Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 45 ... 454 455
dimitrivb

'@Fanny: de meesten blijven tot vrijdag in Mutxamel, het damesteam en de Devo-renners kwamen vandaag naar huis. Van Aert oa. is al terug thuis met het oog op het WK. Ik denk dat de renners voor Valencia trouwens daar blijven om het reizen zoveel mogelijk te beperken.

Ik ben er zelf niet dus geen idee of die training op gravelwegen gelinkt is met Strade maar was misschien om materiaal te testen? We rijden tenslotte met een pak nieuw materiaal.

Rawolf

Gesink van de winter ook regelmatig de mountainbike gepakt.... wat afwisseling is wel prettig denk ik

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny je kan ergens druk mee bezig zijn en toch nog tijd over hebben voor andere dingen hoor, dat is echt niet raar ;)

De renners die met Gesink mee waren was niet bepaald de de volledige samenstelling die ook naar de Strade gaan... dus het zal meer te maken hebben met materiaal testen inderdaad. Verder houdt Gesink inderdaad wel van het off-road werk en met hem wel meer van die gasten. Weer mooie plaatjes van hem.

Stoempie

Wat Rawolf zegt. Die afwisseling lijkt me niet alleen prettig, lijkt me ook goed voor de prestaties. Of overdrijf ik nu een beetje?

Rawolf

Vast! Skieen, wandelen, hardlopen zelfs Veldrijden.... ze doen er alles aan een beetje bezig te blijven in de winter!

Stoempie

Ja toch. de voedingsapp hoor je vanuit de renners goede verhalen over. Het zijn de procenten of tienden van procenten winst die je ermee bereikt maar die paar procent maken uiteindelijk wel het verschil.

Ik ben zelf recent met de Wim Hof methode aan de slag gegaan. Vooral die ademhalingstechnieken bevallen me goed. Valt daar nog iets voor te zeggen of zit het met profwielrenners wel snor mbt de positieve effecten die je daarmee bereikt?

Laatst gewijzigd
Sandy Casar

Als jullie zeggen nieuwe selecties staan online waar staan ze dan (behalve in de openingspost van dit topic)

TLJCAMPS

'@Casar

Eén post naar onder scrollen ;)

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Dimitri
Dank voor je snelle reactie.
@Michiel de Rooij
Kan iedereen die Wim Methode Hof aanraden.
Schijnt ook te helpen tegen sommige immuunziekten met o.a. reuma en darmziekten.
De ademhalingstechnieken en een ijsbad lijken mij ook niet verkeerd voor de renners.
Zeker als ze als afwisseling eens wat anders willen in de vrije uren na de training.
@Rahimns
Ik kan het niet tw erg druk hebben en daarnaast zeeën van tijd hebben.
Off road met Gesink, Bouwman, Foss, Martens en Kuss.
Teunissen had maar wat graag met deze groep meegewild aldus zijn reactie op de Strava van Gesink

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny taalkundig zit er een verschil met 'ik heb het te druk' en 'ergens druk mee zijn' maar nu gaan we misschien wel erg ver met deze discussie ;)

Verder zijn er wat ontwikkelingen gaande, waar ik nu niet op kan gaan waardoor ik 'nog' hier regelmatig aanwezig ben. Hoe het de komende weken zich ontwikkeld weet ik niet. Het verloop van de Coronacrisis en de drukte op het nieuwe forum zal zeker daar op van invloed zijn. Ik heb tot nu toe niet geprobeerd om leden hier over te halen om naar mijn forum te komen uit respect voor de mensen achter WF. Dus daarmee maak ik het mezelf inderdaad niet makkelijk.

tdola

'@yeez
Weer ttt in Tirreno? Ik zou t leuk vinden, maar zie t nergens, link, geruchten?
Als t zo is, zou alleen van Emden of Martin daar echt supertoevoeging zijn idd, maar ik vraag me af of ze die uit parijs nic3 weghalen, die moeten daar wrs beuken in de mgl waaierritten en Roglic beschermen.

Van aert, affini, Gesink en Martens kunnen goede ttt rijden, teunissen en van hooydonk degelijk. Dumoulin mis je daar idd, mgl Bouwman? Lijkt me sowieso nog iemand bij te moeten die ook goed bergop kan. Als van aert daar voor eindoverwinning wil gaan is dat naast Gesink wel een must.

Parijs Nice lekkere opstelling, ziet er sterk uit.

Laatst gewijzigd
Yeez

Idd een gerucht

Sies

Ik zie bij de koersen waar de selecties nu bekend zijn nog nergens de naam van Leemreize staan, is daar al wel iets over bekend?

xistnc

'@Rahimns
Taalkundig? Lol.

tdola

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/openhartige-roglic-andere-strategie-nooit-genoeg-geweest-tegen-pogacar

Voor eens en voor altijd duidelijk verhaal van roglic zelf over de tour.

Fanny

Tja, Bobbie Traksel, de alwetende.
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/vragen-bij-keuze-te-lieve-dumoulin-met-een-burn-out-ga-je-in-de-ziektewet

kelderfan

'@Fanny
Bobbie heeft wel een punt. Hopelijk komt Tom gewoon terug, met niets aan de hand.
Maar Tom zou ook naar Primoz Roglic moeten kijken en dan niet alleen als wielrenner.
Primoz wint wel de LBL na die deceptie van de TdF.
CN komt met de mogelijke vervangers voor Tom's plek in de komende TdF.
Die zetten Bennett op 1 met daarachter Oomen, Tolhoek, Vingegaard, Bouwman en Hofstede.
Maar over Corona gesproken. De Franse regering gaat zich beraden komend weekend? over 't verlengen van de lock-down. Dat heeft dan weer consequenties voor de komende Franse koersen en bovendien wat gaat Spanje doen.

Yeez

Valencia gaat voor alsnog door, maar 1 van de 2 provincies waar de koers doorheen gaat weigert sportevenementen, dus het is afwachten.

Murcia

'@Fanny
Traksel is nu ook al een medicus? Wat een dodo is het ook. Iemand als Traksel is als commentator al niet veel soeps laat staan bij de VVBW als voorzitter en nu gaat hij ook al ongevraagd diagnoses stellen en opmerken dat het beter is dat de werknemer zich ziek meldt ipv het gezamenlijk er uit komen zoals nu is gebeurt. Om met Wim Kieft te spreken: "Hier wordt ik zo moe van."

Yeez

Niet teveel aandacht aan besteden

AWestie

Algemene punt van Traksel over een klootzak kunnen zijn is waar. Een topsporter is nou eenmaal eigenlijk een egoïst. Alles wat Traksel zegt over Dumoulin zelf is zijn mening, maar zou ik persoonlijk niet volgen. Daarvoor ken ik Tom, Bobbie en hun onderlinge relatie te slecht.

Idd zoals Yeez zegt: lekker laten lullen.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Xistnc ja speciaal voor jou ;)

@Kelderfan en Cyclingnews kaart ook aan wat meerdere hier ook al aangeven... Bennett nog een keer uit de Giro houden is misschien op de lange termijn niet het verstandigste om te doen.

@tdola waarmee Roglic ons standpunt nogmaals onderschrijft.

Laatst gewijzigd
Rawolf

IDL citeert zoals gewoonlijk maar 2 zinnen van een pagina's lang artikel, daar valt helemaal niks uit op te maken....

Je gebruikt steeds hetzelfde argument tegen Bennett maar de Giro Tour dubbel is ook gewoon een optie.

Ik denk dat als 1 van de jongelingen nog een stap heeft gezet die de Tour kan rijden en anders gaan ze terugvallen op Bennett. Maar er kan nog zoveel gebeuren, misschien ziet de selectie er wel heel anders uit over enkele maanden

Laatst gewijzigd
Yeez

Voor Bennett is de giro/tour combi geen optie, omdat hij de spelen als doel heeft. Daarom wilde hij in 2020 al zo graag naar de giro, om zich daarna optimaal te kunnen voorbereiden op de spelen.

AWestie

Het enige pluspunt aan IDL is dat ze soms net wat andere keuzes maken in de nieuwsberichten die online komen, maar ik erger me kapot aan hun vormgeving, gebrek aan eindredactie en soms matige schrijfstijl. Volgde het sinds 2018 nog best wel eens, maar heb het afgelopen jaar alleen maar gelezen als ze een scoopje hadden.

@Rawolf Op zich loopt deze discussie ook niet echt over van argumenten van beide kanten, puur ook omdat zoals je zelf eigenlijk zegt het seizoen nog staat te beginnen en er nog tien man tegen de grond kunnen smakken. De Giro Tour is hypothetisch een optie. Maar Bennett wil de OS rijden en dat matcht al stukken slechter bij elkaar opgeteld. Volgens mij is hier iedereen het eens dat qua kwaliteiten Bennett het meest logisch is, maar de kansen liggen beter voor Vingegaard, Oomen of zelfs nog een ander.

1 2 ... 45 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.