Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 17 ... 263 264
jsprunk

Wat gaat Groenewegen kosten? 4-4.5M?

Gladiool

Ik gok 4 inderdaad.

TrEb

Ik gok 4,5. Evenepoel heeft ook een tijd niet gekoerst en kost 5mln

Coco Colombia_88

Ik gok dat Dylan online komt voor 4M..

-Wielerfan

'@vevie

+Landa mag natuurlijk niet klagen over dit parcour.
Zeker met 6 aankomsten bergop kan hij flink in de punten gaan vallen.

Lassayd

Ik gok 3 miljoen voor het geval de stagiair meeleest ;)

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Ik gok 3,5 miljoen. Een gulden middenweg tussen 3 en 4.

Lassayd

Het heeft geholpen kost 3 miljoen ;)

Landeirovic

Brandon Mcnulty zal waarschijnlijk geen Giro rijden.

Ab Normaal

Omdat?

Aardappel

Waar lees je dat @lander luypeart ?

Mindless

Dat zou mij erg gelukkig maken.

Landeirovic

Hij gaat op 6 Mei voor 20 dagen naar Sestriere met de Tourploeg op stage. Stond in het nieuwsblad met een interview van Matxin ( Manager). Er staat ook al is de jonge Amerikaan nog niet zeker van een plaats in de Tourploeg.

De Giro begint 9 mei dus dan ga ik ervan uit dat hij de Giro niet zal rijden?

groppiestan

3 miljoen. Lastig hoor!

Landeirovic

Hier het artikel:

Tadej Pogacar: Twijfel tussen Dauphiné, Ronde van Slovenië, Sloveens kampioenschap of nog extra stage

Met zes zeges op 21 koersdagen lag het gemiddelde van Tadej Pogacar (28,5%) nog iets lager dan dat van Primoz Roglic (29,4%), maar Pogi won wel een Monument, het eerste voor zijn ploeg UAE Team Emirates.

De Sloveense kopman krijgt nu enkele dagen rust. “Twaalf dagen om precies te zijn. Hij mag doen wat hij wil: Monaco, Slovenië, of zelfs even elders op vakantie gaan”, zegt sportief manager Joxean Matxin. “Zolang hij op 6 mei maar in Sestriere staat voor onze hoogtestage van twintig dagen met de Tour-ploeg. Vijf dagen rustig aanpassen aan de hoogte en dan twee weken specifiek trainen in functie van de Tour.”

Zonder koers naar de Tour? Topfavorieten Tadej Pogacar en Primoz Roglic zoeken naar ideale voorbereiding

Davide Formolo is er in de Italiaanse Alpen niet bij omdat hij de Giro rijdt, de overige Tour-ploegmaten Rafal Majka, David De La Cruz en Jan Polanc wel. Ook Brandon McNulty trekt naar Sestriere, al is de Amerikaan nog niet zeker van zijn Tour-selectie.

Wat Pogacar in juni zal doen, is nog een vraagteken. Zondag na Luik zei hij de Ronde van Slovenië (9-13 juni) te rijden. “Ik startte al drie keer in de ronde van mijn land, maar haalde er nog nooit het podium. Hoog tijd dat dit verandert.”

Door de euforie van zijn zege sprak Pogacar wat voor zijn beurt, want zijn programma in juni staat nog niet vast. Matxin: “Na de hoogtestage zullen we analyseren hoe zijn niveau is. Op basis van die cijfers bekijken we wat we in juni doen. De Ronde van Slovenië is een van de vier mogelijkheden. Ook de Dauphiné is niet uitgesloten, maar die eindigt drie weken voor de Tour en ligt slecht op de kalender.”

Ook het Sloveens kampioenschap en zelfs helemáál geen koers zijn mogelijke alternatieven. “Vergeet niet dat het een enorm lang seizoen wordt. Na de Tour vliegt Tadej meteen door naar Tokio en eenmaal terug van de Spelen staat de Vuelta op de planning”, aldus Matxin. “Nadien rijdt hij ook nog het WK en de Ronde van Lombardije. Er komt nog veel op hem af en allemaal kort na elkaar. Dan moet je in juni misschien geen risico’s opzoeken in kleinere koersen. Halfweg de hoogtestage beslissen we welke van de vier opties we nemen. Het belangrijkste is dat hij fris aan de start van de Tour verschijnt.”

vevie

+Landa mag natuurlijk niet klagen over dit parcour.
Zeker met 6 aankomsten bergop kan hij flink in de punten gaan vallen.

Dat zou mooi zijn, want ik ben wel fan van Landa en kies hem vaak. Toch is hij niet echt een puntenpakker gebleken als je kijkt naar wat hij de afgelopen rondes heeft binnen gehaald.

Aardappel

'@landerluypaert
Als je het zo leest inderdaad, zal hij niet aantreden bij de Giro.

Scheelt weer keuzes 😁

Laatst gewijzigd
toerist

Tenzij McNulty gewoon enkele dagen meetraint op hoogte en afzakt naar de Giro. De eerste dagen zijn relatief makkelijk (behalve tijdrit op dag 1 en enkele aankomsten bergop), en niet onoverkomelijk voor iemand met zijn talent.

Landeirovic

Dan zou Formolo toch ook kunnen meetrainen? 8 mei is het ploegvoorstelling ik kan me niet inbeelden dat Mcnulty voor 2 dagen mee gaat gaan.

nasibal

Wel fijn als Mcnulty niet meedoet, dan gaan er meer mensen in Formolo trappen.

Aardappel

'@nasibal

Geen vertrouwen in Formolo?
Of is dit beetje zand strooien? 🤐

vevie

Ik denk dat Nasi nu de zandbak leeg gooit. Formolo is een renner voor plek 8-15, maar die haalt wel degelijk punten binnen. De afgelopen jaren in de giro: 312, 286 en 224. Dat is overall meer dan bijvoorbeeld Landa. Voor 1.5 mil is Formolo echt wel een goeie.

nasibal

Ik gooi zeker geen zandbak leeg. Ik zie voor Formolo absoluut een bepaalde rol binnen een scorito-team en hij lijkt mooi geprijsd. Maar ik denk dat er minimaal 3 nóg goedkopere opties zijn die eenzelfde rol kunnen vervullen én (itt Formolo) een (kleine) kans hebben op team/trui punten. Iedereen die dus 500k extra in een Formolo wil stoppen juich ik dus van harte toe.

Laatst gewijzigd
maartenfct1965

'@vevie Ik heb Formolo vaak meegenomen, en hoewel die op papier best wat punten pakt is het verrekte lastig in te schatten wanneer je hem moet opstellen. Komt vaak te kort in de echte bergritten en dus is het punten scoren afhankelijk van de goede dagen pakken om hem op te stellen. Geen zekerheid wel veel potentie.

KV

Ik vond Formolo wel overtuigend in LBL. Vorm lijkt dus wel goed te zitten. Eerste 2 weken zijn ook niet voor de échte klimmers maar eerder de punchy klimmers en dat kan hij natuurlijk wel (net zoals de Strade rit). Zal er op de zoncolan wel uitvallen maar tegen dan kan hij wel goed scoren denk ik. Nu nog niet in team maar ik overweeg hem wel.

@nasibal Het grootste verschil met jouw 3 andere opties is dat Formolo wel duidelijke kopman is (al heb ik Chaves momenteel ook wel)

1 2 ... 17 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.