Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 65 ... 454 455
Yeez

'@morgenstern klopt ja! Thanks

Stoempie

AWestie. Ik verwacht Kuss vooraan. En de andere 3 klimmers heb ik ook alle vertrouwen in. Bouwman gaf volgens mij zelf recent aan minder ver te zijn in vergelijking met renners die in oktober hun laatste koers reden.

Dekker benieuwd naar. Hopelijk van Emden een mooie rijdrit. Pfingsten heeft zich wmb vorig seizoen bewezen als hardrijder, sprintaantrekker, ook nog goed als de weg omhoog gaat.

Yeez

'@michiel volgensmij was dat iemand anders, maar ik weet waar je op doelt. Bouwman gaf juist aan dat zijn waardes erg goed waren.

Cycling

'@Yeez @Michiel volgens mij was het Vingegaard die dat gezegd heeft. Het was een renner die de Vuelta heeft gereden.

AWestie

Kuss zou op bssiskwaliteiten inderdaad wel iets moeten kunnen neerzetten maar hij gaf geloof ik zelf al eerder aan dat hij echt op gang moet komen in wedstrijden (en dat UAE daarom zelfs al wat vroeg is). Heb alleen even niet meer scherp waar die uitspraken vandaan kwamen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat heeft hij inderdaad al vaker gezegd, al was hij vorig jaar in de Provence al op een behoorlijk niveau. Toen was dat ook zijn eerste koers.

Stoempie

Ok. Thanks Yeez en Harry.

Stoempie

Dat heeft Kuss idd een paar jaar geleden gezegd, AWestie. Begin van z'n carrière. Mss wordt dat met de jaren anders. Zeker voor hem. Zie ook bv Kruijswijk

Laatst gewijzigd
tdola

'@yeez
Teunissen weghalen bij msr!?

Yeez

'@tdola check!

Cycling

Zie ook de website van Mike Teunissen waarop hij aangeeft nog minimaal 3 weken een brace om zijn linkerbeen te hebben.

Yeez

Dan zitten we al in half maart en is het nog 4 weken tot parijs-roubaix. Dan is ook nog de vraag of hij al mag trainen als die brace direct af is, waar ik niet vanuit. Het lijkt er steeds meer op (met een slag om de arm) dat zijn voorjaar voorbij is

Cycling

In UAE Tour hebben Vingegaard en Kuss een vrije rol om voor het Algemeen Klassement te gaan. Dekker mag zijn kans gaan in de sprint. De overige renners zijn ter ondersteuning van hun.

wieler4live

Ze hebben het ook over Harper die voor het klassement mag gaan maar die zou normaal gesproken (buiten het feit dat ik het een goede renner vind) toch nog te kort komen denk ik

Cycling

Dekker rijdt echt een mooi programma bij Jumbo met ook nog E3 en de Ronde van Vlaanderen

wieler4live

https://www.indeleiderstrui.nl/idl-producties/idl-neo-david-dekker-van-hekel-aan-trainen-naar-topsprinterproject-jumbo-visma

Hier de link naar het interview met dekker
Inderdaad een heel chique progama

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@wieler4live ze hebben het meer voor een vrije rol, dus dat zou ook kunnen betekenen dat Harper bv voor een ontsnapping zou kunnen gaan en proberen een etappezege te pakken, denk dat het wel goed is om er lekker in te vliegen met deze selectie omdat er niet meteen een eindwinnaar voor het AK bij zit.

kelderfan

'@krentenbol
Quote: "Ik bedoel ook niet hen specifiek, maar in het algemene beleid. Welke keuzes zou jij anders gemaakt hebben.
Ik denk dat TJV echt wel aan het rondkijken was voor versterking van WvA, maar dat de mogelijkheden binnen het budget niet overhield. Daarnaast zal het ook niet mee geholpen hebben dat die contractverlenging lang duurt."
Kijk het punt is, dat zoals je zegt de contractverlenging erg lang heeft geduurd en is misschien dat de reden, dat er niet verder gezocht is naar versterking voor Wout. Nu nog iemand halen wordt wel heel lastig verhaal.
Dus wat ik gedaan had, is een open vraag.

kelderfan

'@Fanny
Dat met De Plus is wel apart verhaal. Van steengoede renner met potentie volgens ook ploeggenoot Steven Kruijswijk naar een renner, die wel heel vaak ziek is geweest onderweg. Wat daar is gebeurd is voor mij nog steeds een groot vraagteken.
Ik hoop dat Kuss met Vingegaard en ja Koen Bouwman er wat van gaan maken. Nu is Sepp juist een renner die beter wordt na een aantal koersen. Dus misschien is 't wel Jonas Vingegaard, die het moet doen en hoe staat Harper ervoor.
Dekker moet nog gaan wennen en leren. Dat zijn ook zijn eigen woorden.

KissMyAce2.0

Lekkere mosterd

Laatst gewijzigd
Cycling

'@Kelderfan Van de nieuwe renners van JV rijden 4 renners in de klassiekers. Dat deze renners door velen niet goed genoeg bevonden worden kan zijn. Het idee van JV was waarschijnlijk om ze dit jaar vooral ervaring op te laten doen. Door het wegvallen van Teunissen en Dumoulin rijden ze nu meer klassiekers. Voor volgend jaar is dit alleen maar goed, omdat ze in de toekomst toch van deze renners moeten hebben.

kelderfan

'@harryjohan71
Dat zeg je verder goed, maar juist die jongens hebben baat bij ook wat kleinere koersen niveau 1.Pro/1.1
Voor Kooij en ook Dekker is het rijden van de klassiekers wel een hele grote stap. Hopelijk gaat 't goed.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan die jongens gaan echt niet beter worden van .1 koersen, juist koersen op het hoogste niveau daar worden ze beter van. Dan hoeven ze niet meteen uitslagen rijden maar dan krijg je wel het gevoel voor die langere koersen en meer sterkere tegenstand.

Barttej

De tegenstand in WT-koersen kan ook wel te hoog zijn voor sommige renners en dan zijn.1 koersen ideaal voor bepaalde renners. Zeker in het voorjaar, waar het niveau nog hoger ligt dan in het najaar. Dus daar moet je een goede combinatie in vinden en je kunt dan ook niet stellen dat koersen op WT-niveau beter is voor iemands ontwikkeling dan een wedstrijden op .1 niveau.

xistnc

Die jongens gaan echt niet beter worden van koersen op het hoogste niveau. Ze worden aan het werk gezet tijdens de traditionele aanloop en op het moment dat het losbarst gaat hun kaarsje uit, als het niet al uit is. Om de koers dan uit te rijden als een toertocht voor het vaantje schiet ook weinig op.

1 2 ... 65 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.