Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 438 ... 454 455
Sandy Casar

Chrono des Nations gaat gewoon door hoor

https://twitter.com/ChronoNations/status/1441425671549554694?t=nVhu2Edr6GE8lW77hoKqBg&s=19

S. Morgenstern

Mooi podium voor Kooij! De voorbereiding was een beetje een zooitje met die valpartij en weinig renners die dat werk gewend zijn, maar uiteindelijk deden Hessmann en vooral Affini en Kooij het uitstekend. Kooij was het wiel van Affini toen ze in het midden van het pak zaten even kwijt, maar had het daarna verrassend snel weer terug en liet het geen moment meer los. Hoopgevende afsluiter van een mooi seizoen van Kooij.

kelderfan

Zeker een mooi seizoen voor Olav Kooij, die met een valpartij toch nog 3e. wordt. Het was niet alleen Affini, die Kooij naar voren bracht, want in 1e. instantie door Michel Hessmann. Die doet 't ook goed bij de profs.

wieler4live

Olav hoeft zich niet te schamen voor deze uitslag nadat hij 15 km voor het einde ten val kwam

S. Morgenstern

Hessmann twee dagen achter elkaar goed bezig. Wie had dat kunnen denken..

Murcia

Mee eens, je ziet het gebrek aan kunde en ervaring bij een aantal jongens in de sprintvoorbereiding maar Olav reed ook een mooie aanloop met Affini waarin opviel dat hij wel koste wat kost het wiel wil houden of snel terugpakken als hij het kwijt is. Hier erger ik mij altijd aan bij Dylan. Affini was weer geweldig en bewijst dat hij veel meer kan dan alleen tijdrijden. Ik had alleen al voor hem een overwinning van Kooij schitterend gevonden. Die laatste echter gaat er volgens mij wel komen, een podiumplek hier met een behoorlijk aantal goede sprinters is een goede aanzet voor volgend jaar.

kelderfan

Ja @S.Morgenstern
Dat hij Hessmann dat twee dagen na elkaar presteert, zegt toch wel iets over die jongen. TJV wil hem langzaam brengen, maar het lijkt eerder op snel. Eigenlijk zijn die gebroeders van Dijke, Kooij en ook Hessmann snel doorgebroken.

S. Morgenstern

Ik denk dat het rijden van Hessmann vooral wat reflectie vraagt op de eigen reacties over zijn opstellen in deze koersen. Dat ze hem op basis hiervan opeens snel zouden brengen lijkt me in ieder geval een vreemde conclusie. Volgens mij was het gewoon een mooie test om te zien wat hij in twee koersen met een verschillend karakter toe kan voegen.

Yeez

Grappig ja. @Kelderfan die het raar vond dat hessmann 2 koersen achter elkaar werd opgesteld en nu als eerste de loftrompet steekt

Citaat @kelderfan Als je Hessmann twee van die Italiaanse koersen laat rijden op 6 en 7 oktober, dan mag ik toch wel vragen waarom. Want dat lijkt wel erg veel gevraagd van zo’n jong talent.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Sepp belt maar wie?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Chrono des Nations gaat gewoon door hoor

https://twitter.com/ChronoNations/status/1441425671549554694?t=nVhu2Edr6GE8lW77hoKqBg&s=19

Dan zal Jos het anders bedoelen waarschijnlijk maar die gaf in ieder geval aan dat ze dan misschien zelf de wedstrijd geannuleerd hadden. Hij ging er in ieder geval vanuit dat Parijs-Tours de laatste wedstrijd van het seizoen zou zijn voor de ploeg.

Coryn Rivera waarschijnlijk @kelderfan

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ja @Yeez
Dat is zeker leuk, maar waarom de quotes. Het was toch een terecht vraag of niet?
Ik vind en blijf 't opmerkelijk vinden, want hij zou volgens de eigen site voorzichtig worden gebracht.
Dat de grote meneer S.Morgenstern er een test van maakt, vind ik weer grappig gevonden.😉

kelderfan

'@rahimns
Mooi dat Coryn Rivera op zo'n manier wordt gemeld.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het is zijn nou niet de meest zware koersen... 1 van 200 en die andere 170 en voor hem het werk op grotendeels vlakke wegen, prima om hem daar eens lekker te laten koersen toch.

kelderfan

Michel Hessmann heeft toch veel werk geleverd in die makkelijke koers naar Turijn. Eerst om de vluchters terug te halen en mooi mee in een door DCQS getrokken waaier; daarbij schuwde hij 't vuile werk niet.
Dus een makkelijke koers kun je 't niet noemen. Ik zie Roglic toch niet acteren in een gemakkelijke koers.

tdola

Volgende

kelderfan

Het is raak met Coryn Labecki-Rivera; dus Sepp kan stoppen met bellen.

Michieltje

Ik kan het ff niet teruglezen, maar ben het eens met eerdere reageerder (awestie?), dat Primoz Roglic misschien wel één van de allergrootste renners aller tijden is. Ook ivm zijn eerdere beoefening van het schansspringen op hoog niveau, een heel akelige val in de keiharde sneeuw en daarna op relatief late leeftijd de ‘gedwongen’ overstap naar het wielrennen. Die man is zo legendarisch dat ik niet weet waar te beginnen met mijn superlatieven. Dus eindig ik maar met...lieve Primoz rost met zijn fietsie echt iedereen los. Gaat helemaal los omhoog, dalen in een stijl die er niet om loog, tijdrijder met pijl en boog.

Bow WoW WoW

Laatst gewijzigd
AWestie

Nope, was ik niet. Hij gaat wel een gapend gat achter laten ooit, hopelijk duurt dat nog even.

Turtlehead

'@Michiel: dat schansspringen vind ik nou niet zo relevant. En erg hoog was zijn niveau nou ook weer niet. Zo kan er ook best ergens een rennertje rondrijden dat ooit in een paar jeugdelftallen tegen een bal aan getrapt heeft. Maar dat telt niet bij een wielercarrière.
Om bij de grootsten te horen zul je daarnaast toch een keer de Tour moeten winnen. Volgend jaar misschien?

kelderfan

Iki zie in de lijnup Harper ipv Hofstede staan voor IL Lombardia.

YogiBear

'@Turtlehead Even, zodat ik het goed begrijp. Bedoel je te zeggen dat een renner alleen maar bij de allergrootsten kan behoren als je de Tour wint? Dan zijn er heel veel renners die die status nooit zullen bereiken. Dat geldt oa nu voor MvdP en WvA, maar ook voor Alaphilippe. Andersom, als je wel de tour wint, maar nooit een van de vijf klassiekers, ben je dan wel een grote, of moet je er minimaal eentje winnen. Wat als je alle vijf klassiekers wint en nooit de Tour?

Laatst gewijzigd
Daniel17

Kooij en Foss rijden Parijs-Tours in plaats van Teunissen en Van Hooydonk.

Yeez

'@kelderfan harper inderdaad ipv hofstede. Harper heeft sowieso een stijgende te pakken, dus leuk dat die beloond wordt. Kuss stond al niet op de voorlopige startlijst en reed de laatste koersen al niet heel goed, dus dat hij er niet bij is verbaast mij niets.

Overigens wel raar dat Teunissen en Van Hooydonck niet rijden en Foss en Kooij wel. Ben benieuwd of Kooij uiteindelijk kan starten met al die wonden.

Michieltje

Turtelhead. Ok kan ik me in vinden. Het blijft wel eens omwenteling in zijn sportcarrière waardoor hij op late leeftijd met profwielrennen begon. Ja, de TDF zou de kers op de taart zijn

1 2 ... 438 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.