Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 419 ... 454 455
kelderfan

Tony Martin is kennelijk in gesprek over 't verlengen van zijn contract. Gaat hij langer blijven of wordt 't afbouw volgend seizoen. Ik denk dat hij met Roglic de TdF wil winnen.

Turtlehead

'@kelderfan: ik vind het een enorm bewonderingswaardige figuur, maar hij kan echt-echt-echt niet sturen. Dus nog een jaartje en dan stoppen ermee zou mij erg gerust stellen.

Murcia

Tony heeft een zeer goede verstandhouding met Primoz, zolang die bij TJV zit zal er ook een plek zijn voor de pantserwagen. Heeft inderdaad een jaar met veel valpartijen maar is in zijn specifieke rol en met de status binnen het hele peloton nog steeds van waarde. Wat mij betreft een jaar erbij maar een plek in de Tourploeg is geen vanzelfsprekendheid meer met de nog bredere topkern van volgend jaar.

kelderfan

'@Murcia
Een aantal volgers willen Kruijswijk volgend jaar met Dumoulin naar de Giro laten afreizen.
Als je dan bijvoorbeeld Roglic, Dennis, Gesink, Kuss, Vingegaard, Van Aert Teunissen selecteert, dan heb je alleen maar Teunissen om de kar te trekken en dan zie ik Martin zeker aansluiten om dat deel van het werk op zich te nemen.
Dennis en Gesink zijn de mannen om bergop Roglic op sleeptouw te nemen.
Daarbij komt dank Van Aert ook Teunissen nodig heeft voor de sprintaankomsten.

Laatst gewijzigd
tdola

Van hooijdonk kan die taak bijv ook doen, heeft ie laten zien in vuelta, denk dat roglic over hem daar zeker tevreden was.

tdola

Groenewegen net 2e, zonde. Zat op 1 km net wat ingesloten en kwam er net te laat uit.

Yeez

Van hooydonck met een wereldbeurt van 4,5 km vandaag. Roosen trekt hem daarna gewoon niet hard genoeg door, waardoor Groenewegen in het gedrang komt met Kooij. Die laatste kon daardoor zijn werk ook niet doen. Groenewegen by far de snelste, maar helaas weer net niet

Timothy12

Groenewegen geeft net aan dat hij Roubaix rijdt.

Yeez

Bedoelt hij niet parijs-tours? Je hebt al v aert eenkhoorn v hooydonck eenkhoorn roosen affini en mick van dijke. Dan zal die laatste wel niet rijden

Xevar

Nee, hij had het er specifiek over dat hij Parijs-Roubaix als knecht ging rijden. Parijs-Tours noemde hij even later en rijdt hij ook.

kelderfan

Nee meneer @Yeez Hij vertelde, dat hij Roubaix en Tours gaat rijden na Frankfurt natuurlijk.

Yeez

Meneer hoeft niet.

Dat is wel een mooi programma zeg! Leuk!

Timothy12

Hij gaf aan dat zijn programma het volgende is: Frankfurt, Roubaix, Binche en Parijs-Tours

S. Morgenstern

Leuk! Hij was bij zijn debuut zeker niet slecht. Interessant om te zien wat hij in zo'n rol toe kan voegen

kelderfan

Maar die Van Hooydonck gaf er wel een mooie snok op. Misschien wat later beginnen, want dat had ik niet verwacht van Roosen. Die had maar een zeer kort beurtje. Misschien wat Dylan aangaf. Dat ook hij de laatste weken wat minder was.
Want er had meer ingezeten dan die 2e. plaats.
Bij de dames wordt Koster 3e. in de Trophée des Grimpeuses Vresse-sur-Semois.

Murcia

Meneer Yeez is een deftige aanspreektitel, maar hoezeer ik hem respecteer ik houd het gewoon bij Yeez. Vind ik echt een verrassing dat Dylan Roubaix gaat doen en ben zeer benieuwd. Vandaag geklopt niet zozeer door een fout van hemzelf maar meer dat rare beurtje van Roosen waardoor de snelheid inkakte. Nathan was overigens weer indrukwekkend, die voelt zich als een vis in het water bij TJV.

Xevar

...

veld

'@ murcia Eens met je routploeg, maar even parcours afwachten dunkt mij. In plaats van Martin zou ik overigens Laporte meenemen, zeker bij relatief veel sprintaankomsten.

Beer

Groenewegen in Roubaix; op welke manier zou hij de ondersteuning van van Aert kunnen verbeteren? Ik zie het niet meteen en geloof er ook niet in. Jammer dat er een plaatsje aan hem moet worden opgeofferd.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Misschien gaat hij je verrassen

S. Morgenstern

Groenewegen was bij zijn eerste deelname 47ste. Lijkt me een prima renner om erbij te hebben daar

Murcia

Lijkt mij dat Dylan het plekje van Dekker gaat krijgen, Hij heeft de koers twee keer gereden en reed hem beide keren uit en zal zijn knechtenwerk dus wel kunnen doen. Lijkt mij dat de ploeg dan wordt: Wout, Mike, Nathan, Timo, Dylan, Pascal, Eduardo en Jos? Geen ploeg om je voor te schamen.

Beer

47e worden zegt natuurlijk weinig tot niets. Ben benieuwd in welke rol hij gaat rijden. Enige waar ik hem echt geschikt voor acht is de vroege vlucht, maar dan nog.

Murcia

Het zegt in elk geval dat van de +- 180 deelnemers waarvan een kleine 80 de koers niet uitreden Dylan bij de eerste helft zat van diegenen die dit wel deden. Ergo, hij behoorde tot de beste 30% van beide edities, ruim voldoende voor een knecht die een kopman als van Aert nodig heeft. Hij is zwaarder gebouwd, wat op de steentjes altijd een voordeel is en kan net als hij overigens op het NK deed een vooruitgeschoven post zijn of andere hulp verrichten.

S. Morgenstern

47ste worden in Roubaix zegt dat je daar prima op je plek bent. Grote kans dat hij inderdaad een vergelijkbare rol zal hebben als op het NK, waar hij cruciaal was voor de winst van Roosen.

1 2 ... 419 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.