Behalve als hij die 47e plaats voor zichzelf reed; dan is het vrij matig. Ik zeg Groenewegen nog nooit een deftige kopbeurt doen, noch een bidon halen, noch iemand uit de wind zetten. Om die reden twijfel ik aan hem. Volgens mij is hij er vooral bij als Nederlandse kopstuk dat stap voor stap gerehabiliteerd moet worden. De focus zou echter enkel en alleen op van Aert moeten liggen, want die kan winnen.
47ste als jonge renner in Roubaix is matig?! Oké..
Volgens mij is het overduidelijk dat ze daar volledig de kaart Van Aert trekken, dus dat ze Groenewegen opstellen om de door jou genoemde motieven is volslagen ridicuul. Die gaat daar gewoon in dienst van de ploeg rijden, zoals hij dus ook al deed in het hierboven meermaals aangehaalde NK.
De vraag is hierboven al beantwoord maar jij bent niet echt geïnteresseerd in het antwoord lijkt mij. Dan is een discussie ook niet nodig omdat zoals eerder gezegd de antipathie tegen Dylan het wint van een oprechte uitwisseling van argumenten. edit: Morgenstern was mij voor, dus hierbij laat ik het maar.
In dienst van de ploeg. Wat gaat hij doen in dienst van de ploeg? Vroege vlucht lijkt mij de enige variabele optie, maar ook voor die rol zijn er betere opties met oa Van Hooydonck, Eenkhoorn en Van Emden. Mannen waarvan je weet dat, wanneer van Aert aansluit, ze nog even een streep van een paar kilometer kunnen trekken. Ik zie Groenewegen dat niet doen. Ik denk dat ik met mijn motief niet ver van de waarheid zit.
Begrijpend lezen is een kunst kennelijk, door mij en Morgenstern werd de rol van Dylan op het NK ten berde gebracht. Je negeert dat en blijft maar bazelen over plek 47 en duistere motieven van de ploegleiding om Groenewegen op te stellen. Waarom reageer je niet op ons antwoord en ga je nu opeens acteren dat je een slachtoffer bent van de boze posters hier.
Gezien je uitlatingen in het verleden over de "moordenaar" Dylan lijkt het vrij duidelijk dat je weerzin tegen de mens Groenewegen een eerlijke beoordeling van de renner in de weg staat.
@Michiel
Helemaal eens, en die beren kun je altijd nog weg krijgen met een flinke pot honing.
Even los van plaats 47 en zo... het is nou niet dat door Groenwegen op te stellen ze een kasseivreter 1e klas thuis moeten laten, of wel? En zo'n koers weer eens voluit rijden (en uitrijden) is alleen maar goed voor hem als renner.
Sturen kan ie niet best, maar gaatjes dichtrijden tot km 180 is al best nuttig.
En wat dat NK betreft, ik heb die wedstrijd niet gezien, maar voor zover ik begrepen heb zat Groenewegen in de vroege vlucht. Ik denk niet dat ik die rol genegeerd heb, maar hierboven al beschreven dat ik hem voor die rol in Roubaix weinig geschikt acht. In die vlucht moet je iemand steken die ook nog wat werk kan verrichten als van Aert er bij komt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.