Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 151 ... 263 264
floda

Pff an doch valt score voor etappe nog mee maar heb met 4 dqs toch fors ingezet op 1 kaart. Gelukkig voor morgen nog bevin en Martin voor teampunten. Vlasov nu langzaam van outsider naar favoriet door goede tijdrit en mooie klim?

floda

Oja ook nog cimolai

Treenert

Fantastisch van Fiorelli! Het kindje van het forum slaat toe in de spurt en nu ook nog eens bergop!
het kindje van het forum heeft naar de forumleden gezwaait, mooi he, gezien? Kijk maar eens terug anders.

Als Fiorelli nu maar niet gaat sparen in de sprintetappes.
heb ik m ook al gevraagd, hahaha.

Ik ga uit frustratie even een bushokje slopen.
moet je Arjen ook vragen, die is daar goed in.

@Donnie: niet nodig

Laatst gewijzigd
Behatzailea

Door al die DMs uit Nederland stijgt Fiorelli boven zichzelf uit.

Gladiool

Ja.

Ik heb 4x DQS, maar wel Evenepoel. En ik heb Bernal! En Sivakov...

Heb ik nou gewonnen of verloren vandaag? Ik weet het niet meer. Anyways, de opstelling van morgen was de snelste van deze Giro denk ik.

Groenewegen (c)
Sagan
Nizzolo
Kanter
Cimolai
Fiorillo

Bevin en Martin voor de ISR opvulling

En Bernal. Kan ook Evenepoel pakken, maar dat Bernal de vorige keer ook al 16e werd, zie ik daar meer brood in.

Treenert

DNF of S Almeida zou mij deze ronde niet eens verbazen. Die heeft gedonder met heilige Patje en dan zijn trotse Portugezen in hun ziel geraakt. Maar goed, er ligt een lucratief contractje klaar.

KV

Dat contractje zal wss toch niet zo lucratief meer zijn.

Toch vreemd zo’n slechte dag in goede vorm, want een TT liegt normaal niet.

Thombonator

Oei pijnlijk . Valt er, Oliveira en Tratnik allen in team maar had geen van de 3 in etappeselectie. Had mooie slag kunnen zijn.

Jeffrey81

Is Champoussin al binnen? Die kan zijn AK ook wel vergeten.... Op zich geen ramp wellicht...

Benzardi

Even een tussenstandje van vandaag.
81 punten en de R is gestegen naar 95,8%, hierdoor mogen de Sexwerkers weer aan het werk als versoepelingen volgende week doorgaan.

Morgen volle vertrouwen in mijn sprintersploeg met een aanvulling van truien.

Basementman

Kan niet wachten op Fiorelli's antwoord over zijn intenties voor morgen, en inderdaad prachtig beeld toen ie zwaaide naar ons

vevie

@vevie hoezo top favoriet? Vlasov, Landa en Carthy ogen even sterk.

Ogen even sterk. Dat klopt. Echter zag je dat toen Bernal aanging het temp flink omhoog ging. Binnen no time was hij bij Landa. En Carthy en Vlasov moesten echt wel harder trappen om zijn demarrages te beantwoorden. Maar goed, het is idd te voorbarig om op basis van deze etappe wat te zeggen, maar Bernal was vooraf met Yates toch echt wel de topfavoriet. Dat lijkt mij duidelijk. Zullen weinig mensen op dit forum zeggen van niet. De enige reden waarom velen, waaronder ik, hem niet in het team hebben is omdat we geen vertrouwen hadden/hebben in zijn rug. De algemene tendens was/is echter wel dat een goede Bernal hier een groot probleem is voor de rest.

Tom Cockpid

De Marchi en vriend-van-het-forum Fiorelli in m'n team van 20, maar ze verwarmden vandaag het reservebankje. En Almeida captain. Wat is dit toch een prachtig spel :D (Morgen waarschijnlijk wel leiderstruipunten voor AdM.)

Dingetje

Wel goud dat er dus echt iemand dombrowski als captain had. Kon waarschijnlijk zijn ogen niet geloven. Ben zelf erg blij dat ik Bevin en D.Martin morgen kan opstellen.

user26790

Bizar, 45 punten vandaag. gezakt naar 97,4%. Landa en Carthy op de bank kost me 26 punten.We weten nu ongeveer hoe de hazen lopen!

Aadjenr11

Mooi slot van de etappe. Ze kwamen nog dichtbij. Zag zojuist een filmpje van De Marchi op Insta voorbij komen, mooie emotie!
Bernal reed idd met een flinke versnelling dat gat dicht en ik begin ook wel een fan te worden van Carthy, wat een strijder is dat toch. Almeida is wel een streep door de rekening, maar daar hebben er meer last van.
Soler gaf ook niet thuis vandaag.

Hopen dat Fuore lli het morgen weer doet in de sprint!

Thomberg

Geniaal dat Fiorelli 3de wordt. 0% had hem opgesteld, dus gelukkig kunnen we er allemaal blij om zijn. Bennet en Bilbao vallen aardig tegen... Hoopte op meer, daar had ik mooi D. Martin voor kunnen hebben en iemand kunnen upgraden naar Eddy Evenemerckx

Enfin, morgen gaat Bevin zijn eerste punten voor me binnehalen

arjenzvob

'@Treenert Bushokjes slopen doe ik niet hoor :)

Waar ik veel frustratie zie, wat ik begrijp, mogen we toch ook wel realistisch blijven? Dat Bernal nu goed is, zegt niks over hoe zijn rug over 2 weken is, want daarom nam ik hem niet. Dat een vluchtgroep wint, was zeer goed mogelijk. Ik had Carthy niet opgesteld, omdat ik vol voor DQS-roze ging. So be it. Blij dat Bardet sterk oogt, heeft een lage pickrate.

Almeida is echt zuur, dat dan weer wel.

Met Cimolai en Martin morgen mooie roze punten. Wat grappig! En nog zo'n naam die zelfs al volgens sommige de Barbero-award mag krijgen, Ewan, gaat morgen waarschijnlijk gewoon zijn ding doen en winnen.

Laatst gewijzigd
groppiestan

Enige goede vandaag voor mijn team, was een scherpe bardet. Mijn gevoel dat hij nog wel eens een goed klassement kan gaan rijden lijkt in eerste instantie bevestigd. En fiorelli is toch echt een baas zeg!

bakfiets

Nou als dit de traditionele slechte dag is in een grote ronde dan tekenen we ervoor 😊.

Bevin maakt het toch mooi waar door na de tijdrit in de punten te blijven rijden. Blij dat ik die mee heb.

Als bernal geen last van zijn rug krijgt / heeft dan gaat hij de beste zijn. Die zou zomaar is gespeeld kunnen hebben dat de rug biet goed is.

Almeida zakt er nu doorheen. Benieuwd wat daar aan de hand is. Maar dat gaat voorlopig geen punten kanon worden. Behalve als evenepoel er ook doorheen zakt.

En ik hoop dat jumbo nu voor ritzeges gaat. Dat maakt foss in ieder geval nog inzetbaar.

En bettiol viel me 100% mee. Die is goed in vorm deze giro.

Treenert

'@Arjen: kom op zeg, voor keukens draai je je hand ook niet om. Dan stelt een bushokje toch niets meer voor ;)

Ik ben trouwens vroeger ook wel eens wakker geworden met een verkeersbord naast mijn bed en dan had ik vervolgens zo'n Rutte-momentje.

Laatst gewijzigd
La Primavera

'@Treenert Zeer herkenbaar. Verkeers-pionnen zijn ook van die voorwerpen die dan opeens 's morgens naast je bed staan. Blijft een wonderlijk verschijnsel.

arjenzvob

'@Treenert Haha... Touché!

masteroogway

Ik zie dat veel mensen al meteen conclusies trekken over bepaalde renners maar er is hoop:

In de rit naar arrate vorig jaar verloren gaudu en vlasov ook veel tijd. Vlasov verloor 4.31 min op roglic. Ik was toen nog niet bekend op dit forum maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen vlasov en gaudu als miskopen zagen. Die 2 hebben prima gepresteerd in de resterende etappes.

Ik denk dat een aantal renners nog gaan verrassen deze giro.

groppiestan

'@masteroogway ; je moet toch ergens conclusies trekken. Dat is ook de charme van dit forum. Ikzelf ben blij dat bardet er niet doorheen zakte. En fiorelli is een held, ook al stap hij morgen af. 😎

1 2 ... 151 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.