Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 417 ... 454 455
kelderfan

Uch
Waarom reageer je dan @rennerske, als je toch klaar mee bent.🤣

Laatst gewijzigd
YogiBear

'@Xevar Met Gesink en Bouwman is het met de weinige koersdagen volgens mij ook nog redelijk goed gekomen. Daarnaast heb jij en hebben wij nul inzicht in wat hij zelf wil en wat met hem besproken is en wat goed voor hem werkt. Je weet niet hoe moeilijk/makkelijk voor hem als 19 jarige de aanpassing is en je hebt geen inzicht in zijn testresultaten. Daarnaast heeft hij anderhalf keer zoveel racedagen dan zijn drukste seizoen tot nu toe. Doe je dat volgend jaar nog een keer kom je op een heel mooi aantal en heb je hem geleidelijk laten wennen. Je kunt wat jij zegt denken, voelen of vinden, maar de stelligheid die jij aan de dag legt is nergens op gebaseerd.

Laatst gewijzigd
leolamers

Hebben een te kleine selectie moeten echt naar de 30 renner, kunnen talenten dan ook kleinere koersen laten rijden, die maken nu te weinig kilometers

S. Morgenstern

Waar moeten we op baseren dat ze te weinig kilometers maken? Volgens mij ontwikkelen de renners zich bij deze ploeg bovengemiddeld, dus lijkt de aanpak wat dat betreft geen enkel probleem. Vingegaard maakte bijvoorbeeld ook ´slechts´ 42 koersdagen in zijn eerste seizoen bij deze ploeg. Zal iemand daar nu nog vraagtekens bij zetten?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Laten we nu niet doen of hier een stelletje amateurs aan het roer staan die maar wat doen en blijkbaar zoveel geluk hebben dat ze al een jaar of 4 met deze ploeg aan de wereldtop staan. Ze hebben echt een hele goede staf en toptrainers in dienst die echt wel weten waar ze mee bezig zijn. Als de resultaten uit waren gebleven dan hadden we misschien een punt kunnen maken dat er zaken anders zouden moeten, laten we voor nu er maar van uitgaan dat hun aanpak werkt ;)

leolamers

kooy , dekker , Leemreize (mocht invallen afgelopen week ) zelf Jos v d Emden rijdt weinig

S. Morgenstern

Ja, maar het argument is dat het te weinig is. Dat mist nog wat onderbouwing wat mij betreft.

Michieltje

Eens, met elk jaar de nodige blessures en een relatief kleine groep die een grote ronde (of 2) rijden, zou ik voor volgend jaar een extra renner toevoegen.

Michieltje

Fanny. Het valt wel op hoor dat je iets tegen Rahimns hebt. Ik heb op wel eens een aversie tegen iemand gehad, maar op een gegeven moment is het voor iedereen beter als de strijdbijl wordt begraven.

Zoals MJ tegen Paul zei. I’m a lover, not a fighter.

leolamers

Heb veel vertrouwen in de begeleiding van het Team, naar een iets groter team maakt het allemaal wat makkelijker bij blessures, en ontwikkeling van de jongere renners

S. Morgenstern

Een groter team om blessures op te vangen is een optie, maar wanneer je tevens meer koersen wil voor de ontwikkeling van jonge renners, dan vervalt dat eerste toch een beetje?

De begeleiding van het team denkt overigens dat deze aanpak (met een beperkter koers programma, met daaromheen kwalitatief hoogwaardige trainingsstages), beter is dan het rijden van veel kleinere koersen. Vertrouwen in die keuze gaat volgens mij ook moeilijk samen met het voorstellen van een andere aanpak.

Laatst gewijzigd
Michieltje

Morgenstern. Kan toch prima samengaan?

S. Morgenstern

Ik vind het elkaar een beetje tegenspreken. Wanneer ze met een grotere selectie gaan rijden, om meer kleine koersen op te kunnen nemen, dan is die grotere selectie er volgens mij niet meer om blessures beter op te kunnen vangen. Ze rijden dan tenslotte meer koersen, waardoor de winst aan poppetjes om mee te schuiven wegvalt tegenover de grotere hoeveelheid plekken om ze naartoe te moeten schuiven.

Michieltje

Ik catch je drift. Je hebt wmb voor beide meer renners nodig. 😀

Een extra renner voor meer wedstrijden én ivm de jaarlijks terugkerende blessures. Plus kunnen we sinds vorig jaar ook renners van de academy inpassen

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Michiel juist dat laatste maakt de noodzaak om een extra renner toe te voegen toch niet nodig. Kijk het is nu extreem met zoveel renners tegelijk in de lappenmand waardoor 1 koers geschrapt moet worden. Ik zou hier nu niet meteen wakker van liggen

Turtlehead

Ik zie ik zie... TJV (op z'n Amerikaans uitspreken, dan rijmt het).

Michieltje

Waar blijven de pageturners als je ze nodig hebt.

Michieltje

Rahimns. Ook niet als die renner Tim van Dijke heet?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nee niet direct... dat had blijkbaar nu ook niets uitgemaakt. Tim lijkt me er op dit moment nog niet klaar voor. Maar wat is voor volgend jaar het probleem dan. Als inderdaad Vader er nog bijkomt hebben ze er 29, dat is toch al meer dan dit jaar. Dan is het probleem toch opgelost.

Laatst gewijzigd
Michieltje

Ik dacht vernomen te hebben dat ze nog met Tim in overleg zijn voor een nieuw contract. Dus wie weet worden we op onze wenken bediend.

30 is een mooi rond getal ook. 29, brr.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Voor bij de opleidingsploeg

Michieltje

Ik denk dat Tim meer wil, nu de andere renners van de Academy al even geleden verlengd hebben.

Laatst gewijzigd
AWestie

De andere renners hebben eigenlijk een soort overgangscontract gekregen, dus wat is je punt?

Heerlijk, de ouderwetse 'te klein team & en de jeugd ontwikkelt niet' discussie op de vorige pagina. Ik kan daar zo weinig mee. We weten niks over de jeugdplannen en wat de jonkies voorlopig aankunnen (per persoon verschillend) en gaan ook nog eens opportunistisch vragen om een groter team bij een blessuregolf. Terwijl het team soort van groter is volgend jaar. Zo, klaar.

Yeez

https://www.teamjumbovisma.com/news/talent-development/kramer-and-simmons-sign-with-jumbo-visma-development-team/

Colby, het broertje van?

Michieltje

Mn punt? Dat Tim wel eens renner nummer 30 zou kunnen zijn. Of is dat een verboden onderwerp geworden hier.

1 2 ... 417 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.