Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 165 ... 263 264
Capra

Bauke in de chasse-patatte

KV

Wordt dus toch een AK dag vandaag.

Jeffrey81

lol.... altijd pijnlijk, of niet Nasibal? :-)

Hier niemand mee helaas. Champoussin, Bettiol en Hermans laten het (uiteindelijk) afweten. Dus ik ben blij dat ik toch nog een kleine verzekering van 8 puntjes heb genomen met Nizzolo.

Verder wordt het duimen voor Bauke! Dicht dat gat jongen!

RemcovanderMaas

Gegokt met Cepeda als kopman, vooralsnog gegokt en verloren

nasibal

'@jeffrey81

Ik zou enorm balen voor Mollema, maar voor mijn hart zou het een stuk beter trekken als Bouchard nog even terugzakt in het peloton.

Jeffrey81

Dan moet Mollema die Fransoos dus maar gewoon even lossen voordat hij vooraan aansluit ;-)

nasibal

Bizar he, wat Scorito met je kan doen. Als ik Bouchard er vanochtend wel in had geklikt had ik nu staan schreeuwen en joelen dat hij door moest rijden. Nu durf ik niet te kijken.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Ik zou wel durven kijken, 0 kans dat Mollema en Bouchard dit nog kunnen dichten.

nasibal

'@Ditisdavid

Denk dat het belangrijkste is wie er eerder opgeeft: Die 2 van Bahrein, of Mollema/Bouchard. Zodra de kopgroep het tempo van het peloton aanneemt, rijden ze dat gat dicht. Ook als het oploopt tot 2 minuten.

Al begint het er inderdaad steeds geruststellender uit te zien.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Mohoric op de bank....

madeinstars

Mohoric is al zoveel werk aan 't doen, die wordt nog wel terug gepakt.

Ted de la course

Ik heb m niet in m'n team, maar hoop toch dat Bauke naar de Testa della Corsa rijdt.
Ben wel blij dat die eerste grote groep vol met m'n bankzitters is teruggehaald 😅

Ajvenema

Guerreiro heb ik dit jaar idd niet gepakt, want te ‘mainstream’, maar uiteindelijk is ie gewoon echt te goed voor 750k imo.

Vind het overigens wel echt een totaal gebrek aan fantasie om hem dan voor de bergtrui mee te nemen. Hoevaak pakt iemand die nou 2x na elkaar? Ik denk wel dat ie gaat scoren hoor. Maar helaas niet voor mij:)

En voor vandaag zal het ook niet zijn, gok ik...

ditisdavid

'@Ajvenema
Laatste is volgens mij Fraile in de Vuelta's van 2015 en 2016 dus inderdaad niet vaak.

Ik mag volgens mij mijn vorige post terugnemen...

fringale

Fabbro of Cepeda, Fabbro of Cepeda, Fabbro of Cepeda...en dan glipt Mohoric mee, typisch eigenlijk. Sommige vinden dit "part of the game", maar de bankzitters de helft van hun punten gunnen (zoals bij TopCoach), zou toch voor minder frustratie zorgen, me dunkt. Ik - en ik denk dat ik voor velen spreek - kan me neerleggen bij foute keuzes in de 20-koppige selectie, maar een goede selectie niet beloond weten, zelfs niet voor de helft, dat doet het spelplezier toch danig slinken. Mijn broer heeft er dit jaar alleszins al de brui aan gegeven, en geniet er meer van, zegt hij .

Pimvanderd

Gegokt met Champie kopman en tot noch toe helaas verloren

Banaantje

Eurosport storing??

Pietje Precies

Het zag er even mooi uit voor mijn roze rakkers (Guerreiro en Bettiol), maar helaas! Hopelijk scoren ze alsnog vanuit het peloton!

Scorito-wise zou een overwinning van Mäder gunstig zijn. Die als één van de weinig voorop blijft. En dan mag kopman Ciccone mooi 5e worden in een sprintje of omdat hij wat ruimte krijgt.

Overigens is de bergtrui wel degelijk een doel voor Guerreiro en is het natuurlijk ook prima als ie 'slechts' 3e wordt in dat klassement. Omdat ie in de laatste week vooral moet knechten voor eindwinnaar Carthy ;)

Laatst gewijzigd
LekkerManJK

Beetje laat, maar hierbij nog mijn team met verklaring van de keuzes:

Bernal: Grootste vraag was natuurlijk de rug. Veel over gelezen en gesproken, maar toch voordeel van de twijfel. Ook omdat ik Ganna ‘gewoon’ de ITT zou zien winnen.

Evenepoel: FOMO en paste nog net qua budget, lijkt goed uit te pakken tot nu toe

Yates: Met Bernal dé favoriet voor eindzege in mijn ogen, dus zekerheidje.

Almeida: Gehoopt op punten in de eerste 2 weken, maar valt tot nu toe een beetje tegen helaas...

Vlasov: Prima in vorm en recente uitslagen spreken voor zich. Vorig jaar Vuelta niet bijzonder overtuigend, maar altijd gewoon stabiel.

Bilbao: Landa en Bilbao scheelden elkaar voor mijn gevoel niet veel. Landa beter op langere klimmen maar is nog geen grote ronde geweest waarbij hij niet bij valpartijen is betrokken (en zo nu ook weer :( )

Ringel S: Teampunten Sagan, altijd lekker. Plus had gehoopt op iets meer vrijheid in ritten zoals vandaag, maar dat valt tot nu toe vies tegen. Buchmann vind ik dus 3x niks dus had stiekem gehoopt dat ze het kopmanschap zouden delen.

Cepeda: Oude klimgeit van de TotA. Blijkt ook nog eens goede tijdrit in de benen te hebben ;) Gaat zijn geld hopelijk nog wel waar maken in de aanval.

Ewan: Ja, hij stapt af. Maar hoop dat ie tegen die tijd al zijn geld waard is.

Sagan: Stabiele Cap voor de wat zwaardere etappes waar een kleinere groep gaat sprinten.

Nizzolo: Van de 3m sprinters de veiligste optie in mijn ogen (Merlier: eerste grote ronde en geen leadout. Groenewegen: geen idee hoe vorm fysiek en mentaal is. Viviani: Geen fan van. Gaviria: Zwarte lijst).

Pasqualon: Zelfde gevalletje als Sagan voor plek 5-10. Lijkt zich in vlakke etappes ook wat te gaan mengen omdat Minali nog niet thuis geeft.

Fiorelli: Forumheld! Pakt toch al wat leuke puntjes.

Bevin: Meegegaan in de Hype en is met de Marchi toch prima opvulling.

Ganna: Gegokt dat hij ‘gewoon’ roze pakt na eerste etappe. Gokje dat goed uitgepakt heeft. Als hij tot de laatste etappe nog meedoet gaat hij zijn geld wel waard worden.

Cavagna: teampunten DQS en mindere kans op roze na ITT.

Mohoric: Niet geselecteerd vandaag, pijnlijk :(. Blijft toch in de 750k categorie een redelijke pick als aanvaller, alleen moet je hem wel op juiste moment opstellen...

Guerreiro: Hoop stiekem dat hij dit jaar weer bergklassement kan pakken en mee zit in een paar ontsnappingen en top 20 kan halen. Vandaag net niet helaas.

Schultz & Fabbro:
Gekozen met oog op teampunten als opvulling.

Wanderson89

Rob de Nijs met “vallen en opstaan” mag ook niet ontbreken

@Sjoerdistan Het hele album?

vevie

Ineos rijdt prachtig

Valvuillerdemoz

'@Tompot: In deze huiskamer kwamen we op Femke Halsema en Jenny Arean.

Daan Brakenhoff

Die Ciccone valt toch ook echt elke rit aan zeg. Mooie renner is dat

nasibal

Goedzo Bouchie, ouwe Pinot dat je bent, de volgende keer dat het droog is en niet omlaag gaat ben je er weer bij jongen :)

Dingetje

Toch jammer dat ik Bettiol op het bankje heb. Die vliegt op temperament en uit frustratie straks die laatste berg over.

1 2 ... 165 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.