Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 92 ... 454 455
Turtlehead

Roglic in MSR zou een heel goed idee zijn. Die kan op de Poggio tempo omhoog rijden, zodat de springplanken alleen op het laatst wat kunnen proberen. Dat is gunstig voor WvA. Nu hebben ze niemand die dat kan lijkt mij (vorig jaar Jansen).

tendam

Roosen kan dat. Die doet niks onder voor Groendahl Jansen. En rijdt Foss of Vingegaar daar ook niet?

In de Tirreno-rit voor vandaag zijn er wel kansen om Pogacar onder druk te zetten, maar Van Aert is dan misschien niet de eerste kandidaat. Die gaat hij natuurlijk sowieso volgen, wat er ook gebeurt. En Van Aert rijdt Pogacar niet los.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@tdola jij bent van de cijfers merk ik al ;)

Cycling

Op pagina 1 worden Foss en Vingegaard niet genoemd voor San Remo. Oomen zal naar verwachting Van Aert op de laatste beklimming ook nog kunnen ondersteunen met Roosen. Hij laat in Paris-Nice al zien dat hij weer goed bergop rijdt.

kelderfan

Sam Oomen is gelukkig op de weg terug, maar ik denk, dat de MSR te vroeg komt. Of Roosen en Van Hooydonck dat kunnen zal vandaag duidelijk worden.
Maar UAE en JV mogen weer aan de bak, want DCQS heeft een mannetje mee in de vlucht.

Stoempie

Murcia, Kelderfan. Ik zie in Foss een nieuwe Dumoulin. Hij rijdt vandaag weer goed.

kelderfan

Finn Fisher maakt de dag een beetje goed in Istrie.
Jammer van de toch geweldige Wout Van Aert, die strijdend ten onder is gegaan. Maar een mooie 2e. plek is toch niet verkeerd.
Jammer van de valprij van Roglic. De eindwinst wordt nu wel onmogelijk.

Glorious

Pech pech pech, snel vergeten en onthouden dat jumbo de beste was.

Pexipi

Roglic was de beste, maar Jumbo als ploeg absoluut niet natuurlijk.

Laatst gewijzigd
SnellePelle

Hij was de beste, had alleen zijwieltjes nodig.

Iets met karma?

S. Morgenstern

SnellePelle, KleineMens

Yeez

'@snellepelle hoeveel zeges heeft dsm? Ik kom op jouw forumpje toch ook niet zielig doen dat ze geen kopman kunnen behouden en 1 keer winnen?

Wat eeuwig zonde voor roglic. Hing op 50 meter en kwam niet terug. Valpartijen die hem parijs-nice, dauphine en indirect de tour en in mindere mate de giro hebben gekost. Smet op zijn palmares. Hopelijk kan hij deze koersen ooit nog winnen.

Murcia

Snelle is natuurlijk hier aan het trollen, maar de valpartijen zijn meer dan zomaar een incident. De kracht van Primoz is zijn onverstoorbaarheid maar soms heeft hij last van onachtzaamheid al is speculeren over deze val wel makkelijk als we niet weten wat de oorzaak was. Toch geeft dit een bittere nasmaak. Je bent de beste man in koers en verliest zo voor de tweede keer binnen een jaar (Dauphine) een rittenkoers. Herstellen en in Baskenland revanche er zit niets anders op.
Wout uitstekend in de Tirreno, alleen Pogacar beter in het klassement en verder alle verkleumde klimmers naar huis gereden.

kelderfan

'@S.Morgens
Rogla kan niet blij zijn, want zijn mannen konden hem niet terugbrengen tot aan de staart van het peloton.
Dat had toch geen probleem moeten zijn met Bennett, Kruijswijk en Oomen.
Wat dat betreft heeft de ploeg van Wout 't beter gedaan, maar kon Wout de demarrage van Pogacar niet beantwoorden.
Maar gelukkig Wout blijven strijden met een mooie 3e. plaats in weer een epische rit in de T/A.

Laatste man

4 man tegen 2 ploegen, misschien zegt je dat genoeg..

Yeez

'@kelderfan met 3/4 lichtgewichten rijden tegen een op holgeslagen peloton is nooit eerlijk. Hij hing op 50 meter en kon het net niet dichtrijden. Houd je discussie over ondersteuning alsjeblieft voor je, want dat is een non-discussie

Poeksel

Ik zal alvast het commentaar van Roglic voorspellen: "Het is jammer. Ik had twee keer pech. Mijn ploegmaten hebben goed gewerkt maar ik wist net niet de aansluiting met de peloton te maken. Het is zoals het is. Ik ben blij met mijn drie etappezeges."

tdola

Enorm zuur voor roglic en t lijkt niet chic van bora.
Benieuwd naar commentaren en reden valpartijen.

Nu voor roglic eerst maar eens herstellen, wrs redelijk beurs.
En hopelijk revanche in baskenland.

Murcia

'@Poeksel
Dat zal inderdaad er niet ver af zitten. Inwendig zal het wel stormen maar gedane zaken nemen geen keer etc, etc.
Nu komt hij wel atijd sterk terug na een teleurstelling maar dit is gewoon zuur en een klap. Ben wel benieuwd wat nu precies de oorzaak was van beide incidenten. Was de tweede keer een val of iets mechanisch?

Yeez

'@murcia ook een val helaas.

$kedel

Als ze Baskenland niet lekker laten schieten.. Het echte doel is natuurlijk die TdF dit jaar.
Oomen, Kruijswijk en Bennet zijn natuurlijk ook niet die genadeloze hardrijders die je wil hebben op zo'n moment, maar jammer dat ze het gat net niet dicht kregen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

'@Murcia; eens! Ondertussen een serieus verbeterpunt aan het worden voor Roglic.

@kelderfan; ik zou niet weten op basis waarvan jij denkt dat Kruijswijk, Oomen en Bennett hun kopman wel even terug moeten kunnen rijden naar een peloton waar meerdere ploegen vol op kop rijden?! Het lukte ze bijna, maar net niet.

S. Morgenstern

Hij lag aan beide kanten open, dus zou me niet verbazen wanneer hij twee keer is gevallen.

$kedel

Dat kan ook door 1 val geweest zijn. En er werd gesproken over een mechanisch defect dus dat zal dan wel kloppen.

Yeez

'@skedel klopt niet. De ploeg meldde een tweede val op twitter

1 2 ... 92 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.