Van Wilder ligt vast voor 2022 bij DSM, mocht TJV al interesse hebben dan nog ligt de bal bij Ilan en DSM en de manier waarop ze met zijn contract omgaan. De reden dat ik hem vaak noem als een mogelijke versterking ligt in het feit dat TJV hem wilde binnenhalen twee jaar terug en ik mij kan voorstellen dat hij nog steeds als een renner voor TJV wordt gezien maar voor hetzelfde geld zijn de bordjes inmiddels verhangen. Behalve bij LTS heb ik over geen andere ploegen gelezen dat ze hem nu zouden willen aantrekken.
'@Michel
Ik lig dubbel van het lachen. Heb je nog meer van die grollen en grappen?
Wat is leuker dan het nieuwe programma. De ploegen zijn nog lang niet klaar met het opvullen van de ploegaantallen.😉
Toch zie al de contouren terug in het programma van volgend seizoen.
Voorbeeld: Omloop (volgesn PCS dan) weet al dat Laporte met Van Hooydonck en Roosen zullen aantreden namens JV.
Ik hoop alleen niet, dat zij de damesploeg volgen, die wat te vaak met minder rensters op de startlijst hadden staan.
Terwijl die 't toch veel makkelijker zouden moeten hebben met het gewenste aantal rensters per wedstrijd.
'@Yeez
Ik ken Laporte niet persoonlijk; dus 't is een beetje lastig om 't na te vragen.
Maar bron UCI meldt, dat Boven, Geleijn, Pluimers, Van Belle, Van Petegem, Van Veenendaal en Groenewegen profronde van Drenthe gaan rijden. Dus dat is een ploeg van 7 renners.
Bij de dames op zaterdag staat Soet erbij; dus was 't abc om te verwachten, dat Soet zou blijven.
Heb ik dan iets gemist, dat Van Veenendaal toch langer bij de club blijft.
Dat brengt mij bij de volgende serieuze bijdrage. Ik las ergens dat 't damesteam een stap omhoog wil naar de UCI Women's World Teams.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.