Zweeler 2023

« 1 2 3 4 ... 15 16
bbflood1

Maar even het topic voor 2021 aangemaakt. Wachtwoord voor jaarspel groep 2: WF2021

pirazzi

👍

De Meesterknecht

Is er ook een subpoule voor Fantasy Cycling 2021 Jaarspel budget?

pirazzi

Ja zie bij Zweeler 2020 de laatste paar posts.
De wachtwoorden zijn hetzelfde.

Laatst gewijzigd
HF2013

Komend weekend eens puzzelen.

Zwieler

Nog 1 dag om mee te doen. Morgen starten we om 11.40 uur!

Budgetspel (bijna door start prijzenpot van 10.000 euro heen: https://zweeler.com/game/cycling/FantasyCycling2021budget/main.php?ref=69

Groepenspel (inmiddels op 10.360 euro): https://zweeler.com/game/cycling/FantasyCycling2021groups/main.php?ref=69

Bij het Tour de la Provence spel hebben we de regels iets aangepast wat betreft de invallers in dat budgetspel. Let daar op, het zou jammer zijn als je daardoor een minder team zou maken. https://zweeler.com/game/cycling/FantasyTourdelaProvence2021/main.php?ref=69

NIEUW! Welke reserve invalt is afhankelijk van de waarde van de uitvaller. De reserve met de waarde die het dichtst in de buurt komt van de uitvaller, zal zijn plek innemen. Een voorbeeld: u heeft Wout van Aert in uw team met een waarde van 15.0 miljoen. Als reserves heeft u Egan Bernal (27.0 miljoen), Caleb Ewan (11.0 miljoen) en Marc Hirschi (10.0 miljoen). In dat geval zal Ewan invallen voor Van Aert, aangezien zijn waarde het dichtst bij de 15.0 miljoen ligt.

Stel: u heeft twee of meer reserves die evenveel verschil hebben met de uitvaller en het dichtst bij zijn waarde komen, dan zal de duurste van deze reserves invallen. In het genoemde voorbeeld zou dit kunnen gelden als een renner van 10.5 miljoen uitvalt en Ewan en Hirschi allebei nog beschikbaar zijn als reserve. In dat geval valt Ewan in omdat zijn waarde hoger is. Als er twee of meerdere reserves met dezelfde waarde zijn, dan zal de renner die het hoogst op de reservelijst staat als eerste invallen.

Bertsu

Lijkt me prima

ivo001

Oh, dat lees ik wat laat nu. mijn wissels zijn 11.6-11.5-1.9.

Laatste man

Nou toch maar weer meegedaan. Laat begonnen, toch wat voorpret kunnen hebben!

geeke

Nu alweer zin in het volgende spel....het voorjaarsspel. Wanneer komt deze online?

Zwieler

VJKS gaat ergens dit weekend live. We starten met een prijzenpot van 8.000 euro en een 1e prijs van 2.000 euro.

Daarna gaan we dit jaar voor het eerst ook een dames VJKS opzetten, om te zien of er animo voor is. Wij denken van wel :-)

LyndaLid

Waar blijft het spel, Zwieler? Ik heb zin om te puzzelen ;)

ChefSpijker

Daar is ie: https://zweeler.com/game/cycling/FantasySpringClassicsMen2021/main.php

1 Poel, Mathieu van der 50 mln. Alpecin - Fenix
2 Aert, Wout van 48,2 mln. Team Jumbo - Visma
3 Alaphilippe, Julian 43,7 mln. Deceuninck - Quick-Step
4 Avermaet, Greg Van 34,5 mln. AG2R Citroën Team
5 Sagan, Peter 30,4 mln. Bora - Hansgrohe
6 Lampaert, Yves 28,2 mln. Deceuninck - Quick-Step
7 Hirschi, Marc 25 mln. UAE Team Emirates
8 Naesen, Oliver 24,9 mln. AG2R Citroën Team
9 Trentin, Matteo 23,6 mln. UAE Team Emirates
10 Kristoff, Alexander 22,3 mln. UAE Team Emirates
11 Stuyven, Jasper 22,1 mln. Trek - Segafredo
12 Stybar, Zdenek 21,4 mln. Deceuninck - Quick-Step
13 Fuglsang, Jakob 20,8 mln. Astana - Premier Tech
14 Benoot, Tiesj 20 mln. Team DSM
15 Matthews, Michael 19,9 mln. Team BikeExchange
16 Bettiol, Alberto 18,3 mln. EF Education - Nippo
17 Sénéchal, Florian 17,5 mln. Deceuninck - Quick-Step
18 Schachmann, Maximilian 17,4 mln. Bora - Hansgrohe
19 Pedersen, Mads 17,2 mln. Trek - Segafredo
20 Wellens, Tim 16,8 mln. Lotto Soudal
21 Pogačar, Tadej 16,7 mln. UAE Team Emirates
22 Kwiatkowski, Michal 16,3 mln. INEOS Grenadiers
23 Degenkolb, John 16,1 mln. Lotto Soudal
24 Gilbert, Philippe 15,4 mln. Lotto Soudal
25 Andersen, Søren Kragh 15 mln. Team DSM
26 Vanmarcke, Sep 14,8 mln. Israel Start-Up Nation
27 Küng, Stefan 14,3 mln. Groupama - FDJ
28 Politt, Nils 13,7 mln. Bora - Hansgrohe
29 Teuns, Dylan 13,4 mln. Bahrain Victorious
30 Asgreen, Kasper 13 mln. Deceuninck - Quick-Step
31 Mohorič, Matej 12,2 mln. Bahrain Victorious
32 Cosnefroy, Benoît 12,1 mln. AG2R Citroën Team
33 Turgis, Anthony 12 mln. Total Direct Energie
34 Lutsenko, Alexey 11,6 mln. Astana - Premier Tech
35 Démare, Arnaud 11,4 mln. Groupama - FDJ
36 Philipsen, Jasper 11,3 mln. Alpecin - Fenix
37 Colbrelli, Sonny 10,8 mln. Bahrain Victorious
38 Roglič, Primož 10,7 mln. Team Jumbo - Visma
39 Nizzolo, Giacomo 10 mln. Team Qhubeka ASSOS
...

Laatst gewijzigd
HF2013

Subleague; Wielerflits
WW: WF2021

LyndaLid

'@ HF

Nee? Bij mij is dat wachtwoord onjuist?

bbflood1

wf2021
geen hoofdletters

DorHer

Komt er ook nog een eerste periodespel?

Zwieler

'@dorHer

Nee, die komt door het geschuif in de kalender totaal niet meer uit. Als alles op de normale plek nu in de kalender blijft, dan kunnen we wel de het 2e periode spel gewoon organiseren.

We zien het wel, wij zijn ook afhankelijk van alle kalender aanpassingen. Niet alleen met wielrennen, ook de andere sporten willen nog wel eens wat wijzigen. :-)

Wij zijn al lang alweer blij dat we door kunnen draaien, dus ons hoor je niet klagen. We moeten alleen af en toe een spel laten lopen. Zo is het dan...

HF2013

Nog één plaatsje vrij in de subleague. Zoals hier boven staat, had ik wat probleempjes met m'n CAPSLOCK. :-)

arjenzvob

Ik ben de 10e!

LyndaLid

Yeaaahh baby! Ticket voor het RtL spel alweer in de pocket :)

Vanaf nu is alles bonus!

Bertsu

Weer gefeliciteerd Lynda! (ik was 3e, nog nooit 1 gewonnen...)

HF2013

Netjes LyndaLid en snel gedaan!
Ik nog nooit één gewonnen. Heb je gouden tips?

LyndaLid

Ja op de één of andere manier gaat me dat steeds goed af, elk jaar minstens 1 ticket en vorig jaar lekker prijsje.

Misschien moet ik mijn tactiek van die spellen ook voor de andere spelletjes kiezen haha :)

Ik speel wel behoorlijk de percentages. Dus probeer altijd een paar renners die relatief weinig mensen hebben te kiezen, waarin ik juist behoorlijk geloof voor die wedstrijd. Of renners te vermijden die iedereen had maar mij juist niet zo overtuigd hadden. Afgelopen weekend bijvoorbeeld had 90% ofzo Démare, en 80% Kristoff. En gewonnen van de nummer 2 heb ik door een jongen als Wiszniowski (1%) die een paar extra puntjes pakt.

Zo ook vorig jaar die lekkere prijs bij het finalespel gepakt. Iedereen ging voor Roglic en voor die prijs kon je Carthy en Mas hebben (geloof ik). En omdat Roglic niet zo'n zekerheid was voor mij speel ik dan die anderen.

Maar het pakt ook weleens minder uit hoor ;)

Laatst gewijzigd
wieleranalist.be

Ik heb mijn blik geworpen op het Parijs-Nice spel van Zweeler. Maak u opnieuw klaar voor wat frustratie en buitensporige emoties voor een wielerwedstrijd. Uiteraard zullen ook grote winsten uw deel zijn ;-)

https://www.wieleranalist.be/post/verzilver-uw-wielerkennis-in-parijs-nice

« 1 2 3 4 ... 15 16

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.