Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 74 ... 454 455
kelderfan

'@harryjohan71
Bedankt voor de info maar ik mis eigenlijk Hidde van Veenendaal in die opstelling.
Ik zie 't al die gaat mee naar Porec, Umag en de Istrian spring met Van Belle, Van Bekkum, Boven, Ryan, Geleijn.

AWestie

Al kan ik het redelijk invullen, ik word er dan toch kriegelig van dat TJV in hun team voor de Omloop niet aangeeft WIE een vrije rol heeft. Alleen dat er vrije rollen zijn. Noem dan ook meteen man en paard, of denken ze dat daarmee de hele ploegenstrategie wordt ontdekt door de andere teams?

S. Morgenstern

Roosen, Eenkhoorn en Van Hooydonck worden door Van Dongen naar voren geschoven.

AWestie

Dankje, dat waren ook mijn gokjes maar ik las ze nergens terug

veld

Kooy staat ook op de dev. teamlijst voor Le Samyn, kan dat?

Yeez

'@veld ja, want het is geen wt-wedstrijd. Alle wedstrijden onder de wt kan er een wisselwerking plaatsvinden. Dus wt-renners kunnen bij de academy meedoen en andersom.

Yeez

Heel raar dat wynants en affini op kop aan het rijden zijn in het nieuwsblad

Rawolf

Omdat?

kelderfan

Dekker heeft de groene trui en Harper is 4e. geworden in 't AK. Dat is goed gegaan in de UAE met als kers op de taart de winst van Jonas Vingegaard in rit 5.

YogiBear

Komend jaar stoppen Martens, Wynants, Van Emden en volgend jaar Martin. Heeft TJV dan renners in de ploeg die de rol van weg kapitein kunnen vervullen? Moeten ze iemand halen, of is dat niet nodig? De enige die ik wellicht zie is Roosen.

AWestie

UAE your: boven verwachting door de ritwinst en groene trui.
Omloop: Kooij vooraan met nog 40km te gaan! Wat mooi, hopelijk kan er nog iemand van het team uitslag rijden maar lijkt me onwaarschijnlijk.

Glorious

Duidelijk dat Jumbo ernstig tekort komt zonder van Aert en Teunissen.

YogiBear

Ze zitten nog met drie man, dus zo beroerd is het ook weer niet.

AWestie

Ze missen zonder die mannen simpelweg een afmaker op het hoogste niveau. Van het peloton dat nu naar de streep fietst zijn ze prima vertegenwoordigd, drie poppetjes.

YogiBear

Had ook echt niet in gedachten dat ze hier één van de top 10 favorieten zouden hebben. Maar op voorhand zou je ook Van Aert, Teunissen en Dumoulin hebben kunnen opstellen en dan ziet er niet zo beroerd uit. Dat ze nu minder zijn zonder die drie, lijkt mij logisch.

AWestie

Ze groepeerden zich goed, maar hebben door de nervositeit niet meegedaan aan de sprint. Jammer.

tdola

Door die val helaas geen top 10 voor 1 vd 3 in voorste groep.
Als van aert 3 man ondersteuning heeft bij laatste 50 is dat wel redelijk ok.

kelderfan

'@YogiBear
Je kunt weer alles goed praten maar het was helaas erg matig. De enige renner die in beeld is geweest, is neo Olav Kooij.
@AWestie
Nervositeit zorgde voor jammer.😁

tendam

Ja, ze zaten er met z'n drieën bij, maar dat geeft wel een wat vertekend beeld. Ze werden bij momenten redelijk weggereden. Ik denk niet dat Van Aert hier nou zo blij van werd. Kooij was wel een lichtpuntje (al had hij achteraf misschien gewoon in het peloton moeten blijven zitten, wie weet).

kelderfan

'@tendam
Jij ziet 't weer eens goed. Hier zal Van Aert zeker niet blij mee zijn.

YogiBear

'@kelderfan Ik praat niets goed. Interessant dat jij weer wat leest wat ik niet zeg. Jij gaf aan dat Van Aert geen ondersteuning in de laatste 25 km zou hebben met deze groep. Dat is natuurlijk nog steeds geen zekerheid je, maar vandaag is duidelijk geworden dat het toch niet zo beroerd is als jij vermoedde.

S. Morgenstern

Van Hooydonck komt gewoon bij de eerste vijftien boven op de Bosberg (na een schakelfout op De Muur). Daarvoor zaten ze met genoeg man om Van Aert goed af te zetten bij De Muur en ook bij het eerste sleutelmoment, richting de Molenberg was er meer dan genoeg man aanwezig om Van Aert mee te laten zijn met die groep of om iets recht te trekken als hij die zou missen.

Prima koersbeeld dus, voor de selectie die ze nu hebben en hetgeen Van Aert van ze zal willen zien.

Laatst gewijzigd
Sopatip

Eens met wat tendam zeg, ik snap niet echt hoe je aan vandaag een positief en tevreden gevoel kan over houden voor de rest van de klassiekers.

Het is dat het z'n gezapige koers was en er nooit echt lang en hard werd doorgereden waardoor ze steeds konden terugkeren. Elke keer als er ook maar een beetje werd doorgetrokken op de klimmetjes zakten ze er compleet doorheen. Als er in de komende klassiekers wel echt koers wordt gemaakt en het niet steeds stilvalt gaat van Aert het al vanaf de voorfinale helemaal alleen moeten doen...

Laatst gewijzigd
aru123

Vandaag genoten van kooij. Ik had toch op meer progressie gehoopt bij eenkhoorn. Roosen zal denk ik helaas nooit meer het niveau van voor zijn blessure halen. Van hooydonck en affini ga ik nog niet op 1 koers beoordelen, maar alles overzien was het vandaag niet best van aert kan hier ook moeilijk tevreden over zijn gok ik zo. Gelukkig ging het deze week in de uae tour echt goed. Dekker vingegaard kuss en harper lieten mooie dingen zien. Bouwman heeft wat meer kilometers nodig en pfingsten lijkt mij toch echt een betere knecht voor in de heuvels dan een sprintaantrekker. Een leuke verrassing was toch wel de vaardigheid van harper in het waaierrijden. Op naar de volgende koersen!

tendam

'@morgenstern
Je noemt echt het enige moment dat er een Jumbo-renner enigszins vooraan in de koers zat :) (behalve Kooij dan)

Kom op, Jumbo is tegenwoordig een topploeg, de excuusmodus is niet meer nodig. Dit was onder de maat.

1 2 ... 74 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.