Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 439 ... 454 455
Rawolf

Roglic is nu 53e op de PCS all time ranking. Hij heeft nog daarvan 8 actieve renners voor zich. Op zowel de PCS als UCI ranking van dit jaar staat hij 3e

Laatst gewijzigd
Michieltje

Al die dopingzondaars staan zeker nog voor hem?

Rawolf

Als je Wout van Aert (en Pogacar) een dopingzondaar wil noemen dan wel ja.

Daniel17

Hij heeft het over de all-time ranking neem ik aan

AWestie

Met het veld om de hoek vroeg ik me trouwens ook plots af hoe Cervelo er voor stond met hun crossfiets. Ik ben maar een bescheiden fietsvolger, maar Marianne rijdt hier gewoon op een anoniempjes-apparaat of niet? https://www.teamjumbovisma.com/race-preview/news/vos-opens-cyclocross-season-in-america/?fbclid=IwAR17c4Tok7-oy4u93CqDfbBqpnuohPDtCSbByK8aCTqX_Mnv3uAxZjGjl3Q

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Als Primoz morgen zou winnen is hij de eerste renner na Merckx en Hinault die in 2 opeenvolgende jaren een monument en een grote ronde weet te winnen. Dat zou hem toch wel een plekje bij de allergrootste ooit moeten geven 😉

Laatst gewijzigd
Yeez

'@awestie cervelo was vorig jaar wel bezig met een nieuwe crossfiets. Neem aan dat die wel af is nu…

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Awestie geen idee... is lastig te zien op die foto op welke fiets ze rijdt.

Michieltje

Nee dat zeg ik niet Rawolf
All time idd

Laatst gewijzigd
madeinstars

Tim van Dijke en Staune Mittet verlengen bij het dev team.

goldone123

Doen ze toch weer netjes dit.

Yeez

Bizarre contracten. Staune-mittet rijdt in 2022 en 2023 voor het development team en tekent al bij de wt ploeg voor 2024 tm 2026. Tim van Dijke rijdt in 2022 voor de beloften en rijdt vanaf 2023 tm 2024 voor de wt tak.

horsm

'@madeinstars, ik zag het staan op instagram. Er stond bij 'now: academy; later: World Team.' Zou dit betekenen dat ze ook al een contract voor het WT hebben getekend? Of is het meer de verwachting of hoop?

horsm

Ah, Yeez is er al uit.

Inderdaad, opvallend om jonge renners al voor zo lang vast te leggen. Maar ik denk wel de enige manier om 'leegroof' van de academy te voorkomen...

Poeksel

Logisch toch? Ook het voordeel van een langdurige sponsor hebben.

Yeez

Volgende pagina!

josi

Volgende

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dit begint echt een irritant probleem te worden... gelukkig zijn we bijna aan het einde van het jaar

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Mooie constructie voor beide beloften.

Rawolf

Gezien de fiets van Marianne Vos zo onopvallend gefotografeerd is zal het haast wel geen Cervelo zijn.

Yeez

ze hebben wel geleerd van het finn fisher-black probleem

Rawolf

FFB las ik pas een artikel over maar dat 'probleem' bestaat niet zo. UAE heeft hem niet weggekaapt maar FFB wou zelf gewoon echt weg bij Jumbo.

Yeez

'@rawolf ook zeker waar, maar ik denk wel dat het de ploeg aan het denken heeft gezet dat deze manier wel een goede zet is om talenten aan je te binden

Rawolf

zeker een goeie manier en ook wel wat goedkoper wss

kelderfan

Mooi dat die jongens langer bij de ploeg blijven. De constructie met Staune-Mittet geeft ook weer op een langere verbintenis met de grote sponsoren en dan vooral Visma.
Ik dacht dat Per Strand Hagenes een groter talent was dan zijn landgenoot.

1 2 ... 439 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.