Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 163 ... 263 264
Jeffrey81

Lol... Ik vind het altijd zo mooi dat mensen hier scenario's gaan bedenken die 'hun' renners passen he? Realisme is soms ver te zoeken...

Maar goed. Carry on people, carry on ๐Ÿ˜‰

La Primavera

ook al skip ik persoonlijk het gehele Dire Straits oeuvre zo de muzikale bezemwagen in.

Wij zijn geen vriendjus!!! Aangezien jij meer van Russische muziek houdt.... hierbij....
https://www.youtube.com/watch?v=B5-X_3_Kpww&ab_channel=BayLeaf

@Jeffrey81 Weet niet of je doelt op berichtje over Guerreiro hierboven, maar die heeft allang aangegeven weer voor de bergtrui te willen gaan. Of hij vandaag al in de vlucht gaat zitten betwijfel ik ook maar lijkt me prima te kunnen als er een grote groep wegrijdt met onder andere ADM erin.

Laatst gewijzigd
Jofferde

Guereiro heeft al honderd keer aangegeven het de eerste week rustig aan te gaan doen

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/guerreiro-wil-voor-prolongatie-bergtrui-gaan-ik-heb-drie-ambities-deze-giro

Jeffrey81

Ik doelde niet op Guerreiro, maar op meerdere berichten op de vorige twee pagina's ๐Ÿ˜‰

Los daarvan haalt DerMeister wel iets mogelijk interessants aan.

Jasperdewaal11

Ploeg voor vandaag:

Carthy (c) die voelt zich lekker en kan Bernal volgen
Vlasov
Yates
Evenepoel
D Martin
Bilbao
Formolo
Felix
Cepeda

Ik laat Almeida nog even links liggen.

Hangtieniedanstaatie

'@Jasper jij wil ook niet winnen hรจ?

Jofferde

'@Jeffrey81 ik doel ook niet specifiek op jou. Maar ik zie hier veel mensen Guerreiro wel opstellen ten faveure van andere interessante namen voor vandaag

fringale

Vlasov (c)
Yates
Evenepoel
Almeida
Bilbao
Moscon
Bettiol
Cepeda
Fabbro

...en dus Carthy en Masnada op het bankje tvv de gok op een vlucht met Fabbro en Cepeda, al zie ik die laatste ook niet dicht eindigen als de groep te groot is. De slotklim is een tempoklim, daarom ook dat ik de sprinkhaan van EF - met het nodige angstzweet uiteraard - op de bank laat. Ik geloof ook niet dat Fabbro bij Buchmann moet blijven, daarvoor oogde hij mij van te weinig nut, eergisteren, en dan kan je hem maar best vooruit sturen, denk ik dan, samen met, en daar mag je volgens mij donder op zeggen, Sagan die voor de tussensprint gaat.

Jasperdewaal11

'@Hangtieniedanstaatie

Verklaar je nader ? Ik sta op 93,7% dus ik sta voorlopig nog prima door mijn keuzes. En jij ?

vevie

Mijn guys voor vandaag:

Martin (C)
Yates
Carthy
Evenepoel
Vlasov
Bilbao
Cepeda
Almeida
GroBschartner

Hopen dat Cepeda en GroB in de vlucht kunnen en dat Martin het sprint van het elite groepje wint.

JapieJapo

Carthy buiten je opstelling laten het moet niet gekker worden... Die klom dinsdag toch ietsjepietsje beter dan iedereen die je wel opstelt Fringale ;)

Mee eens dat Guerreiro in de vlucht toch onwaarschijnlijk dan maar 8 zekere puntjes voor Nizzolo..

Ludi

De enige vluchter die ik zeker had opgesteld vandaag zou de mol zijn. Zo'n type renner maakt met deze aanloop en 40(!!) Km dalen echt wel een serieuze kans als Lombardije winnaar.

fringale

'@japiejap : ik zie de klassementsmannen mekaar niet lossen op deze "loper", en Carthy dan ook niet vooraan de groep der favorieten eindigen, en ik ben het aan "mijn stand" verplicht, om wat gekke keuzes in te bouwen

Hangtieniedanstaatie

98,8! Got you!

Jasperdewaal11

Nog wel ;) maar voorlopig win jij dus ook niet

Milanjacks

Bevin of Almeida is het grote vraagstuk hier.

Ketjap Manis

Twijfel over het wel/niet opstellen van Almeida. Hij had volgens mij in de Tirreno ook last van de kou en dus zou het kunnen dat het inderdaad alleen een off day was zoals hij zelf ook zei.

joris dor

Dombrowski out...

danusz1986

Yates
Almeida
Carthy
Martin
Bilbao
Formolo
Vlasov
Cepeda

8 namen zeker maar voor de laatste 2 plekken twijfel ik erg.

Fabbro (Vlucht, maar mag waarschijnlijk niet)
Masnada (In dienst rijden? Wel eventueel punten bij trui QS wat ik niet verwacht overigens)
Guerreiro (In dienst van Carthy?)

Guruburu

Ik overweeg serieus om Fiorelli mee te nemen. Die is op die laatste klim in etappe 4 echt omhoog gevlogen, toen hij uit het niets nog 3e werd. Als hij zich goed voelt zal hij wel weer met de vlucht mee willen verwacht ik. Ik heb alleen geen idee of hij last heeft van de val van gisteren. Heeft iemand hem al een berichtje gestuurd?

Valvuillerdemoz

Bernal
Yates
Vlasov
Almeida
Soler
Mollema
Bilbao
Masnada
Fabbro

Twijfel vraagstuk hier is Soler, wordt nergens genoemd, kan die mijn dark horse zijn? Guerreiro, hoe rustig aan gaat ie nou echt doen? Of Nizzolo voor de 8 zekere puntjes. Of zelfs Bevin voor de truiteampunten en evt etappe teampunten. En Fiorelli? Ik hoop dat die vandaag even gaat sparen voor de sprint van morgen.

Laatst gewijzigd
Arne Riis

Wat denken jullie van die Albanese? Ik weet niet zo veel van die kerel, had hem eigenlijk meegenomen als opvuller in de sprint, maar hij staat plots tweede in het bergklassement. Zou ik hem er ten koste van Guerreiro (die ik inderdaad pas in week 2/3 verwacht) inzetten, of is dat een hele maffe actie?

Westland95

Albanese staat zelfs eerste in het bergklassement.

madeks

Mijn team voor vandaag
Vlasov (c)
Yates
Evenepoel
Almeida
Soler
Bardet
Formolo
Bilbao
GroB

Op het bankje staan Fabbro, Champoussin en Bevin. Deze vind ik net iets te onzeker om er in te zetten vandaag. Fabbro bij Buchmann? , Bevin verdedigen roze trui/ helpen Martin? , Champoussin hoe is zijn vorm?
Almeida kies ik bewust omdat ik hem nog niet wil schrijven na 1 off day (wellicht door de regen). Daarnaast is het niet een hele steile klim en als hij er nog aanzit kan hij er nog een mooi sprintje uitgooien.

Arne Riis

O ja, iets met een sleutelbeen bij de concurrentie. Nou, dan stuur ik die ontzettende klimgeit gewoon mee. Hij wil die trui vast houden.

1 2 ... 163 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.