares-for-final-chapter-with-jumbo-visma/

Yeez

Thanks Quesada! Leuk om ons via die nieuwsberichten op de hoogte te houden!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het 1e gepubliceerde stuk van Katy Madgwick op Cyclingnews... nice

Sandy Casar

“Jammer, maar helaas. Bij Jumbo-Visma komen ze voor de Gooikse Pijl niet aan zes renners en daarom haakt de ploeg af. Dit wegens zieken, geblesseerden en een te druk programma. Op onze voorlopige deelnemerslijst prijkten onder andere de namen van Nathan Van Hooydonck, David Dekker, Pascal Eenhoorn en Timo Roosen.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210914_93576069

Yeez

Eenkhoorn moet Harper vervangen in Frankfurt en Dekker heeft nog last van gebroken vingers.

Blessures nu:
Gesink: nieuwe operatie sleutelbeen
Dumoulin: operatie polsbreuk
Foss: hechtingen in de kin en een ribbreukje
Harper: diepe snijwond elleboog, hechtingen
Dekker: 3 gebroken vingers

Daarnaast heeft Hofstede een lelijke smak gemaakt in de Vuelta en daar veel last van gehouden. Zal mij benieuwen of die Frankfurt rijdt, zoals de voorlopige startlijst zegt

kelderfan

quote: "“Jammer, maar helaas. Bij Jumbo-Visma komen ze voor de Gooikse Pijl niet aan zes renners en daarom haakt de ploeg af. Dit wegens zieken, geblesseerden en een te druk programma."
Dat vind ik wel een leuke. Te druk programma?

kelderfan

Maar hoe zit dat met Kampioenschap van Vlaanderen. Want daar kunnen zij wel tot 6 renners komen?

Yeez

Op diezelfde dag is frankfurt, dus dat zal het zijn. met daarnaast ook renners die dus geblesseerd zijn en net de vuelta hebben gereden.

Het kampioenschap van vlaanderen zal dan wel lukken ja.

Laatst gewijzigd
AWestie

Gelukkig hoef ik de teksten van G. Bennett niet te missen, maar het was een mooi karakter bij TJV en eigenlijk ondertussen zoals hij zelf bijna zegt een cultuurbewaker. Leuk ook dat hij graag Jos en Sepp er uit pikt om de band die hij met hen heeft opgebouwd.

Grootste jammer die hij niet benoemd: z'n nationale tricot wordt waarschijnlijk nog iets lelijker, hopelijk hoeft hij er zga geen wedstrijd in te rijden (NZ kampioenschappen zijn begin januari toch?).

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Awestie UAE gaat geen nationaal tricot voor hem maken of hij moet nogmaals kampioen worden.

kelderfan

'@Yeez
Er zijn al 5 renners genoemd voor Het kampioenschap.

AWestie

'@rahimns Top, ik had de planning even niet paraat

Quesada Quesada

Benieuwd naar het eerste weekend van oktober dan, waar ze volgens PCS maar liefst in vier verschillende landen (Frankrijk, Italië, Duitsland en Kroatië) gepland staan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik vraag me af of ze voor alle 4 een opstelling kunnen maken, zou me niet verbazen dat of die koers in Kroatie alsnog sneuvelt en anders zullen ze waarschijnlijk met renners van de Academy moeten starten.

Loek de Rooij

Next

kelderfan

Zou ik niet verkeerd vinden om de Cro-tour met Mick van Dijke, Kooij, Leemreize van TJV en Tim van Dijke, Geleijn, Hessmann en Pluimers van 't Dev. Team.

Michieltje

Ja, en doe Archie Ryan er ook bij. Zo vlak zal t niet zijn in Kroatië

Yeez

Archie ryan rijdt vanaf april al niet meer. Knieklachten

wieler4live

Gaat Jumbo nu starten. Met Groenewegen in Frankfurt zou ik een goede vinden heeft wss meer kans dan de jongens die er nu starten en dan zou ik vrijdag met Kooij proberen te sprinten

dimitri.van.boxstael

Normaal gezien 7 starters in zowel Kampioenschap van Vlaanderen als Eschborn-Frankfurt.
Kampioenschap van Vlaanderen, Eschborn-Frankfurt, Luik-Bastenaken-Luik U23, Gooikse Pijl en WK ITT allen in zelfde weekend was iets te druk, al helemaal rekening houdend met de geblesseerden.

Fanny

'@wieler4live
Zeker het parcours niet gezien.
Groenewegen heeft er niets te zoeken. Komt geen berg over alleen viaducten 😊.
Krijgt dan veel bergjes van 8,2% en meer voor de kiezen.
Zou knap zijn als hij hier kan meedoen voor een overwinning.
https://www.eschborn-frankfurt.de/de/elite/strecke

Laatst gewijzigd
Fanny

'@dimitri
Wie zijn er allemaal van het TJV A te team en TJV Dev geblesseerd dan ?

Laatst gewijzigd
wieler4live

'@franny
Ik dacht de eerste klimmentjes zijn vooral in het begin van de wedstrijd daar kan hij normaal gesproken wel over heen komen en de laatste op 40 km kan hij nog terug komen maar 8,2 % wss iets te veel van het goede

1 2 ... 415 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.