Eens @Yeez, die hadden zij al eerder kunnen binnenhalen.
Met eerst een derde en vandaag een tweede plaats is niet verkeerd. Hij wordt volgend seizoen een welkome versterking voor Dylan Groenewegen.
Maar ik hoop, dat er nog wat centjes zijn voor Mikkel Frølich Honoré, want die is ook goed bezig
Tosh is een goede renner, die eerder al bij LTS veel werk kon doen voor Wellens maar nu hij daar weg gaat bevrijd rond rijdt. Is in eerste instantie echt wel gehaald voor de kern rond Wout. Kan ook voor Dylan worden ingezet maar het rijden van hem in deze koersen geeft aan dat het zeer slim zou zijn om hem niet volledig op te offeren voor de sprinttrein. Klasse moment op dat laatste kasseiklimmetje waar hij om Aleotti heen moet geeft aan dat deze vent meer van waarde is voor Wout dan Dylan.
'@Murcia
Tosh van der Sande en Christoph Laporte zijn jongens, die Van Aert zeker gaan ondersteunen in 't Vlaamse voorjaar; alleen als je kijkt bij PCS zijn 't geen renners voor o.a. Roubaix. Zij kunnen net als Wout ook meedoen aan 'de Waalse klassiekers en de AGR. Daarom is het ook een goede zet om Dylan mee te nemen naar Roubaix. Volgend jaar kan Dylan meedoen aan o.a. Gent-Wevelgem, Dwars door Vlaanderen en Parijs-Roubaix.
Tony's stoppen vind ik echt jammer, maar hij dacht vorig jaar al meer aan het leven met zijn gezin dan aan de fiets volgens mij. En dat wil wat zeggen want Martin was altijd de obsessieve superprof. Alle valpartijen kunnen ook hebben bijgedragen aan de beslissing om nu er een punt achter te zetten. Deze man moet je echter als het ook maar enigszins mogelijk is in een functie voor de ploeg behouden. Zoveel ervaring en kennis die je in huis moet houden.
Wat dit betekend voor de ploeg van volgend jaar zou ik niet weten, het zou ruimte kunnen scheppen voor een versterking maar de ploeg zit niet omhoog voor een één op één vervanger. Zowel Nathan als een Affini kunnen de taak van Tony vervullen en Jos zal ook dat werk kunnen doen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.