Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 166 ... 263 264
floda

Bettiol op het bankje, ben vast niet de enige

Antonini

Sivakov, Landa, Grossschartner... who's next?

rev

Sjezusss wat doet die ploegenwagen daar nou weer.

ditisdavid

Heb je toevallig ook Serry @Anton?

Laatst gewijzigd
Antonini

Nee Serry niet, natuurlijk wel een forum darling

ditisdavid

Keuze voor Yates boven Martin pakt heel slecht uit, wel fijn dat de Deceuninck-punten toch nog komen.

Edit: nvm, Valter...

Laatst gewijzigd
nasibal

Credits naar Joris Dor, wat een prestatie van Valter.

Antonini

Hahaha, in Belgie hadden ze de krant al roze gedrukt...

danusz1986

De keuze zonder Bernal en Evenepoel is een jammere, maar bikkelharde fout!

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Hoezo Danusz? Je had toch niet verwacht dat ze er nu al allebei uit hadden gelegen?

Dingetje

Wat een legend die Valter

Jori

Wat een rit! En toch blijf ik denken aan Landa... Gegund aan Mäder, maar manmanman. Die had volgens mij echt all the way kunnen gaan en de giro kunnen pakken.

Laatst gewijzigd
nasibal

Benieuwd of Bernal inderdaad gewoon de sterkste is, of dat dit hem in de 3e week nog gaat opbreken. Ciccone lijkt een must-have voor 1 miljoen te gaan worden en is een dure misser van mij. Ik had gehoopt dat hij wat grilliger zou koersen (ene keer wel, andere keer niet) aangezien dat meer zijn stijl is, maar zou nu toch definitief dat AK wel eens in gedachten kunnen hebben. Smijt met zijn krachten en zit dan nog lachend in het wiel van Bernal

Jammer dat Grossss zichzelf weer uitschakeld, al had hij waarschijnlijk niet met de voorste 15 AK mannen meegekund. Yates lijk nog wat te missen, maar dat kan nog goedkomen als hij weer zo 'flink-uitpak-dagje' uit de hoge hoed trekt. Ook vandaag natuurlijk wel weer een typisch weertje wat de een beter ligt dan de ander. Ik heb eigenlijk geen idee hoe Yates hier mee dealt.

Trui van Valter totaal niet verwacht en mooie meevaller voor hen die op hem gegokt hebben. Voor mij fijn dat de trui nog even niet bij QS is. Sterker nog, dat de trui bij een ploeg is waar niet direct opvullers van te bedenken zullen zijn. Hopen dat ik daar morgen van kan profiteren :)

Bouchie laat zn intenties zien. Heel goed dat hij met schijt in z'n broek de afdaling nam en zich weer lekker liet opslokken. Die snapte ook dat het bankpuntenklassement niet mijn prioriteit heeft. Topgozer. Volgende keer is hij er gewoon weer bij.

Laatst gewijzigd
Ludi

Jeroen zal niet blij zijn geweest met valter

ditisdavid

Ciccone zal er op goed moment doorheen zakken als hij zo met zijn energie blijft smijten, maar voor 1 miljoen heb je er tegen die tijd lang en breed je geld meer dan uit. Ik heb hem helaas ook niet.

danusz1986

En dan ook nog tot overmaat tot ramp na mijn 168 punten en gezakt naar 54% Evenepoel geen leider en dus geen punten voor QS. Giro om snel te vergeten.

joris dor

'@nasibal, thx, maar kon anders verlopen zijn he :)

Simcha

Valter pakt gewoon het roze. Ik zat te balen met het banken van Masnada en Almeida voor Ringel S en Brambrilla. Dat zouden 22 misgelopen teampunten zijn. Nu alleen 10 punten misgelopen met Almeida.

Vooraf had ik me voorgenomen dat gokken op vluchters geen goed idee was wanneer je nog genoeg renners hebt die top-20 kunnen eindigen, maar dan kan je toch op het laatste moment de verleiding niet weerstaan. Eerste echte fout deze Giro (niet dat ik altijd de “perfecte” score heb, maar als je iets moeilijk had kunnen voorzien dat is het “pech”).

nasibal

'@Joris dor

Zeker dat het ook ander verlopen had kunnen zijn, maar jij wees me vooraf toch zeer resoluut op de mogelijkheid. Terecht, blijkt achteraf :)

nasibal

herhaal post

Pietje Precies

Het zag er even mooi uit voor mijn roze rakkers (Guerreiro en Bettiol), maar helaas! Hopelijk scoren ze alsnog vanuit het peloton!

Scorito-wise zou een overwinning van Mäder gunstig zijn. Die als één van de weinig voorop blijft. En dan mag kopman Ciccone mooi 5e worden in een sprintje of omdat hij wat ruimte krijgt.

Overigens is de bergtrui wel degelijk een doel voor Guerreiro en is het natuurlijk ook prima als ie ‘slechts’ 3e wordt in dat klassement. Omdat ie in de laatste week vooral moet knechten voor eindwinnaar Carthy ;)

Prima glazen bol had ik vandaag :) Eindwinnaar Carthy moet nog wel even wat verbeteren.

Thombonator

Als valter dit nog even vol gaat houden kan het nog weleens een leuk resultaat worden voor me. En wellicht dat Martinez me ook nog wel wat punten gaat opleveren. Baal alleen dat Groenewegen heb gekozen in team tot nu toe. Wellicht had ik beter voor een andere sprinter kunnen gaan .

Ajvenema

Mijn grote sunk cost fallacy man lijkt gewoon Yates te worden. Blijf hem maar selecteren, en hij blijft maar matige resultaten boeken.

Ciccone echt zwaar boven verwachtingen, was een beetje een yolo pick.

Verder blij dat evenepoel het goed doet, bernal ziet er nog wel ietsje beter uit. Benieuwd naar dat ruggetje. Ik gun hem absoluut een p2 achter evenepoel, maar als ie eerste wordt kost het me ongelofelijk veel punten met 4x qs en 1 uitgevallen ineos man.

Buchmann iets beter dan vorige bergrit, ik heb nog wel hoop dat ie er langzaam doorheen gaat komen.

Valter had ik dus nét een GT te vroeg, al denk ik dat ie het vooral goed doet in het bankpuntenklassement so far.

Score vandaag matig, 214... hopelijk morgen een goeie sprintrit!

Edit: ik geloof eigenlijk gewoon niet dat evenepoel dit 3 weken kan volhouden tegen bernal met een goeie rug, dat zou echt belachelijk zijn. Dat kán toch helemaal niet?😅

Laatst gewijzigd
albert n

Tot nu toe tevreden. Mooie finale. Maar we zijn nog geen week onderweg! Morgen SaganC

Sjas Patatje

Het is na vandaag wel duidelijk geworden dat Bernal goed in zijn vel zit, dat Evenepoel tot dusver ook erg sterk is en dat de verschillen verder niet heel groot zijn. Alleen Bennett, Almeida en Pozzovivo kunnen een goede eindklassering vergeten.

Mijn AK team zit er nog goed bij met Bernal, Carthy, Vlasov, Yates, Formolo, Bilbao en "koopje" Foss. Ik ben erg benieuwd of Evenepoel het vol gaat houden, die heb ik niet.

200 punten vandaag, 94,6%.

1 2 ... 166 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.