Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 171 ... 263 264
La Primavera

Dan zit ons verschil van mening hem dus in de betekenis van goed positioneren en niet over de kwaliteiten van Ewan. ;)

Het volgen van je sprinttrein die je dan afzet in de eerste 5 posities heeft in mijn ogen weinig met positioneren te maken. Dat is even simpel gezegd gewoon het wiel van je voorganger volgen en hopen dat je team het goed doet.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Fiorelli momenteel met 7 lead outs....

vevie

Wow, slechte keuze met Sagan helaas. Superzuur.

Ewan veruit de snelste hier.

Laatst gewijzigd
JapieJapo

Pff Sagan cap is balen..

ditisdavid

Nizzolo in geen velden of wegen, kies telkens mis in de sprints dit jaar.

fringale

Graag gedaan jongens

Cascoigne

Merlier vorige sprint cap. Nu Sagan cap. Gaat lekker met die sprintetappes...

Punchen of verzuipen

Echt fuck deze Giro. Ditmaal Sagan (als captain) pech, na eergisteren Merlier met pech (als captain)... Met Ewan in mijn team. FFS.

Timvideo

Sorry, ik had jullie moeten waarschuwen dat ik voor vandaag Nizzolo als Kapitein had. Was een garantie dat die buiten de top 10 zou finishen dus.

Leuke poging van Gaviria wel. Ewan gewoonweg de sterkste.

madeks

Volgens mij werd Sagan aardig de hekken ingeduwd?
Als dit andersom geweest was, was hier meer aandacht voor geweest denk ik

JapieJapo

Nizzolo Sagan en Viviani buiten top 10... wel Moscon opgesteld...

Behatzailea

Fijn te lezen dat ik niet als enige Merlier en Sagan heb gekozen op de verkeerde momenten...

danusz1986

Wat een kut ronde qua scorito. Elke dag verkeerde captain. Merlier en Fiorelli niet meegenomen.

rev

Pff na 6 dagen is t toch klaar, goud van vorig ga ik niet kunnen prolongeren.

Dingetje

Och heb toch wel echt de verkeerde goedkope sprinters gekozen. Zit je dan met Belletti en Kanter terwijl Cimolai en Pasqualon prima presteren.

Westland95

Kopman Ewan, heerlijk weer.

Milanjacks

Wat een saaie sprint trouwens. Als Ewan goed gepositioneerd zit is er echt geen maat aan.

Ted de la course

Hier ook voor de 2e keer kopman pech in de sprint 😅

Westland95

Die Fiorelli is me toch ook een parel.

Ajvenema

Ewan kan wel naar huis hè, jongens?

kevinraar

241 punten gehaald van 69.9 naar naar 80.3 had nog meer kunnen zijn als ik mohoric had opgesteld

mvdk

Val van landa en sivakov, ringels gister cap, kopman pech in sprint.. zit niet mee deze giro.

Jasperdewaal11

Afgezien van het kopman debacle zijn Cimolai en Pasqualon toch lekkere picks voor je sprintteam :)

nasibal

Cimolai wint vooralsnog toch de 1,5 miljoen battle van Kanter, al is ook de duitser een best prima pick vooralsnog. Viviani leek me de beste 3 miljoen pick (op merlier na misschien) te gaan worden, maar laat het vandaag dan toch weer een beetje afweten.

Mosschetti vooralsnog ook een stuk betere pick dan ik vooraf verwachtte, al was hij natuurlijk al wel 2 miljoen.

Sagan vandaag denk ik meest logische kopman, tenzij je een gokje wilde wagen met Ewan. Zijn pech voelt dus lullig, maar zal een relatief kleine impact hebben.

Laatst gewijzigd
Westland95

Dat Bernal ook steevast top 20 rijdt in sprintetappes is ook een leuke bijkomstigheid.

1 2 ... 171 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.