Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 421 ... 454 455
S. Morgenstern

Exact, zoals op de vorige pagina al benoemd was zijn rol in dienst van de ploeg cruciaal. Zo'n rol kunnen spelen, in combinatie met de wetenschap dat zijn eerdere deelname heel behoorlijk was, maakt zijn selectie niet iets waar je andere dan sportieve motieven achter hoeft te zoeken.

Beer

Ok, ik benieuwd. Hopelijk kan hij in Roubaix hetzelfde brengen.

rennerske

Groenewegen en Roubaix gaan tesamen een mooie toekomst tegemoet. Zou me niets verbazen als hij daar ooit op het podium staat te pronken.

kelderfan

In de LBLU23 heeft Rick Pluimers zich goed geweerd in deze Waalse klassieker. Ook Staune-Mittet heeft een top-tien behaald en dat met Tobias Johannessen.

Yeez

Aan Tosh gaan we nog heel veel plezier beleven. Wie had dat gedacht.

kelderfan

Eens @Yeez, die hadden zij al eerder kunnen binnenhalen.
Met eerst een derde en vandaag een tweede plaats is niet verkeerd. Hij wordt volgend seizoen een welkome versterking voor Dylan Groenewegen.
Maar ik hoop, dat er nog wat centjes zijn voor Mikkel Frølich Honoré, want die is ook goed bezig

Murcia

Tosh is een goede renner, die eerder al bij LTS veel werk kon doen voor Wellens maar nu hij daar weg gaat bevrijd rond rijdt. Is in eerste instantie echt wel gehaald voor de kern rond Wout. Kan ook voor Dylan worden ingezet maar het rijden van hem in deze koersen geeft aan dat het zeer slim zou zijn om hem niet volledig op te offeren voor de sprinttrein. Klasse moment op dat laatste kasseiklimmetje waar hij om Aleotti heen moet geeft aan dat deze vent meer van waarde is voor Wout dan Dylan.

Laatst gewijzigd
Turtlehead

VanderSande werd hier als derderangs betiteld toen hij naar TJV zou komen, maar inmiddels is ie gewoon 1e rangs ondersteuning (van het soort dat je regelmatig ziet in de tweede helft van een koers). Dat is wel goed gezien toch...

kelderfan

'@Murcia
Tosh van der Sande en Christoph Laporte zijn jongens, die Van Aert zeker gaan ondersteunen in 't Vlaamse voorjaar; alleen als je kijkt bij PCS zijn 't geen renners voor o.a. Roubaix. Zij kunnen net als Wout ook meedoen aan 'de Waalse klassiekers en de AGR. Daarom is het ook een goede zet om Dylan mee te nemen naar Roubaix. Volgend jaar kan Dylan meedoen aan o.a. Gent-Wevelgem, Dwars door Vlaanderen en Parijs-Roubaix.

S. Morgenstern

Waarom zou Laporte geen renner zijn voor Roubaix? Lijkt me een betere renner voor die koers dan Groenewegen.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Laporte is een prima renner om mee te nemen naar Parijs-Roubaix... ik heb geen idee hoe je erbij komt dat het geen renner voor die koers is.

tdola

'@yeez
Op pagina 1 mist nog mick van dijke als nieuw 2022 (vader staat er wel, maar is nog niet officieel aangekondigd door t team).

wieler4live

Dat komt neem ik aan omdat Mick dit jaar al de overstap heeft gemaakt staat in de lijst van het huidige team

tdola

Helemaal gelijk, excuses, overheen gekeken.

Turtlehead

Komt de vader van Mick ook? In welke rol?

De Zeboe van de Zoncolan

Volgende weer

kelderfan

Wat te denken over het wel en niet verlengen van Tony Martin. Gaat hij nu al stoppen, want na 't WK rijdt hij geen wedstrijd meer voor 't team.

Laatst gewijzigd
goldone123

Maar, komt er dan een nieuwe renner bij?

Murcia

Tony's stoppen vind ik echt jammer, maar hij dacht vorig jaar al meer aan het leven met zijn gezin dan aan de fiets volgens mij. En dat wil wat zeggen want Martin was altijd de obsessieve superprof. Alle valpartijen kunnen ook hebben bijgedragen aan de beslissing om nu er een punt achter te zetten. Deze man moet je echter als het ook maar enigszins mogelijk is in een functie voor de ploeg behouden. Zoveel ervaring en kennis die je in huis moet houden.

Wat dit betekend voor de ploeg van volgend jaar zou ik niet weten, het zou ruimte kunnen scheppen voor een versterking maar de ploeg zit niet omhoog voor een één op één vervanger. Zowel Nathan als een Affini kunnen de taak van Tony vervullen en Jos zal ook dat werk kunnen doen.

kelderfan

Ik riep Honore, want het verlies van Martin vang je niet op met Vader en/of Tusveld.

kelderfan

Het stoppen van Martin is en blijft een aderlating voor 't team. Hoe vang je dat op.
Jos van Emden is ook wat minder, dan een paar jaar terug. Ja Nathan maakt zeker stappen, maar om die te vergelijken met Martin is nog een grote stap.

S. Morgenstern

Dennis, Van Hooydonck, Affini.. Genoeg renners die de plekken die hij dit jaar in nam over kunnen nemen in die selecties.

Petje

Honore zou top zijn, maar genoeg renners tegenwoordig bij Jumbo die de rol van Martin over kunnen nemen. Tusveld kun je overal laten rijden iig, een Niermann 2.0

Barttej

Geen enkele renner binnen de huidige ploeg kan de rol van Martin overnemen. Unieke renner in zijn soort.

kelderfan

'@S.Morgenstern
Affini? Ik denk ook geen Dennis, want die is gehaald om met Gesink de kar bergop te trekken.
De enige die 't wellicht zou kunnen overnemen, is ja die Nathan Van Hooydonck. Hopelijk maakt hij die stap.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 421 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.