Afvalkoers Giro 2021

1 2 3 4 ... 10 11
nasibal

Ha Park,

Bedankt voor de organisatie! Helaas ben ik ook weer te laat. Ondanks dat ik vind dat het lekker aan jou is wanneer je iets online gooit wil ik wel even kort inhoudelijk aanhaken bij de gemaakte opmerking:

Zelf merk ik dat ik nooit goed weet wanneer dit topic online komt. Met de enorme interesse in dit spel en de zeer korte tijd waarin het vol zit (geweldig natuurlijk, zegt een hoop over de kwaliteit van het spel en de toewijding waarmee je het organiseert) is het daarmee eigenlijk een kwestie geworden van toevallig net op het forum kijken in de uren waarin het topic verschijnt. De kans hierop kan ik natuurlijk verhogen door structureler het forum in de gaten te houden in de aanloop naar een ronde. Dat ik dit kennelijk al had moeten doen vanaf 14 april verraste mij ook.

Ik ben het met je eens dat wanneer je het ook online plaatst er mensen te laat gaan zijn. Dat is de realiteit van het spelletje en dat is ok. Wel denk ik dat hoe vroeger je het online plaatst hoe sterker je de potentiele deelnemersgroep beperkt tot mensen die sowieso wel dagelijks op het forum kijken. Daar zit overigens geen waardeoordeel van mijn kant aan, begrijp me niet verkeerd.

Als iemand die echter totaal geen dagelijkse interesse heeft in het forumgedeelte van wielerflits, maar wél in dit spelletje vind ik het voor mezelf persoonlijk natuurlijk wel jammer en kan ik opmerkingen hierover wel begrijpen. Mijn suggestie ter overweging zou in dit geval zijn om of de periode toch korter te maken waardoor we minder lang van te voren een verder voor ons "minder interessant forum" in de gaten hoeven te houden, of het tijdsbestek waarij het topic online gaat enigzins gelijk te houden. Gevoelsmatig zit daar volgens mij ook wat speling in namelijk, maar dat kan ik mis hebben.

Hoe dan ook, de beslissing ligt uiteraard bij jou en je moet lekker doen waar je je goed bij voelt. Zeker ook omdat de organisatie nogal wat om handen lijkt te hebben en dit telkens volledig (en vrijwillig) op jouw schouders ligt. Ik blijf vooralsnog gewoon hopen dat ik wél een keer op tijd ben :)

Laatst gewijzigd
Rawolf

Zojuist een eerste opzetje gemaakt, ben er al best tevreden mee.

Die verlaging naar 6000 punten is broodnodig, goed gezien.

Ceramiche Ariostea

Op naar de laatste week voor de start van de Giro 2021. De eerste teams worden definitief bekend gemaakt. De eerste of de laatste puzzelstukjes voor de afvalkoers kunnen gelegd worden. Denk aan de deadline van 7 mei 23.59.59

Bode80

Ik meld mij aan als reserve mocht het nodig zijn.

arjenzvob

Team verstuurd, per mail.

ivo001

Team ingestuurd!

Ceramiche Ariostea

Inmiddels heb ik 4 van de 22 teams ontvangen. Tevens zijn er 2 reserveteams ingestuurd.

Vanavond zal ik de ingeleverde teams ook gaan verwerken en op goedgekeurd zetten in het topic.

Inleveren kan nog tot en met vrijdagavond 23.59.59

zeewolde

team ingestuurd

Rawolf

Heb m team ook gemaild, weeral een lastige puzzel.

Ceramiche Ariostea

7 van de 22 teams verwerkt en goedgekeurd.

Ab Normaal

Team bijna klaar. Eigenlijk wel tevreden over.
Morgen nog even checken of ik de juiste waardes heb en dan stuur ik in.

RamonH

Test

Laatst gewijzigd
jefgodfather

ik heb mijn ploegje doorgemaild

Ceramiche Ariostea

9 teams ontvangen, morgen een drukke dag op komst voor de 13 resterende deelnemers.

Arry1337

Nee laat ze zich maar lekker 24 uur verslapen..!

Ab Normaal

Team verstuurd.

Ceramiche Ariostea

14 teams + 5 reserveteams ontvangen. Deadline tot 23.59.59

Laatst gewijzigd
Wielervolger

Team verstuurd per mail

Ab Normaal

Sorry Park. Nog een wijziging gestuurd. Excuses.

Kannibaal van Schepdaal

Net mijn team doorgestuurd via mail.

Onbekende gebruiker

Team verstuurd

Ceramiche Ariostea

Laatste Update voor het sluiten van de deadline

16 eams ontvangen en goedgekeurd + daarnaast inmiddels liefst 5 reserveteams ontvangen.

Van de originele spelerslijst nog te ontvangen van:

JapieJapo, Platje, Ruud Jansen, Luuk Zuijderwijk, Kievit en KimJungPoels

Succes met de laatste puzzelstukjes en tot morgen.

Laatst gewijzigd
SvenVDB

Team verstuurd!

Rawolf

Dat komt goed dan! benieuwd naar de teams.

Luuuuuuukk

Team ingediend!

1 2 3 4 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.