Afvalkoers Giro 2021

1 2 3 4 ... 10 11
SvenVDB

Ik doe graag mee!

Ceramiche Ariostea

Aanmelding van Arry1337 om 18.33 per PM - Kan geen berichten posten op het forum

Sjonge Jonge

Hierbij mijn bevestiging!

Ceramiche Ariostea

'@jori, Jij hebt aan de Vuelta meegedaan dus deelname zit er helaas niet in.

@Aardappeljager was de 22e en laatste en daarmee zit het spel vol. @Arry1337 heb ik als 1e reserve geplaatst

Onbekende gebruiker

Bij!

Edit: Kak, te laat... Verdomme daar baal ik van zeg

Laatst gewijzigd
mensFaber

Mag ik ook op dr reserve lijst?

BrackenRidgeCycling

Graag op de reserve lijst

Ab Normaal

Hierbij bevestigt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

ben er weer bij

Ceramiche Ariostea

Reservelijst aangevuld, verder nog bevestigingen nodig van de winnaars van Giro/Vuelta 2020 JapieJapo en Kannibaal van Schepdaal

jappe666

Reserve :(

Niels22

Meer dan drie weken vantevoren al openen, wat matig!

Sjonge Jonge

Wat een matige opmerking Niels.....
Ik ben vooral blij dat Park dit geweldige spel organiseert en als organisator is hij wat mij betreft helemaal vrij om te bepalen wanneer hij dit spel opent.

JvdBrink

Hoeveel mensen kunnen er geplaatst worden op de reservelijst? Indien daar nog plek is, wil ik me bij deze aanmelden :)

Ceramiche Ariostea

'@Niels22, doe ik het 3 weken van tevoren zijn er mensen te laat, bij 2 weken of 1 week van tevoren zal dat zeker niet anders zijn. Zelfs in de ochtend, middag of avond zal er altijd wel iemand te laat zijn. Nu hebben de deelnemers die zijn ingeschreven in ieder geval ruim de tijd om de juiste puzzel te leggen.

Daarnaast was je sowieso uitgesloten vanwege deelname aan de Vuelta 2020 dus is het een beetje het zeiken om het zeiken en niet omdat je een plaats bent misgelopen.

Laatst gewijzigd
Platje

Helemaal mee eens Park! Het maakt niet uit wanneer je het doet er zijn altijd mensen ontevreden, want iedereen logt op een ander moment in. Volgens mij is ook de bedoeling dat er soms nieuwe mensen meedoen maar zie ook veel herkenbare namen. Ik ben in ieder geval blij dat ik op het juiste moment het forum heb bereikt (ook omdat ik regelmatig op dit forum te vinden ben)

Poeksel

En sowieso mooi dat het weer georganiseerd wordt!

Rawolf

Steevast het leukste spel hoor park :)

Mithrandir

Ik denk dat het vooral een compliment voor dit fantastische spel is dat mensen zich er zo over opwinden.
Helaas ben ik niet van de partij deze Giro ivm (een hele korte) deelname aan de afvalkoers van de Vuelta 2020.

Teeke_de_Kapper

Ook wat mij betrefft een heel leuk en spannend spel, elke (semi-)klassieker of etappe weer... Ik heb geloof ik nog nooit zo vaak het woord billenknijpen gelezen als op dit forum.....

aardappeljager

Ik ben hier dankzij de klassiekerspel versie zonder me daar erg in te verdiepen. Ga ik nu zeker doen, want echt een heerlijk spel!

Sowieso pas het eerste jaar dat ik dit forum met spellen heb ontdekt en geniet er enorm van. Park een dikke merci voor de organisatie en ook alle andere organisatoren van de spellen.

Mocht me een mooi concept (wat geen kopie is van wat er al is) te binnen schieten dan zal ik ook eens een duit in het zakje doen.

rimenno

Hellaas pinda kaas,zou mijn kleinzoon zeggen!

Ceramiche Ariostea

Nog steeds bevestiging nodig van JapieJapo en Kannibaal van Schepdaal voor deelname aan de Giro. Ik leg de deadline neer op uiterlijk 30 april 2021 daarna schuif ik de eerste spelers van de reservelijst door.

JapieJapo

Park bedankt voor de PM en wederom de organisatie. Uiteraard doe ik weer mee!!

Kannibaal van Schepdaal

Ik doe weer graag mee!

1 2 3 4 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.