AWestie. Ik verwacht Kuss vooraan. En de andere 3 klimmers heb ik ook alle vertrouwen in. Bouwman gaf volgens mij zelf recent aan minder ver te zijn in vergelijking met renners die in oktober hun laatste koers reden.
Dekker benieuwd naar. Hopelijk van Emden een mooie rijdrit. Pfingsten heeft zich wmb vorig seizoen bewezen als hardrijder, sprintaantrekker, ook nog goed als de weg omhoog gaat.
'@wieler4live ze hebben het meer voor een vrije rol, dus dat zou ook kunnen betekenen dat Harper bv voor een ontsnapping zou kunnen gaan en proberen een etappezege te pakken, denk dat het wel goed is om er lekker in te vliegen met deze selectie omdat er niet meteen een eindwinnaar voor het AK bij zit.
'@krentenbol
Quote: "Ik bedoel ook niet hen specifiek, maar in het algemene beleid. Welke keuzes zou jij anders gemaakt hebben.
Ik denk dat TJV echt wel aan het rondkijken was voor versterking van WvA, maar dat de mogelijkheden binnen het budget niet overhield. Daarnaast zal het ook niet mee geholpen hebben dat die contractverlenging lang duurt."
Kijk het punt is, dat zoals je zegt de contractverlenging erg lang heeft geduurd en is misschien dat de reden, dat er niet verder gezocht is naar versterking voor Wout. Nu nog iemand halen wordt wel heel lastig verhaal.
Dus wat ik gedaan had, is een open vraag.
'@Fanny
Dat met De Plus is wel apart verhaal. Van steengoede renner met potentie volgens ook ploeggenoot Steven Kruijswijk naar een renner, die wel heel vaak ziek is geweest onderweg. Wat daar is gebeurd is voor mij nog steeds een groot vraagteken.
Ik hoop dat Kuss met Vingegaard en ja Koen Bouwman er wat van gaan maken. Nu is Sepp juist een renner die beter wordt na een aantal koersen. Dus misschien is 't wel Jonas Vingegaard, die het moet doen en hoe staat Harper ervoor.
Dekker moet nog gaan wennen en leren. Dat zijn ook zijn eigen woorden.
'@Kelderfan Van de nieuwe renners van JV rijden 4 renners in de klassiekers. Dat deze renners door velen niet goed genoeg bevonden worden kan zijn. Het idee van JV was waarschijnlijk om ze dit jaar vooral ervaring op te laten doen. Door het wegvallen van Teunissen en Dumoulin rijden ze nu meer klassiekers. Voor volgend jaar is dit alleen maar goed, omdat ze in de toekomst toch van deze renners moeten hebben.
De tegenstand in WT-koersen kan ook wel te hoog zijn voor sommige renners en dan zijn.1 koersen ideaal voor bepaalde renners. Zeker in het voorjaar, waar het niveau nog hoger ligt dan in het najaar. Dus daar moet je een goede combinatie in vinden en je kunt dan ook niet stellen dat koersen op WT-niveau beter is voor iemands ontwikkeling dan een wedstrijden op .1 niveau.
Die jongens gaan echt niet beter worden van koersen op het hoogste niveau. Ze worden aan het werk gezet tijdens de traditionele aanloop en op het moment dat het losbarst gaat hun kaarsje uit, als het niet al uit is. Om de koers dan uit te rijden als een toertocht voor het vaantje schiet ook weinig op.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.