'@Kelderfan geen idee waarom Pfingsten weg moet dat weet ik niet, had van mij in principe niet gehoeven. Ik heb volgens mij vaker in dit topic aangegeven dat ik hem in principe zou verlengen. Maar de ploeg ziet blijkbaar betere renners voor die rol weggelegd en heeft meer data dan ik. Maar je bent toch wel eens dat Affini na het voorjaar toch genoeg heeft laten zien dat aannemelijk maakt dat hij in het voorjaar een minder niveau had vanwege ziekte.
Hij was zelf niet tevreden, maar daarmee heeft hij nog niet ondermaats gereden. Hij heeft zijn rol gewoon prima vervuld, zonder het extraatje dat hij wellicht in topvorm aan die rol toe kan voegen. Daarnaast was hij in De Ronde gewoon weer echt op niveau en reed hij een uitstekende wedstrijd.
'@rahimns
Affini is een prima aanvulling gebleken en dan vooral in koersen met een tijdrit erin.
In Valencia, de UAE, T/A en zelfs in de Giro kwam hij prima voor de dag.,
Maar wat te denken van de prima lead-out door Tim en Mick van Dijke met als resultaat een 2e. plek voor de jonge Olav Kooij. Mick is zelfs 5e. geworden in uitslag volgens PCS. (scorebordjournalistiek!)
Leemreize in de Ronde de L'Isard en Rick Pluimers in Binche-Chimay-Binche. Dat is snel handelen van de leiding
Lijkt mij een goed idee om die Pluimers te laten ruiken aan een stapje hoger. Ik dacht al. Hoe gaan zij dat oplossen, want er staan nog een paar koersen in Noorwegen gemeld op 2 en 3 october.en Lombardije op 3 october.
Na 2022 is een ander verhaal maar voor komend seizoen zie ik geen overstap. Ontbinding is stervensduur en Tom heeft lang niet zoveel gepresteerd dat een ploeg dat bedrag + een meerjarig contract zo maar op tafel gaat leggen. Net als bij Bernal/INEOS lijkt dit ingestoken door een bron ( hier lijkt me dat Giant) die op die manier flink wat aandacht genereert.
Thijs is de ultieme Tomfluisteraar, als hij dit betiteld met de term Broodje Aap geloof ik dat. Mocht dit alles toch nog kloppen dan heeft TJV wel de ruimte om kopman in opleiding Van Wilder aan te trekken bedacht ik mij net maar voor de rest richt ik mij op de wedstrijden die de mannen gaan afwerken deze week en de resultaten daar. Hopelijk krijgt Kooij zijn revanche, zien we een goede Leemreize in Frankrijk en natuurlijk een regenversie van Roubaix wat crosser Wout zou moeten liggen als geen ander.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.