Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 98 ... 454 455
veld

Het is nog vroeg, maar juist daarom ook nog niet te laat.Een paar dagen geleden noemde iemand hier mogelijke aanwinsten voor TJV ;Hier noemik er nog een paar die vrij komen: Mohoric, Polanc, Simmons, Gogl, wel een suk of acht DCS renners, waaronder Cavagna en Asgreen, Lennard Kamna.

Yeez

'@kelderfan catalonie is vorig jaar niet verreden.

@veld versterkingen? Het is maart

kelderfan

'@Yeez
Is 't al weer in 2019 geweest, dat Kruijswijk dik in orde was en ja het maart.
@veld
Dank want die Mohoric zou natuurlijk een welkome versterking zijn. Tactisch zou 't natuurlijk nog beter zijn om een aantal kanjers bij DCQS weg te halen.

Laatst gewijzigd
De Zeboe van de Zoncolan

Misschien ook interessant: als er nieuwe namen aangetrokken worden, wie gaan er dan uit?

YogiBear

Als we dan toch bezig zijn, zullen we dan vast bespreken welke versterkingen die in 2022 moeten komen het niet gaan halen en wie daar in 2023 voor in de plaats moeten komen? Wacht gewoon even tot in ieder geval na de voorjaarsklasssiekers. Dan weet je ook beter war er extra ondersteuning nodig is. Nu is dat grotendeels gokwerk.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Van Poucke mijn toetel? 😅
Echt geen idee wie die Poekie is, Kelderfan. Laat staan wat een toetel is.

Sws ben ik erg benieuwd naar de prestaties van Stevie dit seizoen

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Michiel De Rooij
Oh, sorry met toetel. Ik bedoelde waarschijnlijk jouw tortelduifje. En dit zat in de vluchtgroep.😒
@YogiBear
Het is ook wat vroeg om er nu al over te beginnen. Geen idee wie @veld bedoelt.
Na de voorjaarsklassiekers wordt 't zeker duidelijk.
@Napoleon
Het is nog wat vroeg om die vraag te stellen; zeker interesant om vanuit je cel hierover na te denken.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Oooh kee

Glorious

Als we toch even over versterkingen mogen praten, Asgreen contracteren lijkt me voor Jumbo een perfecte aanwinst.

Stoempie

Of Ben Hermans

Turtlehead

Is Ben beschikbaar volgend jaar denk je? Zou een goeie zijn ;)

Wel opschieten, anders pikt Levefre hem in, die heeft een neusje voor top-knechten!

Laatst gewijzigd
Stoempie

Als sponsor mag Ben ook komen wmb. 😄

$kedel

Die van Poucke dat word een hele grote ;) dat heb je goed gezien.
Maar tot nu toe maakt Ward Vanhoof een betere indruk dit seizoen.

Rawolf

Ik vrees voor alleen Roosen in steun na de eerste meters van de Cipressa

madeinstars

Oomen en Pfingsten komen zeker ook de Cipressa over en afhankelijk van wie er van Van Emden, Martens en Affini op kop hebben gereden in het eerste deel van de koers zie ik er daar ook nog wel ÊÊn van terugkeren.

Yeez

Oomen en roosen mag je wel verwachten. Van emden komt ook al jaren de cipressa en zelfs de poggio over. Van pfingsten mag je dat ook wel verwachten. Sowieso is het zaak v aert aan de voet van de poggio te krijgen en meer niet.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Als er nog iemand mee kan in het begin op de Pogio zou dat lekker zijn natuurlijk maar hem vooraan afzetten is waarschijnlijk wel voldoende. En ik zie Roosen in deze vorm ook nog best wel ver komen.

Laatst gewijzigd
Dave87

Ik zou proberen voor volgend seizoen alle renners die aflopen te verlengen. Dan kom je inclusief Dumoulin op 26 renners.
Kasper Asgreen en Ide Schelling halen. Fischer-Black en nog 1 talent laten doorstromen naar de hoofdmacht en je hebt een sterk team op alle fronten.

Vooral Wout zal door bovenstaande een stuk beter omringd zijn in de Vlaamse wedstrijden.

Yeez

Schelling heeft al weleens aangegeven totaal niet bij een gestructureerde ploeg te passen. Is een layback jongen die daar niet bij gebaat is.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Yeez heb toch het idee dat Bora ook wel vrij gestructureerd is. Verder is bijna elke WT ploeg wel op zijn manier gestructureerd. Volgens mij kan je op dat niveau niet maar er op los rommelen. Als je de absolute top wilt halen heb je toch altijd iets van structuur nodig.

Rawolf

Schelling vind ik wel te goed om fulltime te knechten, je kan beter iemand halen in de herfst van zijn carriere die zelf amper meer overwinningen rijd. Type Stybar, Clarke ofzo

tdola

Voor msr denk ik dat martens en affini de mannen vd eerste 200 km zijn.
Oomen en roosen wrs de laatste knechten.
Van emden denk ik daartussen.
Pfingsten het vraagteken want geen tirreno of pn gereden.
In goede vorm ging pfingsten vorig jaar met beste 40 man mee omhoog in enkele koersen. Als hij die vorm heeft kan hij lang mee, maar mist mgl wat koershardheid.

Rawolf

vEmden komt de Poggio wel over maar nog nooit met de eerste in koers haha

S. Morgenstern

Van Emden komt van 2017 t/m 2019 constant in de tweede groep over de streep, binnen een halve minuut van de winnaar. Dat is gewoon een steengoede knecht voor die koers.

Laatst gewijzigd
tendam

Van Emden leek me in Parijs-Nice ook best goed in orde. Ik vind de kritiek op zich gegrond dat Van Aert hier niet een ploeg meekrijgt die helemaal recht doet aan z'n status als titelverdediger, maar ja, het is ook een rare koers. Voor hetzelfde geld heeft hij nog 4 renners bij zich tot de Poggio. Waarom Oomen hier nou weer rijdt ipv Foss snap ik alleen niet, het zal wel de planning zijn geweest maar de logica ontgaat me volledig. Pfingsten ipv Van Hooydonck is ook 'n beetje een raadsel, al rijdt hij op zich wel aardig bergop.

1 2 ... 98 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.