Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 48 ... 454 455
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Tijmen bijna niemand komt aan koersen toe op dit moment...het zijn dan ook bijzondere omstandigheden. Maar dat is vooraf moeilijk te bepalen.

@Fanny ik heb geen idee... je kan ze misschien zelf al een beetje invullen als je naar hun programma kijkt. Maar het is verder afgaand op wat Zeeman hierover gezegd heeft dat ze net zoals afgelopen jaar weer jongens van de Academy laten meekoersen met de WT ploeg. En ook andersom in WT renners in het programma van de Academy. bv Le Samyn wordt dit jaar bv onder de vlag van de Academy gereden. Verder wilt de ploeg zelf blijkbaar in de hand houden wanneer ze teamselecties bekend maken en is er geen ploeg in de WT die dat allemaal vooraf deelt met het publiek. Ach en het zelf te zien te achterhalen is ook een leuke sport toch.

kelderfan

'@Fanny
Die Academy-jongens mogen alleen aan de niet UWT-koersen deelnemen en zoals harryjohan71 zegt doet TJV dat pas vanaf mei met Hongarije. Derhalve krijgen die jonge jongens geen kans om zich te tonen in de 1e. maanden.
Daar wringt de schoen, want je wil wel een Development team en nu ook een Dames team en dat is een goede zaak.
Maar die jonge renners willen stappen maken en staan nu te trappelen om te mogen starten. Zie maar de reactie van Nathan Van Hooydonck. Ja, dan moet je ook een paar niet UWT koersen inplannen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan de Academy heeft toch gewoon zijn eigen programma... dat daar nog niet zo heel veel van bekend is dat begrijp ik wel. Maar ze rijden gewoon hun eigen wedstrijden. Dat staat toch helemaal los van de WT team.

Cycling

'@Kelderfan Ik zeg alleen dat vanaf mei Jumbo Visma niet-WT wedstrijden op zijn site onder kalender heeft staan. Ik weet niet of ze voor mei niet-WT wedstrijden rijden. Ze zijn alleen nu nog niet terug te vinden op hun site.

kelderfan

'@harryjohan71
Dat zeg je goed, maar of er nog wat bijkomt is de vraag. Want in 't 1e. deel zullen er alleen maar koersen vervallen.

Stoempie

Vandaag ben ik meer fan dan oranje gezind. Jullie ook?
Hup Wout.

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Ik ook wel een beetje, want die Wout staat bij mij ook hoog aangeschreven.
Hup Wout.

Stoempie

Ja, Wout van Aert pakt vandaag de taart. Piekt in maart en doet in april wat hij wil. En de rest van het jaar is de rest ook de sigaar. Klaar.

$kedel

Alleen vd Poel verstierd de boel.
Dat gaat niet goed zo richting het echte werk zonder het goede gevoel.

Yeez

We hadden hier zonder lekke band een hele spannende cross gezien, waar het voordeel toch echt voor Wout was. Na die lekke band was het een kopie van Overijse. De achtervolger komt bijna terug en breekt vervolgens

Stoempie

Kein geloel, fussball spielen.

Yeez

Bijna UAE tijd :(

TLJCAMPS

Bijna Australisch kampioenschap tijd;)

Yeez

Ook nog. En daarna nog nieuw-zeeland. Koers is koers ;)

wieler4live

Wanneer vinden de Australische kampioenschappen en nieuw-zeelandse plaats?

Yeez

3-7 feb en 12-14 feb dacht ik

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

-

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

Woensdag (NL) vanaf 06:00 is het Australisch kampioenschap tijdrijden.
Zondag (NL) vanaf 02:30 is het Australisch kampioenschap op de weg.

kelderfan

Ik zag ergens deze quotes voorbij komen.
Zoiets van: "Ik zie alle ploegen voorbijkomen {in opstelling}, maar TJV. Gaan die nog ergens rijden"
Reactie: "Die gaan Valencia rijden"
Volgende reactie: "Die races worden meestal toch afgelast, vanwege corona"
Ja hoe is 't toch met JV. Staan er nog renners te trappelen.

Yeez

Je vraagt naar de bekende weg. We weten allemaal welke koersen jv ging rijden en welke zijn afgelast. Weer dezelfde uitgekauwde discussie heeft geen zin. Je moet wachten tot de uae wil je ze zien koersen.

kelderfan

'@Yeez
Nee niet naar de bekende weg, Want volgens onderstaande quote wilde TJV ook de betreffende koersen doen.
Het is zelfs zo erg, dat Intermarche zijn plek moest afstaan aan een andere WT-ploeg, die zelfs de hotelkosten wilde betalen.
Quote: "Zo wilde Deceuninck-Quick-Step nog deelnemen aan de Ster van Bessèges (3-7 februari) en de Tour des Alpes-Maritimes et du Var (19-21 februari), maar werd de Belgische topploeg daar geweigerd omdat het startveld al vol was. Volgens Het Nieuwsblad werd ook Jumbo-Visma niet toegelaten tot de Franse rittenkoersen."

Yeez

Dat is hier al gemeld. Jv wilde provence nog doen, maar de organisaties hebben nu heel wat te eisen en wilden dat jv dan met roglic/v aert aan de start kwam. Die zijn dan op hoogte en jv gaat dat niet omgooien, waar ik ze alleen maar gelijk in kan geven.

wieler4live

Ik vermoed van niet maar is de TT in Australië ergens te zien/volgen?

tendam

Is het flauw om dan te zeggen: ja, in Australië? ;)

Doorgaans zijn daar geen live beelden van. Is ook niet de meest spannende tijdrit, altijd hetzelfde heen-en terug-parcours.

TLJCAMPS

Nee @wieler4live, volgens mij niet.

De wegwedstrijd wordt wel uitgezonden door GCN, dus een PRIMEUR!

1 2 ... 48 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.