Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 68 ... 454 455
Glorious

Ik heb me dood geërgerd aan Wuyts en hij gaat gewoon door. Het gaat misschien om ondersteuning maar Jumbo was de beste ploeg in 2020 en dat zonder Groenwegen en Teunissen.
Ten 2e Geen enkele ploeg na Quick Step zit met zoveel man vooraan in de finale van een klassieker.

En ik heb me trouwens ook dood geërgerd aan boef Lefevere.

Trouwens Harper top 5 plek moet nu toch lukken in de Emiraten, misschien Kuss een etappe...

Laatst gewijzigd
Yeez

'@awestie voor mij hoeft er geen sorry vanaf hoor ;)

AWestie

Haha gelukkig!

kelderfan

'@Krentenbol
Tom Dumoulin is gelukkig nog niet afgeschreven voor de TdF. Zie art.WF.

Murcia

Wuyts kun je beter maar negeren, tendam heeft een goede vergelijking met Derksen die ook maar een eind in het rond wauwelt. Beter nieuws uit UAE waar Harper zich vestigt in de top van het AK en Jonas een meer dan verdienstelijke tijdrit neer heeft gezet.

madeinstars

Geen onaardige tijdrit van Harper.

Vingegaard ook heel goed. Die heeft ook nog weinig tijdritten gereden op dit niveau, dus wist niet goed wat ik ervan moets verwachten.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Zo David Dekker heeft niet lang kunnen genieten van de trui. Gelukkig heeft Harper niet veel hoeven inleveren.
Maar Jos Van Emden heeft niet meer zijn tijdritbenen.
Neilson Powless lijkt de weg omhoog weer in te slaan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Stand is aangepast... Harper nu 3e in het AK

tendam

Apart om Neilson Powless te benoemen... die werd 31e, niet echt een spectaculair resultaat.

Ik ben benieuwd wat Harper kan morgen op die beklimming. Als ik moet gokken denk ik dat Vingegaard daar de beste Jumbo-man gaat zijn, gezien z'n tijdrit.

YogiBear

Wellicht dat kelderfan hiermee voorsorteert op een volgende "die hadden ze niet moeten laten gaan". Of zie ik nu spoken?

Jorco

Even ter nuancering..
In de podcast van Sporza werd ook AG2R als matig gezien.. en ook Trek..
Als Alaphilippe, VDP en van Aert vertrekken kan de rest alleen maar kijken.
Aldus Wuyts, de Cauwer en Zonneveld.

madeinstars

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Jumbo op die klim morgen. Harper en Vingegaard lijken een redelijke vorm te hebben en Kuss is intrinsiek één van de beste klimmers in het peloton. Ik hoop dat ze er gewoon lekker in vliegen.

Murcia

'@Yogibear
Ik zie die spoken ook, temeer daar het verhaal Jos van Emden kennelijk ook over is als ik de post goed lees. Dan wordt het dus Powless voor Jos.

Yeez

Achja, jos rijdt top 15, maar heeft niet meer de tijdritbenen van weleer. Logisch ook, aangezien hij onlangs 36 jaar is geworden en zijn beste jaren achter hem liggen. Best kans op dat volgend jaar zijn laatste jaar is met martin.

Vingegaard en Harper lijken (op basis van deze tijdrit) inderdaad in redelijke vorm. Kuss is gissen

kelderfan

'@Yogibear
Quote: "Wellicht dat kelderfan hiermee voorsorteert op een volgende “die hadden ze niet moeten laten gaan”. Of zie ik nu spoken? Ik zie die spoken ook, temeer daar het verhaal Jos van Emden kennelijk ook over is als ik de post goed lees. Dan wordt het dus Powless voor Jos."
Ik zeg toch niet dat het verhaal van Jos van Emden over is, maar hier laat hij niet zien, dat hij een goede tijdrijder is. Met zijn 15e. stek in dit veld zal hij zich toch niet op de borst slaan. Dat zou met zo'n vlakke tijdrit toch beter moeten kunnen.
Maar goed spoken zien is toch ook een leuke bezigheid. Jos zoekt al de grenspaaltjes op.

kelderfan

'@Yeez
Kuss heeft als renner wat koersen nodig. Hij is een goed voorbeeld van een renner, die door koersen steeds beter wordt.
Dus ik had al geen hoge verwachtingen van Kuss in de zandbak. In Catalonië zie ik hem wel meedoen.

Cycling

'@Rahimns Nu is Harper weer 4e en staat Cattaneo weer op 18 seconden van Pogacar.

Yeez

Lijkt er op dat cattaneo in de tijd vd winnaar hebben gezet in etappe 1, omdat hij gehinderd zou zijn door die val van caruso

kelderfan

Quote: "De teamleiding werkt nu aan een plan-B voor de Tour, maar plan-A is nog niet van tafel. ,,We gaan er nu vanuit dat Tom niet meedoet aan de Tour”, zegt ploegleider Grischa Niermann."
Bij plan A wordt Roglic, Dumoulin, Gesink, Kruijswijk, Kuss, Martin, Teunissen? en Van Aert;
Maar wat wordt plan B. Roglic, Gesink, Kruijswijk, Kuss, Martin, Teunissen?, Van Aert en Hofstede/Vingegaard.

Cycling

'@Yeez dat hadden ze dan ook in het klassement van de eerste dag moeten doen en Cattaneo bij de laatste 10 laten starten vandaag. Hij zou namelijk in het klassement na de 1e dag voor Harper hebben gestaan, o.a door zijn boniseconden. Harper had dan zelf mogen bepalen op welk tijdstip hij wou starten. Bovendien heeft Caruso en Cattaneo door de val van Caruso 3 seconden winst gepakt op Almeida en Harper. Dit klinkt niet als fair t.o.v. Almeida en Harper o.a. Als JV zou ik dit wel aankaarten, maar ook als DQS in het belang van Almeida. Podium en 1e plek zal maar eens om enkele seconden gaan.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@harry juist, daarom klopt er iets niet.

toiletduck

Ook even duit in het zakje over die podcast met Wuyts: ik vond het wederom tenenkrommend. Ik heb sinds afgelopen seizoen soms het idee dat hij als een soort Football Manager met cheats aan naar de koers kijkt. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik sinds ik het wielrennen weer ben gaan volgen (een jaar of 3-4 geleden), al snel klaar was met Wuyts en in mindere mate De Cauwer. DIe twee mannen halen het slechtste in elkaar naar boven. Ik merk dat ik José een stuk beter te pruimen vind als hij met een van de andere Vlamingen commentaar verzorgt. Ik weet eigenlijk niet goed wat het nou is dat me zo tegenstaat in Wuyts (buiten dan het overmatige chauvinisme soms), aangezien het al dateert van ver voor de doorbraak van Van Aert.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan daar zijn ze dus nu naar aan het kijken..maar Vingegaard of Hofstede zouden inderdaad daarvoor in aanmerking kunnen komen.

Murcia

'@toiletduck
Voor mij is het bij Wuyts het "Mart Smeets Syndroom", al zolang meelopen dat je denkt dat je het alwetend oog van de sport bent en je ook zo gedraagt. Hij houdt er van om anderen op hun plek te zetten en trekt de aandacht naar zichzelf toe. Jose vind ik nog altijd top maar ook veel beter in combinatie met Renaat. Dat gezegd hebbende is Wuyts nog altijd als pure commentator te verkiezen boven de Nos en Eurosport commentatoren.

Cycling

'@Yeez, @Rahims ik heb de beelden van gisteren teruggekeken. Cattaneo kan toch wel eens gehinderd worden door Caruso. Het is alleen niet duidelijk in beeld te zien, hoeveel hinder hij heeft

Laatst gewijzigd
1 2 ... 68 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.