Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 164 ... 263 264
Martijn Sollie

Twijfel zelf tussen cepeda en Almeida voor mijn laatste plekkie.

Zeker zijn:
Evenepoel
Yates
Vlasov
Carthy
D Martin
Formolo
Guerreiro
Grosschartner

Laatst gewijzigd
Capra

Na lang wikken en wegen toch Bevin vervangen door Almeida

Vlasov (c)
Almeida
Carthy
Evenepoel
Pozzovivo
Formolo
Yates
Cepeda
Bettiol

Guerrero en Bevin naast Fiorelli op de bank

joris dor

Twijfel zelf voor kopman tussen ciccone nu en vlasov

nasibal

Afhankelijk van wat ADM doet ligt Vlasov vandaag op pole positiion voor het roze. Dat geeft hem ook wel wat reden om in de finale aan te vallen mocht hij nog wat tijd nodig hebben. Yates zou ik normaal gesproken als 'zekere kopman' opstellen, maar die lijkt de kat nog wat uit de boom te kijken. Kan dus ook zomaar 7e worden, ondanks dat befaamde sprintje van hem. Of 18e, als er een kopgroep voor rijdt.

Ik denk dat ik het vandaag op Vlasov gok en dan maar hopen dat hij niet vandaag opeens een slechte dag heeft.

Laatst gewijzigd
Jari Litmanen

Foss en Almeida op het bankje. Weet simpelweg niet wie ik eruit moet halen voor Almeida.

Soler, Vlasov, Bettiol, Carthy, Evenepoel, Yates, Bilbao, Ringel S, Formolo.

nasibal

'@Jari

De kans dat Bettiol veel ruimte krijgt in een vlucht lijkt me vooralsnog niet groot. Als hij meerijdt met de grote mannen zal een top 20 best kunnen, maar een top 10 lijkt me sterk. Carthy zal hier waarschijnlijk nog niet solo aan kunnen komen, dus die 10 teampuntjes (plus eventueel 8 voor een roze trui) lijken ook ver weg. Als je dus écht graag Almeida er toch nog in wil wippel ligt daar een mogelijkheid.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Ik denk dat de klimcapaciteiten van Bettiol op basis van één etappe onder vrij bijzondere omstandigheden ook wel wat overschat worden.

joris dor

'@nasibal, gaat Valter zoveel tijd verliezen vandaag, dat vlasov hem voorbij gaat?

nasibal

'@joris dor

Valter heeft nog geen enkele keer serieus laten zien dat hij dit per definitie zou moeten kunnen houden. Maar eens moet de eerste keer zijn natuurlijk.

joris dor

'@nasibal. Is een feit, was wel knap zesde id 4de etappe... voor mij twijfel vlasov ma denk toch voor ciccone te gaan..

Ted de la course

Ik zit er klaar voor. Hopelijk krijgen we een lange strijd voor de vlucht van de dag te zien.

Ragnar Lolbroek

Yates (c)
Evenepoel
Almeida
Vlasov
Carthy
Martin
Bilbao
Großschartner
Cepeda

Op de bank: Formolo en Soler.
Gok dat Felix en Cepeda vandaag in de vlucht zitten
Bilbao kan voor een late uitval gaan in de laatste km. Na gisteren zijn de favorieten mss wat toegeeflijk na de pech die Bahrein gisteren overkwam ( of ook niet. Het blijft natuurlijk topsport). Ik Heb in ieder geval 11 klimmers voor 9 plekjes. Keuzes moeten er toch worden gemaakt.

nasibal

Daar heb je hem hoor, Gino Mäder, wie anders :D
Eeuwige held sinds hij maar nét geklopt werd door Roglic ;)

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Wil in dit stadium nog niet voor truipunten van sprinters gaan, zeker gezien het hondenweer eergisteren. Verwacht dat er een grotere groep dan in die rit bij elkaar blijft dus de twijfel was tussen Yates en Martin cappen. Ben voor de eerste gegaan, zodoende:

Yates (C)
Evenepoel
Almeida (mocht het echt aan het weer hebben gelegen kan hij deze rit winnen...)
Vlasov
Carthy
Martin
Formolo
Masnada
Cepeda

Rawolf

Blij dat ik niet naar de adviezen hier heb geluisterd en Guerreiro gewoon heb opgesteld. Hij gaat voor de vroege vlucht ;)

nasibal

Blij dat ik niet naar de adviezen hier heb geluisterd en Guerreiro gewoon heb opgesteld. Hij gaat voor de vroege vlucht ;)

"het was leuk om Guerreiro te hebben vóórdat hij cool was, maar nu hij mainstream is, is het tijd voor anderen"

2e giro op rij dat ik mezelf te pakken lijk te gaan hebben met deze gedachte. Kunnen jullie mij volgende ronde op het hart drukken iets minder Gothic te zijn? Dankjulliewel :)

Edit: oh, en mochten jullie het willen weten: Bouchard nog op het bankje vandaag.

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

Eerste 8 namen waren simpel, maar de laatste was coin flip Nizzo (zekerheid) vs Tratnik (fomo, verliesaversie, TBV mogelijk al in aanval).

Vlasov (c). Zie @Nasibal.
Evenepoel
Yates
Carthy
Martin
Ciccone
Cepeda (geen rit voor hem, zie @Jori, maar zo’n beetje iedereen zal hem opstellen)
GroB
Tratnik (gezwicht voor fomo)

KV

Aanwezigheid van Bettiol is geen goed teken voor de vlucht.

Ludi

Bettiol voor roze 🥳 morgen 3x ef 🥳😂

Jv1997

En ik heb spijt dat ik bettiol na lang twijfelen er toch niet in heb gezet.. maar het is nog ver

Jeffrey81

Yup....deze vlucht is nog niet weg. Even afwachten nog.

Valvuillerdemoz

Captain Mollema mee in de vlucht. Guerreiro niet mee. Op het bankie. Ik had hem er niet in en vervolgens wel. Toen dacht ik, last minute wissel moet ik niet doen. Heb ik hem er weer uit gehaald. Dat is toch wel het nadeel van dit forum lezen, hoe geweldig leuk het ook is: het nadeel dat je door van alles kan worden beïnvloedt, terwijl je eigen ingevingen meestal toch de beste blijken. Maar laten we niet te vroeg juichen en/of huilen. Het kan nog van alles worden, deze etappe.

Jv1997

Heb vijf bankzitters in de kopgroep 🤣

Laurenesi

Vlasov (c)
Bernal
Yates
Almeida
Bilbao
Gross
Schultz
Capeda
Formalo

Dit zijn de namen van Team Laurenesineos vandaag. Maar het mooiste nieuws komt niet uit Italië.

Tommeke is weer op de fiets gekropen en gaat Nederland in de komende jaren toch nog een zege in een grote ronde bezorgen!

nasibal

Bouchard, kloothommel, in de remmen jij!

1 2 ... 164 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.