Zweeler 2023

1 2 3 4 ... 15 16
LyndaLid

Neeeeee op 1 puntje m'n tweede ticket gemist met de mooiste koers van het jaar :(

LyndaLid

Edit: nevermind.

Laatst gewijzigd
ivo001

Heel jammer Lyndalid :(

arjenzvob

Jaarspel budget op 2 en 3 groepen op plek 1, 2 en 4 in de subleague. Haha! De start is goed!

pirazzi

Subleague Wielerflits bedoel je, d8 al ik sta 9de in subleague budget en tweede in groepen in subleague Wielerflits 2.

arjenzvob

Ja. Groups en budgetspel

pirazzi

Zweeler heeft een nieuw uiterlijk. Overwegend wit nu ipv oranje.

arjenzvob

Gezien ja. Niet echt een verbetering, maar ook niet minder. Prima.

Bertsu

Wel even wennen en zoeken...

Zwieler

Als er vragen zijn, of als iemand tijdelijk iets niet kan vinden,. laat het ons dan weten. :-)

De belangrijkste wijzigingen zijn:

1 Mobiel is nu responsiveness geworden, dus echt een mobiele pagina zodat men sneller de uitslagen kan bekijken en voor korte kleine spelletjes makkelijk en snel een team kan maken. Voor de grote spellen wordt uiteraard de desktop nog steeds gebruikt ;-)

2 e hebben ipv 15 losse pagina's met prijzen, startlijsten, statistieken, spelregels, deelnemers, kalender, profielen etc, nu 1 game details popup, waar je alles kan zien zonder tussen de pagina's te switchen.

3 en de kleur,. maar dat is uiteraard smaak. We wilde wat frissers deze keer. We denken dat dit wel gelukt is :-)

Aankomende dagen moeten we wat kleine issues verbeteren, want uiteraard hadden we niet alles op test kunnen vinden, maar in live wel :-)

Het is even wennen, maar dat zal zeker goed komen :-)

Laatst gewijzigd
Timber

Ik vind de logootjes voor de type sporten niet echt heel duidelijk moet ik zeggen.

LyndaLid

'@zwieler

Ik vind het op zich prima zo op de mobiele telefoon, dat snel openen en sluiten is wel chill.

Maar, misschien zie ik het over hoofd, ik mis héél erg het analyse tool. Dat gebruik ik eigenlijk de hele tijd tijdens live wedstrijden, en zeker niet alleen op de laptop. Is er een reden voor dit weg is?

ChefSpijker

De analyse tool staat onder het tabblad Statistieken, bij de game details van een spel.

Zwieler

Timber

Ik vind sommige logo's ook behoorlijk mislukt :-) even niet de hoogste prioriteit, maar daar gaan we nog een keer wat mee doen. Vooral de wielrenner komt slecht uit de verf.

Alle pagina's die voorheen apart waren zitten nu ergens in de Game details. Gewoon even op alle tabs klikken wat we daar allemaal hebben verzameld. We moeten ook nog leuke naam voor vinden voor de game details. Game center leek ons wel wat ;-)

geeke

Ik heb vandaag een ticket gewonnen!YES. Maar kun je dat ook ergens terug vinden? Vroeger kon je de lijst inzien wie allemaal al een ticket gewonnen heeft??

arjenzvob

Gefeliciteerd Geeke!

Zwieler

'@geeke

Gefeliciteerd en uiteraard is die pagina er nog. Klik op de Spel Details bij de uitslag. Dan staat er een link bij de Tab "Prijzen" naar die pagina. Road to Leuven. Deze link staat ook bij de Tab "Regels".

LyndaLid

Gefeliciteerd Geeke! We zien elkaar op het WK! :)

geeke

Dankjewel allemaal en hopelijk allemaal hier tot op het wk😁

Zwieler

Voor degene die niet alles kunnen vinden, hebben we een Tutorial gemaakt. Daar hebben we voor de desktop (daar is niet heel veranderd, behalve de kleur), en voor de mobiel een goede beschrijving gezet hoe het nu allemaal werkt: http://news.zweeler.com/tutorial-zweeler-algemeen/

Zijn er alsnog vragen, zeker even stellen, daar zijn we voor :-)

LyndaLid

Hoe gaan we met Parijs-Roubaix om in het voorjaarsklassiekersspel? Loopt het door tot Oktober?

ChefSpijker

Nee het voorjaarsspel zal gewoon eindigen na Luik. Roubaix is afgelopen week al van de kalender van die spellen gehaald. Situatie is nu totaal anders dan vorig jaar, toen er nog maar twee koersen verreden waren na april. Nu wordt één koers verplaatst helemaal naar het einde van het seizoen. Sowieso moeten we de Road to-qualifier van het voorjaarsspel al afhandelen, omdat Roubaix nu na Leuven verreden wordt.

LyndaLid

OK, het maakt me na vandaag ook niet meer uit haha.

Had letterlijk alle renners in die groep met Laporte, Van der Poel, Turgis, Van Aert en co. De enige die ik miste was Haller... En dat in mijn team dat 200e stond, ik dacht daar gaan we!

Helaas was dat niet de laatste plooi waarin de koers is gevallen. Nu is het wel een beetje voorbij :)

arjenzvob

Met een mooie selectie voor de heuvels zit een ticket voor het eindspel er zeker nog in, Ik sta nu 20e.
Alaphilippe heb ik niet, maar wel Roglic, Woods, Teuns, Mollema, Barguil, Cosnefroy, Matthews, Fuglsang, Colbrelli, Aranburu, van Aert, Stuyven en van Avermaet.

Zwieler

Giro 15+5 spel is live: https://zweeler.com/game/cyclingTour/FantasyGirodItalia2021/main.php?ref=69

1 2 3 4 ... 15 16

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.