Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 69 ... 454 455
kelderfan

'@rahimns
Ik lees nu ook dat Harper naar voren wordt geschoven om zijn klassement te beschermen in de UAE-tour. Hij staat er goed voor en met de hulp van Sepp Kuss moet dat goed komen.
Morgen wordt 't een aankomst bergop naar Jebel Hafeet..

Cycling

'@Kelderfan ik verwacht dat Kuss en Vingegaard morgen voor ritwinst mogen gaan. Als dat niet lukt, wordt het knechten voor Harper. Tenminste dat hoop ik

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@harryjohan71
Als Kuss de benen al heeft ja, maar ik verwacht, dat Jonas Vingegaard het mag proberen,

Laatst gewijzigd
wieler4live

Persoonlijk denk ik ook dat Vingegaard en Kuss voor de etappe mogen gaan en dat Bouwman zo lang mogelijk bij Harper moet blijven normaal gesproken kan hij daar toch wel een poosje bij blijven

toiletduck

'@Murcia: dat is het inderdaad ja. Smeets kan ik ook slecht hebben. Ducrot trouwens ook als commentator, terwijl ik hem in talkshows/podcasts dan weer een stuk beter kan hebben. Op de een of andere manier lijkt hij zichzelf dan minder serieus te nemen. Ik vind doorgaans die Eurosport-mannen wel leuk. Traksel is wellicht wat minder kundig, maar ik heb wel het idee dat ik met een gezellige kerel tijd aan het doorbrengen ben. Dat helpt toch wel als je uren achter elkaar koers kijkt ;) Ik stoor me eigenlijk zelden aan hem. Mijn favoriete duo is Van Belleghem en Kroon. Ik weet het, I'm weird ;) mensen die dan weer kritisch zijn op het niveau van het Eurosport commentaar kan ik absoluut geen ongelijk geven, maar om een of andere reden kan ik daar niet zo mee zitten. Overigens hebben ze met Slagter wellicht een goeie te pakken. Hij klinkt trouwens verdacht veel als Thijs van Amerongen.

Ok, nu weer on topic :) Ik zou het persoonlijk toch wel zonde vinden als ze Kuss en Vingegaard gaan inzetten om een 5e plaats van Harper te verdedigen. Laat die jonge gasten er maar lekker in vliegen.

Stoempie

We kijken alleen naar de Belg omdat Eurosport belachelijk veel reclame uitzendt. Op soms belangrijke momenten in de koers. Volgens mij irriteerde ik me op de Belg ook altijd gewoon aan dat domme gelul van ze. Los van hun chauvinisme. Sinds ik het geluid uit heb staan pruim ik die twee een stuk beter, moet ik zeggen

Stoempie

Hoe is het eigenlijk met José Been?

peerduell

Is die niet 'vervangen' door Erik Breukink? Goeie jongen maar wat een slap lijzig geneuzel. Geen enkele toegevoerde waarde. Sorry Erik, niet om aan te horen.
OT Morgen alles zetten op een podiumplaats voor Harper.

Stoempie

Echt geen idee Peer. Ik kan me nog herinneren toen ik haar voor het eerst hoorde. Thirty love. Maar het was Marcella Mesker niet. Het was José. Hopelijk vindt ze ergens anders wel weer wat. Ik zal voor haar duimen. 👍

toiletduck

'@Michiel: ik kijk meestal terug ivm werk (of zelf sporten) en dat gaat makkelijker met Eurosport dan met de Belg (die laatste zender biedt daarvoor minder opties dan Eurosport in Nederland). Dan kan ik dus de reclames terugspoelen. In de diepe finale zijn er meestal geen reclames (behalve als Mollema demarreert in Lombardije). Daarnaast heb ik een abonnement op de player voor de koersen die niet op tv komen, maar daar kun je dus ook zonder reclames kijken. Die reclames hinderen mij niet echt dus.

Stoempie

Toilet Duck. Goed opgelost man. Mss voor mij ook een optie. 😀

toiletduck

'@michiel nog een voordeel van de player: als je je echt heel erg aan het commentaar stoort, zet je gewoon een andere taal aan ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Zullen we het hier weer over JV gaan hebben, voor commentaar op het commentaar is er een apart topic op het forum.

KissMyAce2.0

Wie is Chris Harper

tendam

José Been werkt tegenwoordig voor GCN en de Britse Eurosport. Haar Engels is namelijk heel erg goed, en de Britten weten haar wel te waarderen (ik moet zeggen dat ik haar commentaar in het Engels ook beter te pruimen vind, misschien omdat ze iets meer ademruimte laat).

Wat betreft de jonge gasten die bij Harper zouden moeten blijven: van 'er lekker in vliegen' is geen sprake op zo'n berg, als er iemand meekan met Pogacar zullen ze hem heus niet tegenhouden :)

madeinstars

Nou ja, een Kuss of Vingegaard kunnen natuurlijk gewoon vroeg aangaan. Dat is wat ik bedoel met er in vliegen. De kans dat ze een goede Kuss koste wat kost willen volgens als hij al op, pak 'm beet, 7 kilometer van de meet aangaat, is minder groot dan wanneer ze wachten op de laatste kilometer.

kelderfan

Aanvallend koersen lijkt mij prima. Misschien is dat, wat Engels tegen Van Emden heeft gezegd.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Die Kuss is toch wel heerlijk om te zien hoe frustrerend ook. Ziet eruit alsof het compleet vanzelf gaat en ineens kan hij niet meer mee.

Murcia

Ik vind dat ook mooi, het geeft aan dat wat je ziet op TV niet altijd is wat de renners voelen in de benen en dat dit per minuut kan verschillen bij hun. Ik vond hem vrij goed voor iemand die een slowstarter is in het seizoen. Ook keurig geknecht voor een meer dan degelijke Harper die al vroeg besloot om eigen tempo te rijden en die als alles meezit hier top 5 kan rijden. Bouwman redelijk lang nog mee en Vingegaard viel vandaag weer wat tegen. Maar ik denk dat de ploeg zeer tevreden is. Dekker al een keer tweede en nu met Chris een renner die stappen maakt. Puik staaltje scouting.

Laatst gewijzigd
$kedel

De ploeg begint wel erg veel druk te zetten op Dumoulin.
Nu zie ik ook geen manier om die wispelturigheid eruit te krijgen, volgens mij is hij gewoon extreem moeilijk en onberekenenbaar maar zoveel rust lijkt hij niet te krijgen.

Laatst gewijzigd
tendam

Misschien moet Dumoulin nu meteen maar zeggen dat hij stopt, dat scheelt een hoop clickbait-onzin op Wielerflits ;)

Stoempie

Goed gereden van Bauke Harper. Kuss ook lekker bezig.

madeinstars

Ik denk dat als Kuss hier wel derde had kunnen worden in de etappe. Toen hij merkte niet bij Pogacar en Yates te kunnen blijven, heeft hij even ingehouden voor Harper. Netjes. Benieuwd of dat op eigen initiatief was.

Murcia

Er was contact met de ploegleiding, in eerste instantie leek Chris te kunnen aansluiten bij het groepje voor hem maar als Almeida de finish ruikt gaat hij nog een keer alles op alles zetten en daardoor bleef Harper hangen. Daarom Kuss als een locomotiefje voor het slot terwijl hij eerder aan de staart van het groepje ging zitten als richtpunt.

Yeez

Kuss liet zich idd terugzakken toen hij aan het zwemmen was tussen de 2 koplopers en het groepje daarachter. Op het vlakkere stuk de laatste 2,5 km heeft hij harper goed geholpen.

1 2 ... 69 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.