Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 437 ... 454 455
Daniel17

Volgens mij deden ze in Binche ook hun best om het niet te laten uitlopen op een sprint hoor. Het was duidelijk dat te veel mannen in Binche nog kapot waren van PR. Een dag hesteltijd is natuurlijk veel te kort na zo'n zware wedstrijd.

Yeez

'@rahimns ik denk dat bijna iedereen hier wel van die zege geniet en ziet dat Roglic in wereldvorm is, maar je mag een eventueel pijnpunt voor zaterdag toch gewoon benoemen? Ik neem aan dat hier ook de ruimte om te analyseren. Bovendien denk ik dat ze bij de ploeg niks anders doen dan kijken naar wat beter kan. Mogen wij dat niet doen?

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

Ik zou niet weten waarom dit een pijnpunt moet zijn voor zaterdag, je rijdt met bijna een andere selectie in een andere koers. En zoals we allemaal weten de ene dag is de andere niet. Maar doe wat je niet laten kan... analyseer er lekker op los. Ik vind het alleen soms wat overtrokken. Sommige zijn er echt continue mee bezig.

Rawolf

Sommige dev team jongelingen moeten nog iets meer in toom gehouden worden, lesje bij DSM misschien nuttig en anders Marc Reef bellen https://www.directvelo.com/actualite/91839/lewis-askey-et-la-montagne-je-t-aime-moi-non-plus

Rahim Vlasblom
admin

Want bij DSM zijn het schatjes ;)

Turtlehead

'@Rawolf: hij houdt niet van de bergen, maar heeft zijn best gedaan voor zijn ploeggenoot? Dat is wat mijn krakemikkig Frans eruit haalt. Daar zal DSM niets aan toe te voegen hebben, toch?

Turtlehead

'@Rawolf: hij houdt niet van de bergen, maar heeft zijn best gedaan voor zijn ploeggenoot? Dat is wat mijn krakemikkig Frans eruit haalt. Daar zal DSM niets aan toe te voegen hebben, toch?

Rawolf

'@turtlehead, hier het relevante stukje in t engels

Askey:
"At the beginning of the race, there was a lot of movement and I was contributing to it. But one of the Jumbo guys came up to me and told me that I didn't have to insist because I wasn't going to be in the break anyway. And there, in my head, I said to myself that this was what we were going to see! And I was very happy to see him at the finish to say: "So, I thought I wasn't going to be in front today?""

Rahim Vlasblom
admin

'@Rawolf je doet net alsof ze die jongen van zijn fiets hebben getrokken. Ik begrijp niet zo goed wat je hier nu mee wil zeggen.

Murcia

Is het gebruikelijke afbluffen of het proberen ervan bij de concurrentie. Vind de poging niet zo erg en de reactie van Askey laat zien wat je als renner voor antwoord kunt geven met de benen. Bij de profs wordt het nog een graadje erger dan kan je maar beter voorbereid zijn.

Turtlehead

Ik had niet goed genoeg geprobeerd te vertalen kennelijk. Die gozert is ‘n jankerd lijkt mij. Maar hij verwijst naar TJV en daarom past het in dit topic.

Rawolf

Die gozert is een jankert of bepaalde Jumbo Dev renner is een arrogant lulletje, pick one :p

Yeez

Wat is nu het punt wat je wil maken?

Rahim Vlasblom
admin

Kom op Rawolf, je doet nu net alsof alle wielrenners schatjes zijn. Het is topsport en daarbij hoort ook een stukje psychologische oorlogsvoering. Dit gebeurt overal in het wielrennen joh, toch niets om je druk over te maken. Erg naïef om te denken dat zoiets niet vaker gebeurt.

wieler4live

Volgende.

tdola

En door.....

De Zeboe van de Zoncolan

Het is weer zover....

wieler4live

Kan geen reacties meer lezen ?

wieler4live

Oh daar zijn we weer

madeinstars

Roglic blijft ongelooflijk. Voor mijn gevoel is hij (gek genoeg) nog steeds ondergewaardeerd als renner. Wat mij betreft over de afgelopen 3 jaar met redelijke afstand de beste renner ter wereld, ondanks dat hij de tour (nog) niet heeft gewonnen.

Hopelijk kan hij zaterdag nog een grote vis binnenhalen om dit schitterende jaar te bekronen, maar Lombardije wordt een lastige koers als de ploeg niet optimaal functioneert. En zelfs als de ploeg wel goed is, maar de concurrentie begint er vroeg aan en het wordt man tegen man, dan zal iedereen naar Roglic kijken om alle gaatjes dicht te rijden. Als dan een Evenepoel bijvoorbeeld een keer vertrekt en je zit niet direct op het wiel, dan ben je gezien. Om maar te zeggen: de kans dat hij Lombardije niet wint is (zelfs met superbenen) denk ik veel groter dan dat hij wel wint.

Yeez

Opstelling Parijs-Tours volgens de voorlopige startlijst:
Groenewegen
Teunissen
Roosen
Eenkhoorn
Van Hooydonck
Van Emden
Mick Van Dijke

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dat wordt de laatste koers voor de TJV mannen of komt Chrono des Nations nog in beeld.
Ik ben benieuwd hoe Piemonte wordt aangepakt met Kuss en Bouwman.

Rahim Vlasblom
admin

Chrone des Nations is al lang afgelast

kelderfan

Bij PCS staat die koers nog steeds op de rol en ik zie dat Ronde van Drenthe ook nog op de rol staat.
Voor 't Dev. team zie ik de Craft Ster van Zwolle staan op 16 oktober.

Michieltje

Alle ballen op Olav

1 2 ... 437 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.