Bij!
Edit: Kak, te laat... Verdomme daar baal ik van zeg
'@Niels22, doe ik het 3 weken van tevoren zijn er mensen te laat, bij 2 weken of 1 week van tevoren zal dat zeker niet anders zijn. Zelfs in de ochtend, middag of avond zal er altijd wel iemand te laat zijn. Nu hebben de deelnemers die zijn ingeschreven in ieder geval ruim de tijd om de juiste puzzel te leggen.
Daarnaast was je sowieso uitgesloten vanwege deelname aan de Vuelta 2020 dus is het een beetje het zeiken om het zeiken en niet omdat je een plaats bent misgelopen.
Helemaal mee eens Park! Het maakt niet uit wanneer je het doet er zijn altijd mensen ontevreden, want iedereen logt op een ander moment in. Volgens mij is ook de bedoeling dat er soms nieuwe mensen meedoen maar zie ook veel herkenbare namen. Ik ben in ieder geval blij dat ik op het juiste moment het forum heb bereikt (ook omdat ik regelmatig op dit forum te vinden ben)
Ik ben hier dankzij de klassiekerspel versie zonder me daar erg in te verdiepen. Ga ik nu zeker doen, want echt een heerlijk spel!
Sowieso pas het eerste jaar dat ik dit forum met spellen heb ontdekt en geniet er enorm van. Park een dikke merci voor de organisatie en ook alle andere organisatoren van de spellen.
Mocht me een mooi concept (wat geen kopie is van wat er al is) te binnen schieten dan zal ik ook eens een duit in het zakje doen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.