Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 175 ... 263 264
Ric

Maar als Sagan de kopgroep in gaat dan gaan Nizzolo en bijvoorbeeld Cimolai toch ook niet zitten snurken.
Die gaan dan toch alleen even mee in de kopgroep voor de tussensprint punten? Of ben ik nou gek?

Lance Beenstrong

Zou Valter ook meegaan en mogen in de vlucht? Lijkt me de makkelijkste manier om zn trui te verdedigen.

JapieJapo

Ik laat Sagan op het bankje, geloof er niks van dat hij bij de eerste boven gaat komen als hij al in de
vlucht gaat zitten. Dan ga ik liever voor een extra man van DQS mocht Evenepoel toch in het roze en wit komen. En Cavagna kan trouwens ook nog goed in de vlucht terecht komen :)

Ajvenema

Het lijkt me een beetje een kutfinish voor sagan...?

arjenzvob

Morgen ga ik wat aanvallers erin knallen en wat AK-mannen. De makkelijke 8 punten van Ewan laat ik links liggen.
Mohoric (c)
Champoussin
Fabbro
Cavagna

Evenepoel
Yates
Vlasov
Carthy
Martin

Toch wat risico met de captain, maar no guts no glory! Cavagna als vluchter, of anders wellicht punten voor Roze en Wit voor Evenepoel.

kevinraar

ik twijfel almeida of foss eruit voor vanhouckre ?

Capra

Ik ga ook voor de vluchters morgen.
Cepeda (c)
Bettiol
Bevin
Fiorelli
Guerrero
Sagan
Evenepoel
Carthy
Vlasov
Bankzitters
Almeida
Formolo
Yates
Verwacht een vrij grote groep vluchters, dus waarschijnlijk weinig punten voor het peloton met klassementsmannen meer te verdelen. Daarom kan het gokje om Cepeda te cappen niet zoveel kwaad denk ik

joris dor

Zou Frankiny nu vrijuit kunnen rijden met Pozzo uit te vallen of wie gaat die plaats innemen? Ben aan het twijfelen om deze etappe misschien Frankiny uit te testen of beter niet doen? Wat is jullie mening hierover?

arjenzvob

Joris, je hebt Frankiny meegenomen. Dat vind ik al een bijzondere keuze. Maar als je hem morgen niet opstelt, wanneer dan wel??

joris dor

'@Arjenzvob. Had niet echt vertrouwen in Pozzo en ging uit voor meer kansen voor Fankiny. Vermoed dat hij die nu zal krijgen. Is inderdaad geen eenvoudige om te gebruiken. Maar wie gaan ze anders gebruiken voor hun klimwerk.

Fiepke

Heb toch wat te weinig specifieke renners voor in een potentiële vlucht voor vandaag. Mix van aanvallers, AK en teampunten. Pappen en nathouden vandaag.

vevie

Dit is idd een geval van als je je vluchters nu niet opstelt dan wanneer wel? Zo een medium etappe voor een zware bergetappe gaat heel vaak naar de vluchters. Een grote groep, idd. Met AK-mannen die maybe de plekjes 10-20 innemen. Je kunt uiteraard flink verliezen in dit soort etappes, maar dat blijft het risico.

Laatst gewijzigd
Atapumafanclub

Vooropgesteld: ik ben in mijn voorbereiding ook uitgegaan van een vlucht vandaag en daar heb ik dus ook wat mannen voor.
Vraag me alleen af: Bernal of Evenepoel zou een roze trui best een dag kunnen missen, maar hoe zal dat zijn voor Atilla Valter?
Zou zijn ploeg controleren, het gat klein houden en hopen dat hij eraan kan blijven, waarna de klassementsmannen alsnog een gooi doen naar de ritzege?

Ted de la course

Kan iemand Cepeda en Grosschartner een bericht sturen en vragen of ze inmiddels genoeg tijd verloren hebben en een keer mee gaan in de aanval, of dat we nog een paar dagen moeten wachten..?

vevie

Vooropgesteld: ik ben in mijn voorbereiding ook uitgegaan van een vlucht vandaag en daar heb ik dus ook wat mannen voor.
Vraag me alleen af: Bernal of Evenepoel zou een roze trui best een dag kunnen missen, maar hoe zal dat zijn voor Atilla Valter?
Zou zijn ploeg controleren, het gat klein houden en hopen dat hij eraan kan blijven, waarna de klassementsmannen alsnog een gooi doen naar de ritzege?

Dat kan natuurlijk. Dan dienen we onszelf af te vragen of Groupama sterk genoeg is om zo een rit te controleren. Er zullen vanaf de start groepen renners demarreren. Ik ga er niet van uit dat Ineos en DQS geïnteresseerd zijn om Groupama te helpen controleren. Zij kijken al naar morgen, denk ik. Dus moet FDJ het helemaal zelf doen. Zulke ritten zijn heel moeilijk te controleren. Ik denk dat Valter er gewoon voor moet zorgen dat hij bij de grote mannen blijft op de slotklim. En dan hopen dat er geen man in de vluchtgroep zit die te gevaarlijk is voor zijn trui. Ik zie wel een ander vandaag de trui overnemen. Morgen was hij de trui sowieso kwijt, dus de vraag is of ze zich helemaal leeg gaan rijden voor een extra dag in het roze? Who knows.

Mindless

Ik ga fully voor een vluchtersetappe morgen. All in.

Je stelt meerdere AK-mannen op die bij een grote vlucht 0-punten zouden halen. Ik vind t nog wel mee vallen hoe all-in jij gaat.

vevie


Je stelt meerdere AK-mannen op die bij een grote vlucht 0-punten zouden halen. Ik vind t nog wel mee vallen hoe all-in jij gaat.

Je vergeet het punt dat ik de beschikbare mannen, waarvan ik denk/hoop dat ze de vlucht ingaan, opstel. Dat dan weer wel.

Laatst gewijzigd
Wouter Zin

Iemand al iets van de held van het forum Fiorelli gehoord over zijn plannen? Hij kan toch niet alle dagen meestrijden voor de overwinning/ereplaatsen.
@Atapumafanclub ik ga voor de zekere punten van de renners die ik heb + aanvallers.

rosencrantz

'@vevie Voor Ineos zou het nog wel interessant zijn om te rijden. Ik had donderdag de indruk dat zij Evenepoel in het roze wilden duwen zodat Deceunick moet controleren. Met de rit van morgen in het vooruitzicht, lijkt me dat vandaag nog een beter plan.

user27296

Wat denken we van BEVIN voor vandaag? Als Bevin dit aankan, moet SAGAN dit toch ook aankunnen?

EN zeker BEVIN zal dit toch vanuit een kopgroep moeten doen want als er een sprint is met favorieten groep zal het toch voor MARTIN zijn

OF zien jullie nog andere scenario's voor beide renners?

PS ik zie vooral BEVIN hier en daar in lijstjes voor vandaag voorkomen waarop is dit dan gebaseerd, vraag ik mij dan af?

Treenert

Daar zou Ik maar niet voor bidden rozencrantz, controleren mag maar is niet verplicht.
Interessant dan ook om juist niet te doen, ik hou daar wel van.

Laatst gewijzigd
BlingSagan

De slotklim lijkt me niet zo zwaar dat Bevin bij Dan Martin moet blijven. Dus ik neem de gok dat Bevin in een ontsnapping mag.

Milanjacks

Cepeda captain lijkt mij morgen helemaal gekkenwerk. Die heeft de punch niet om de sprint van de kopgroep te winnen mocht die er al zitten(wat ik niet verwacht gezien de etappe van morgen).

Laatst gewijzigd
Westland95

Ik ga als captain gewoon voor een AK man. Een vluchter is zo'n grote gok, die pakt zelden goed uit.

Milanjacks

'@Westland95

Normaal gesproken ben ik het met je eens maar dit lijkt zo overduidelijk een grote kopgroep te worden dat ik je nu wel een vluchter captain zou kunnen maken(al blijft het een risico).

1 2 ... 175 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.