Wij zijn geen vriendjus!!! Aangezien jij meer van Russische muziek houdt.... hierbij....
https://www.youtube.com/watch?v=B5-X_3_Kpww&ab_channel=BayLeaf
@Jeffrey81 Weet niet of je doelt op berichtje over Guerreiro hierboven, maar die heeft allang aangegeven weer voor de bergtrui te willen gaan. Of hij vandaag al in de vlucht gaat zitten betwijfel ik ook maar lijkt me prima te kunnen als er een grote groep wegrijdt met onder andere ADM erin.
Vlasov (c)
Yates
Evenepoel
Almeida
Bilbao
Moscon
Bettiol
Cepeda
Fabbro
...en dus Carthy en Masnada op het bankje tvv de gok op een vlucht met Fabbro en Cepeda, al zie ik die laatste ook niet dicht eindigen als de groep te groot is. De slotklim is een tempoklim, daarom ook dat ik de sprinkhaan van EF - met het nodige angstzweet uiteraard - op de bank laat. Ik geloof ook niet dat Fabbro bij Buchmann moet blijven, daarvoor oogde hij mij van te weinig nut, eergisteren, en dan kan je hem maar best vooruit sturen, denk ik dan, samen met, en daar mag je volgens mij donder op zeggen, Sagan die voor de tussensprint gaat.
Yates
Almeida
Carthy
Martin
Bilbao
Formolo
Vlasov
Cepeda
8 namen zeker maar voor de laatste 2 plekken twijfel ik erg.
Fabbro (Vlucht, maar mag waarschijnlijk niet)
Masnada (In dienst rijden? Wel eventueel punten bij trui QS wat ik niet verwacht overigens)
Guerreiro (In dienst van Carthy?)
Ik overweeg serieus om Fiorelli mee te nemen. Die is op die laatste klim in etappe 4 echt omhoog gevlogen, toen hij uit het niets nog 3e werd. Als hij zich goed voelt zal hij wel weer met de vlucht mee willen verwacht ik. Ik heb alleen geen idee of hij last heeft van de val van gisteren. Heeft iemand hem al een berichtje gestuurd?
Bernal
Yates
Vlasov
Almeida
Soler
Mollema
Bilbao
Masnada
Fabbro
Twijfel vraagstuk hier is Soler, wordt nergens genoemd, kan die mijn dark horse zijn? Guerreiro, hoe rustig aan gaat ie nou echt doen? Of Nizzolo voor de 8 zekere puntjes. Of zelfs Bevin voor de truiteampunten en evt etappe teampunten. En Fiorelli? Ik hoop dat die vandaag even gaat sparen voor de sprint van morgen.
Wat denken jullie van die Albanese? Ik weet niet zo veel van die kerel, had hem eigenlijk meegenomen als opvuller in de sprint, maar hij staat plots tweede in het bergklassement. Zou ik hem er ten koste van Guerreiro (die ik inderdaad pas in week 2/3 verwacht) inzetten, of is dat een hele maffe actie?
Mijn team voor vandaag
Vlasov (c)
Yates
Evenepoel
Almeida
Soler
Bardet
Formolo
Bilbao
GroB
Op het bankje staan Fabbro, Champoussin en Bevin. Deze vind ik net iets te onzeker om er in te zetten vandaag. Fabbro bij Buchmann? , Bevin verdedigen roze trui/ helpen Martin? , Champoussin hoe is zijn vorm?
Almeida kies ik bewust omdat ik hem nog niet wil schrijven na 1 off day (wellicht door de regen). Daarnaast is het niet een hele steile klim en als hij er nog aanzit kan hij er nog een mooi sprintje uitgooien.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.