Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 418 ... 454 455
Yeez

Nee hoor, ik denk alleen ook dat die nog voor een (half) jaar belofte blijft

S. Morgenstern

Van Dijke die een jaar belofte blijft of eerder over komt, maakt voor de voorgaande discussie toch geen verschil? Hij kan in beide gevallen gewoon opgesteld worden in die kleinere koersen (zoals degene waarvoor ze zich nu hebben afgemeld, ook daar had hij nu kunnen starten)

Laatst gewijzigd
xistnc

Broertje Simmons naar JVA, grappig :p

BraboCycling

Ik denk dat als je het team iets groter maakt, je in meer koersen kunt starten dan nu het geval is. Je ziet dat DQS overal meedoet waar een koers gehouden wordt, lijkt mij leuk om ook in bijvoorbeeld die kleinere Belgische koersen of koersen als de Tour of the Alps / Tour de L'Ain vaker TJV te zien dan nu het geval is.

madeinstars

Iemand enig inzicht wat voor type renners Kramer en Simmons zijn? Als je dat al kan zeggen op die leeftijd.

goldone123

Qua uitslagen ga ik voor kramer puncher klimmer misschien klassiekers Simons sprinter
Of klassiekers ? Qua uitslagen is het ook lastig om te zien waar ze goed in zijn dit is maar een gokje.

Yeez

De ploeg plakt er in iedergeval geen stempel op

kelderfan

'@Yeez
Leuk dat die Kramer en Simmons erbij komen. Het is goed, dat er niet meteen een stempel op wordt gedrukt.
@Michiel
Wat de discussie over Tim van Dijke betreft, lijkt mij, dat Tim wel degelijk erbij gaat komen om 't getal op 30 te krijgen.
Want even terug in de historie. Bij 't NK waren twee broers goed bezig en Mick zit inmiddels bij de hoofdmacht.
Tevens heeft 't Development Team inmiddels een aantal jongens verlengd en daarbij geen Tim.

kelderfan

'@Brabocycling
Ik zou er zeker voor zijn om 't programma wat uit te breiden met een aantal koersen in Belgie. Ook de Tour of the Alps en en de Tour de L'Ain zijn welkome koersen om te rijden en dan vooral voor de ontwikkeling van de jonge garde.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Mick heeft wel iets meer laten zien dan alleen het NK en dan zie je wel wat verschil met Tim. Dat Tim nog niet een contract heeft getekent of beter gezegd dat dit nog niet bekend is gemaakt kan ook een andere reden hebben. Bv omdat hij nog andere opties overweegt. Jou redenatie dat hij naar de WT ploeg komt omdat hij nog niet bij de Academy heeft verlengt is wel erg krom.

kelderfan

Ja @rahimns dat klopt helemaal. Mick is op dit moment verder dan zijn broer, maar die Tim had wat malheur eerder in 't seizoen. Dat het ook kan betekenen, dat hij elders gaat rijden, vind ik weer krom in jouw redenatie. Het kan ook zijn, dat hij later wordt toegevoegd. Want volgend seizoen is waarschijnlijk het laatste seizoen voor Tony Martin.
Die twee broers van Dijke maken elkaar sterker, hebben zij al eerder laten weten in de media.
TJV heeft nog niet gezegd, dat zij klaar zijn met nieuwe renners. Zij zochten nog een renner, maar zij wilde wachten met het aantrekken.

S. Morgenstern

Waarom zou hij niet ook andere aanbiedingen overwegen? Wat is er krom aan die gedachten?

Murcia

De broer van Simmons vind ik erg leuk, toch nog een redneck bij TJV. Zat snel even naar de resultaten te kijken en hij heeft het dit jaar al goed gedaan als junior. Naast de Amerikaanse titel bij de wegrit mooie resultaten in europese wedstrijden. Laat hem maar ontdekken wat het beste bij hem past, wel opvallend dat we niks meer horen over de Deense talenten die zouden komen. Voor wat betreft Tim lijkt mij een verder verblijf bij Development komend jaar logisch, hij heeft door blessures vrij laat aan wedstrijden kunnen meedoen en Mick is echt iets verder qua ontwikkeling.

Laatst gewijzigd
Michieltje

VInd er niets kroms aan, lijkt me een logische beredenering

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Begrijp me trouwens niet verkeerd, als ze Tim een zelfde regeling willen aanbieden als zijn broer vind ik dat al lang best.. het zal op zich niet zo heel veel uitmaken alleen voor hem omdat hij dan meer gaat verdienen. Maar kijkend naar zijn ontwikkeling in vergelijking met zijn broer (om welke reden dan ook) denk ik dat hij nu nog niet zover is en ze hem dus nog een jaar bij de Academy houden of hij gaat inderdaad naar een andere ploeg. Iets wat ik hem ook gun. Verder is het meer een discussie omdat er verder niet zo heel veel spannends gebeurt op dit moment, maar niet heel bijster interessant verder ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Moet je nu al 2x reageren om dit kwijt te raken.... lekker verder dan maar weer

Michieltje

Wat bedoel met je laatste reactie Rahimns ? Wie moet wat kwijtraken? Je vorige reactie lijkt me duidelijk. Het is komkommertijd.

Laatst gewijzigd
Yeez

Morgen gelukkig weer koers. Groenewegen vs Jakobsen vs Merlier. Of gaat ene S. Bennett lastig doen ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Michiel niet belangrijk ;)

Michieltje

Ik hoef het iig niet kwijt...en zal er ook geen ellenlange discussie over te voeten 🤗

Michieltje

Dylan ftw! Dat gun ik hem en ons

Yeez

Opstellingen kampioenschap van vlaanderen, frankfurt en lbl u23. Ook op pagina 1

https://bit.ly/39cV456

kelderfan

Mooi dat de dames morgen ook van start gaan met o.a. Koster in de Tour de la Semois.
In de LBL u23 zie Lars Boven naast Van Belle, Van Bekkum, Geleijn, Pluimers en Staune-Mittet. Dat wordt een hele kluif voor Lars Boven. Ryan nog steeds in de lappenmand.

wieler4live

Groenewegen dus toch ook in Frankfurt ben benieuwd

kelderfan

Nog een nieuwtje wat betreft 't damesteam is, dat Noemi Rueg uit Zwitserland TJV gaat versterken..

1 2 ... 418 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.