Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 44 ... 454 455
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan nou die docu geeft je echt wel meer informatie dan je ooit uit de tv uitzendingen kan halen hoor. Dan heb je toch echt wel wat cruciale info gemist. Dat is echt wel meer dan een herhaling. De helm heeft gewoon goed gezeten tijdens de tijdrit waar die wat toe doet... op de beklimming heeft hij echt geen meerwaarde meer en zag het zonder het vizier er wat vreemd uit maar dat heeft hem echt geen tijd gekost. De tijdrit liet hij pas lopen op het moment dat het verschil al gemaakt was en hij al kansloos was geworden. Dat die controle invloed gehad heeft op de tijdrit gaat er bij mij niet in. Wel zal Roglic zijn topniveau niet gehaald hebben daar maar dat was niet door fouten die de ploeg gemaakt heeft.

En over welke link van @Awestie hebben we het nu ??

Laatst gewijzigd
Yeez

'@kelderfan welke tv uitzending? Op de nos? Dat was de docu die dimitri denk ik bedoeld

dimitrivb

'@kelderfan ... heb je geheugenverlies of zo??
Dit zeg je gisteren letterlijk ... Quote: “Alles ging fout in deze en zijn 1e. luitenant weet daar alles van. Die ging lopen, omdat hij ’t niet kon aanzien. … Was je er bij misschien?”
Nee ik was er zeker niet bij; maar in die 70 minuten komt ’t belangrijkste voorbij.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Yeez hij bedoeld gewoon de live uitzendingen van de koers.

Yeez

'@rahimns die gaf helemaal geen compleet beeld alleen een beeld vd koers an sich. De reden dat zeeman weg liep was niet omdat die vond dat heel de voorbereiding van de tijdrit misliep. Hij liep weg omdat hij de spanning niet meer aankon en de zege zag wegglippen. Dat is iets anders

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Yeez dat geef ik hem toch ook terug... :)

kelderfan

'@Dimitri
Ben je doof of zo; want nogmaals ik heb 't niet over de docu en jij wel.
@rahimns
Vorige blz zie de link van @AWestie.😂
Oh, ja leuk interview met Paul Martens.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@kelderfan de link van awestie is naar het twitteraccount van cyclingmole. Dat is een voorbeschouwing op het seizoen van jv. Niet een filmpje van dekker en kooij. Niet in de war raken

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan oke die link is naar tekst tweets van cyclingmole en jij hebt over beelden van Niermann met Dekker en Kooij. Ik weet ondertussen dat wij dit topic helemaal aan het verknallen zijn zo, want geen zinnig mens komt hier nog wat posten straks... probeer voortaan even wat duidelijker te maken waar je het over hebt want niemand begrijpt je ondertussen nog en dat begint blijkbaar heel wat mensen te irriteren. Dat is niet leuk voor jou en voor ons. Plaats een link of een betere beschrijving want dit loopt volledig uit de hand. Ik hou van de discussie, maar niet op deze manier. Ik zeg dit echt in ons aller belang.

kelderfan

'@rahimns
Jullie lijken wel een stel kleine kinderen. Hebben al die mensen bij jou geklaagd dan?
@AWestie plaatst een link naar cyclingmode en daar gaat 't niet alleen over het onderwerp waar AWestie naar verwijst. En moet ik dan nogmaals een link plaatsen. Over vervuiling gesproken. Op die manier kom je blz te kort.
Ik hou ook van discussie, maar nu krijg ik van alles over mij heen, omdat ik iets durf te benoemen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Yeez
Ja dat is het twitteraccount van cyclingmode en daar staat TJV bij; maar niet alleen wat hij als link bedoelt, want daar staat ook dat filmpje bij (ook TJV) met de sprinters Dekker met in zijn wiel Kooij. Is dat leuk dan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan sorry maar dan heb je gewoon oogkleppen op. Nee een link naar dat filmpje, wat niet terug te vinden is geeft geen ruis of vervuiling. Er 10x naar vragen wel. In de tweets van Cyclingmole zit geen filmpje dus dan bedoel je waarschijnlijk in een reactie op hem die je gezien hebt. Dan is een rechtstreekse link naar dat filmpje erg behulpzaam

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Rahimns en @Yeez
Kan dat gezeik cq gezeur/gezever van jullie aub eens ophouden. Betweterig gedoe 😊
Het verneukt mijn plezier op het forum om deze te lezen.
Ik denk als dit zo doorgaat er hier meer mensen zullen afhaken..😒
@ Rahimns Ik dacht dat je je eigen forum zou beginnen en hiervoor op dit forum geen/weinig tijd meer had.
Dat blijkt dus niet hieruit.

dimitrivb

'@kelderfan: nee, ik hoor nog goed maar daar ben je weinig mee op een forum waar het om lezen en begrijpen draait ;)
Maar je had het gisteren wel degelijk over 70 minuten ... "Nee ik was er zeker niet bij; maar in die 70 minuten komt ’t belangrijkste voorbij"
Laat die docu 'Code Geel' net 70 minuten duren ;) Maar goed, we praten naast elkaar want jij hebt het over een andere 70 minuten-programma dus ... ;)

Yeez

'@fanny niet betweterig, maar als iets niet klopt (dat is iets anders dan een andere mening hebben) kun je dat best op een normale manier corrigeren. Zo werkt het leven.

Verder kun je best normale woorden gebruiken denk ik?

En nogmaals: gelukkig begint over 1 week (als het goed is) de koers weer.

Laatst gewijzigd
Murcia

'@Dimitri
Jij was de enige niet hoor, ik kon ook alleen die 70 minuten opmerking koppelen aan de docu. Maar dit is een redelijk vast stramien inmiddels hier. Vorige week beweerde Kelderfan dat de foute wissel van Wout in Perkpolder de schuld was van Jan Boven die echter op een heel ander gedeelte van het parcours stond. Daarop werd hij terecht verbeterd door Rahimns en Yeez maar duurde het erg lang om dit toe te geven. Ik zelf zal om andere redenen veel minder op dit forum actief zijn vanaf volgende week, maar ik hoop wel dat je af en toe jouw input als lid van het team zal blijven geven. Ik weet zeker dat met mij velen dit zouden waarderen.

Yeez

Het gaat mij overigens niet om het toegeven, maar om de juiste info. Jammer dat daar een hele lange kinderachtige welles/nietes uit moet komen, waarbij inhoud totaal wordt losgelaten en er allerlei verzinsels bij komen kijken om het eigen “gelijk” in stand te houden.

Fanny

'@Yeez
Er stond ook een emoj achter.
Hou er aub rekening mee. Dat is wat ik jullie wil meegeven. De woorden waren misschien iets te.
Daar wil ik het bij laten.

Iets anders. Hoe ver ben je trouwens met het invullen van de namen van de komende koersen?
Vul je alle koersen van 2021 die TJV rijdt alvast in met de namen ? Of misschien kun je lijstje maken welke koersen de renners het komende jaar gaan rijden (indien beschikbaar en mogelijk).

Yeez

'@fanny is goed!

Uh, op pagina 1 staat een bericht met de koersen tm de tirreno zo goed als ingevuld, alleen de plek van dumoulin is opengelaten. Ik kan inprincipe nog wel meer koersen invullen, maar dan moet ik even gaan zoeken. Komt goed!

Fanny

'@Yeez
Alvast dank voor invullen. Het is toch even een klus.

Yeez

Gelukkig helpt Rahim ;)

Yeez

Ik verwacht overigens wel dat martin of van emden van parijs-nice naar de tirreno gaat door het wegvallen van tom. Het schijnt dat daar weer een ttt op het programma staat. En ondanks dat er al een topploeg voor de eventuele ttt staat is dumoulin toch een verlies wat alleen met van emden of martin is op te vangen.

Roosen of eenkhoorn kan die plek dan in parijs-nice innemen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny ik vind het wel vreemd dat je ons er op aan wilt spreken over betweterig gedoe... want een discussie heeft 2 partijen. Als je niet ziet waar die reacties vandaan komen dan ben je misschien iets te partijdig en kan ik die opmerking ook niet heel serieus nemen. Ik heb al aangegeven dat ik het niet prettig vind zoals het hier verloopt en daarvoor neem ik zeker mijn verantwoording. Verder ben ik inderdaad ook druk met andere werkzaamheden en komt het vooral door de Corona maatregelen dat ik opeens zeeën van tijd heb ;)

dimitrivb

'@Murcia: zeker! Zoals eerder gezegd wil ik uit het vaarwater van mijn collega's van de communicatiecel blijven dus info omtrent selecties of ander belangrijk nieuws blijft lastig vooraleer ze via de kanalen van de ploeg gepost worden maar andere inside info kan misschien een ander licht werpen op jullie posts.

Fanny

'@Rahimns
"druk met andere werkzaamheden en zeeën van tijd rijmt niet".
Ben trouwens helemaal niet partijdig.
Ik kan wel eens als fan van TJV kritisch op de ploeg of staf zijn maar alles wat TJV doet probeer jij goed te praten.
Dat vind ik nou weer partijdig.
Maar laat maar weer zitten.

@ Dimitri
Tot wanneer blijft de TJV ploeg in Mutxamel.
En zijn er al renners vertrokken uit het trainingskamp met het oog op de komende koersen.
Ik zag dat er een aantal renners olv Geesink vanmiddag op de gravelwegen hebben gereden (+-100km).
Is dat soms met het oog op de te verrijden Strade Bianche

1 2 ... 44 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.