Zweeler 2023

1 2 3 4 ... 15 16
pirazzi

Ivo001 1 is de top 10 binnen gekomen. Zelf ben ik ook tevreden met top 25, alleen we hebben als winnaar Simon Yates.

arjenzvob

Ik sta 26e. Bij 15+5 bedoel ik dan he. Budget is dramatisch.

Bij het jaarspel 'groups' doe ik ook nog steeds lekker mee. 14e en 42e (en 385e haha)

Edit: En inmiddels 6e in het 15+5 spel!

Laatst gewijzigd
pirazzi

Ivo heeft geluk met zijn wissel van 1,1 miljoen die vandaag de etappe wint! ;)

ivo001

Balen, 5e in het RtL spel vandaag van etappe 16.
Had een top 22 van Fabbro nodig, maar dat zat er niet in.

ivo001

Naar plek 4 in het budgetspel! :)

arjenzvob

Lekker bezig Ivo!
Budgetspel is echt een drama voor mij. 15+5 gaat wel oké. Plekje 153. Als morgen de overgebleven sprinters overleven schiet ik weer omhoog. Ganna was een reserve en inmiddels ingevallen. Ik hoop op een plek in de top 50 en wellicht meer. Het zou me goed uitkomen als Bernal niet meer presteert.
Jaarspel groepen nog steeds een team op plek 16 en een team op 41.

Bertsu

Zowel bij 15+5 als bij budgetspel ging het matig, maar hoop ik nog op wat kleine prijsjes.
Maar dan moet Cepeda nog eens wat doen!

ivo001

15+5 zit ik ergens rond plek 1300 pff

LyndaLid

Giro is bij mij helaas niks dit jaar, zeker na het uitvallen van Buchmann niet meer. Had ook op een Remco sensatie gegokt, beetje tegen de stroming in. Dat is helaas (ergens wel blij mee) niks geworden :)

Hopen dat jullie een mooi prijsje pakken!

De jaarspellen gaan daarentegen wel vrij goed, vooral ook gezien de renners die ik nog voor de Tour, Spelen, Vuelta en WK heb. Geraint Thomas legt bijvoorbeeld gouden eieren dit jaar, en dat gaan er naar mijn mening nog veel meer worden. Terwijl in beide jaarspellen slechts 7% hem heeft...

Laatst gewijzigd
pirazzi

In het budgetspel maakt subleague Wielerflits nog kans op een prijs, momenteel 5de terwijl de beste 8 een prijs krijgen.
Bij 15+5 staan we 10de.

ivo001

Jammer dat die subleague al vol was. De subleague waar ik in ben gedoken doet het niet echt goed op de 10e plek.

pirazzi

Vandaag zijn de uitvallers nog niet verwerkt door Zweeler, alleen Brambilla. Maar Lafay en Cepeda zijn niet gestart.

ivo001

3 goede etappe spellen gespeeld. Achtereenvolgens 2e-6e-2e en daarmee €245 winst :)
En budgetspel geklommen naar plek 2! Nummer 1 ga ik nog inhalen, maar is even afwachten of er nog teams met Bernal overheen komen morgen.
Afgelopen week ook een keer 5e en een keer 8e in de Rtl spellen, net naast die tickets gegrepen helaas.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Lekker Ivo. Gefeliciteerd!
Budgetspel wordt sowieso ook een mooie prijs!

DorHer

Volgens mijn berekeningen is de winst binnen ivo!

pirazzi

Dat zou mooi zijn, € 3.000,-. Feli Ivo! Plus wie weet nog € 10,- voor de 8ste plaats met subleague bizkaia.

Bertsu

Super, gefeliciteerd Ivo!
Caruso, en Martinez en Fortunato als invallers, netjes hoor. Winnen zonder Bernal, knap.

pirazzi

Gedeelde eerste prijs met mijn tweede team in het 15+5 spel voor etappe 21, € 47,50! (onder voorbehoud, nog niet officieel).

LyndaLid

Sterk, Ivo! Heel mooi dat een forumboy hem pakt!

ivo001

Bedankt allen! Heel blij met deze klepper. Fortunato was echt een gelukstreffer, had nog een minimumbedrag over, en deze had een iets hoger percentage gekozen dan de anderen haha.
Was uiteindelijk wel heel nipt, kwamen toch wat teams van achter uit, en hield maar 8 puntjes over.

Opvallend dat ik de andere Giro spellen op zweeler dan weer beat wel laag eindig.

Edit: zie dat ik nog meer mazzel heb. Almeida en Martinez precies dezelfde tijd in het klassement, maar Martinez krijgt de 5e plek en daardoor blijft de nummer 2 net achter me.

Laatst gewijzigd
Kannibaal van Schepdaal

Proficiat Ivo! Fortunato was inderdaad een redelijk vaak gekozen koopje. Maar het is zoals steeds de combinatie die het hem doet, en die zat bij jou wel goed. Zonder Bernal de winst pakken is zonder meer erg sterk. Amper missers in je team, daarom verkies ik jouw team ook boven dat van de tweede, die wel voor heel top heavy ging. Caruso, Martinez, Foss, Fortunato, Fiorelli en Lafay zijn de pareltjes waarvan je trots bent dat ze in je team zitten. Mooi!

Ikzelf blijf het moeilijk vinden om in dit spel de juiste combinatie te vinden tussen het juiste aantal sprinters, klassementsrenners en goedkopere renners. Met de Tour over enkele weken weer een kans. Blijft ook gewoon leuk om te puzzelen.

HF2013

Tour de France (15+5) online

Subleague Wielerflits (ww: WF2021)

PS. Gefeliciteerd Ivo, mega sterk gedaan. Ik probeerde het ook zonder Evenepoel en Bernal, maar in principe was Bernal al een misser. Sivakov, Bilbao en Grosschartner deden de rest.

Bertsu

Uiteindelijk mijn geld nog terug kunnen verdienen met prijsjes bij 15+5 en budget. Op naar de Tour!

Zwieler

De spellen die live staan:

2e periode Jaarspel met minimaal 1.500 euro aan prijzen: https://zweeler.com/game/cycling/FantasyCycling20212ndPeriod/main.php?ref=69

Tour de Suisse met minimaal 2.500 euro aan prijzen: https://zweeler.com/game/cycling/FantasyTourdeSuisse2021/main.php?ref=69

Tour de France spel 15+5 met minimaal 25.000 euro aan prijzen: https://zweeler.com/game/cyclingTour/FantasyTourdeFrance2021/
main.php?ref=69

Laatste man

Prachtige Giro overwinning Ivo. Congratz!

Zelf nog weinig succes, hoewel de jaarspellen aardig lopen. Tour doen we met 1 teampje gewoon weer mee.

1 2 3 4 ... 15 16

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.