Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 20 ... 263 264
Atapumafanclub

Genieten weer dat puzzelen! Alle namen komen wel een keer voorbij en daarna maken we op basis van dezelfde informatie, soms best wel uiteenlopende keuzes: net het kabinet!
Om vervolgens na een tijdrit en sprint te verzuchten dat de keuzes verkeerd zijn, en een dag later te constateren dat het team ineens toch wel briljant is.

@Tijmen: voor 750.000 kan je hem zeker meenemen. Heeft het nog niet laten zien over drie weken, maar is dan ook 22. Er komt vanzelf een jaar dat ie bevestigt, of niet. Doen. Als ie twee keer kort rijdt, zijn de kosten er wel uit. Wellicht nog een (tijdelijk) wit truitje..

Tijmen 257

ook een gokje waar ik nog niet over uit ben. wel of geen grosschartner, ondanks dat buchmann rijdt zie ik hem wel top 10 rijden en meer punten pak dan buchmann, want buchmann is naar mijn mening nog niet in vorm en grosschartner wel.

daarnaast zou een soler het waar kunnen maken bij movistar nu als kopman? keuzes zijn altijd moeilijk

Ragnar Lolbroek

'@Tijmen. Zowel Cepeda, Felix als Soler staan er bij mij in momenteel.
Cepeda lijkt mij zeker in orde. Voor 750000 mag hij wel mee in de rol van aanvallende klimmer. Zal wel een bergritje uitkiezen om voorin te eindigen. Mss bergtrui.
Soler viel mij wel tegen gisteren. Als dit zich verder zet, blijft hij mogelijk thuis. Soler&Felix wordt dan waarschijnlijk Fabbro+Dan Martin. Ik mis nog wel een AK-renner die nog sprint voor een rituitslag/puncher.
Fabbro lijkt mij net als Felix in vorm, kost de helft en heft de teampuntjes van Sagan ook.

Atapumafanclub

Buchmann is kopman en zonder blessures prima in staat om een steady klassement te rijden. Top-10 lijkt me vrij veilig. Gaat het vooral hebben van de regelmaat en niet 10x in de punten rijden: geen supertijdrijder en geen supersprint binnen de categorie klimmers.

Grosschartner heeft nu een keer als kopman mogen rijden in de grote ronde, Vuelta 2020, en deed dat zeer verdienstelijk. Verwacht niet dat ie zich volledig moet gaan opofferen, mag wellicht sprinten als het op punch of uitgedunde groep aankomt, maar ikzelf verwacht geen klassement van hem. Zou Buchmann wat overkomen, kan dat best anders zijn.

Soler: Ben benieuwd. Prima in kleine rondjes en vast ook goed voor wat korte uitslagen. Reken niet meteen op hem, maar ach, voor 2 miljoen?

Tijmen 257

'@signore cipolla naast ulissi zie ook niet echt relatief goedkope mogelijkheden voor punch ( naast natuurlijk yates, sagan enz. maar die zijn erg duur)

Platje

Het voordeel van Soler is, vergelijkbaar met Mollema, mocht het klassement te hoog zijn gegrepen zal hij vaak in de aanval zijn.

Tijmen 257

'@atapumafanclub zeker mee eens soler is maar 2 miljoen en kan zomaar eens een renner zijn die veel punten binnensprokkeld. zeker de gok waard

Tijmen 257

mollema ook zeker iemand die altijd punten haalt, waar hij ook rijdt of hoeveelste hij ook staat, hij haalt altijd punten

Valvuillerdemoz

Hodeg is door PCS ook van de startlijst geschrapt, gisteren. Zou DQS dan toch Serry laten sprinten?

Rawolf

Probleem van Mollema deze ronde gaat de dagopstellingen zijn. Gaat er enkele dagen uitpikken om voor de etappe te gaan

nasibal

'@valvuillerdemoz

Wordt dan wel een geduchte kandidaat voor het paars

Cascoigne

Maakt Mikkel wel weer een stukje interessanter. Alhoewel Serry er wel altijd staat in de grote rondes natuurlijk..

Cascoigne

Hoeveel klassementskanonnen nemen jullie eigenlijk mee? Kom zelf op 10 aardige kleppers, waarvan een paar niet de uitgesproken kopman zijn. Daarnaast nog 2 renners die prima een bergje op kunnen, maar waarschijnlijk de zwaardere bergetappes niet meedoen om de knikkers. Op de een of andere manier voelt het bij het invullen toch allemaal wat dunnetjes, maar om nou een tijdrijder (3, inclusief Foss (die kan wel klimmen dacht ik) of sprinter (6) te slachtofferen voelt ook niet goed.

Laatst gewijzigd
dvansteenis

Pfoh ik zie toch eerder in Honoré een kandidaat voor het paars dan Serry bij DQS. Verder iemand die, net als ik, Felline er in heeft geklikt vanmorgen? Lijkt me een goedkopere versie van Moscon.

Bij TREK overweeg ik zowel Ciccone als Brambilla mee te nemen. Iemand een idee waarom Ciccone is afgestapt in Catalonië?

Edit: Iemand was me voor met Mikkel

Laatst gewijzigd
ivo001

Wat is dit nu, gaat Greipel niet meer rijden? Op PCS is de hele trein van Greipel-Cimolai-Zabel vervangen.

Overigens ook wel lullig dat Modolo door Alpecin nu ook al uit de Giro wordt gehouden.

Ook vreselijk irritant dat er al een aantal jaren geen mutatie overzicht meer is op scorito van toegevoegde/verwijderde renners.

Laatst gewijzigd
KV

'@dvansteenis: ciccone had “knieproblemen”. Is dan op hoogtestage gegaan ipv TotA. Was goed in vorm in begin van seizoen, maar is nu een no-go voor mij

Ik verwacht toch niet dat Honoré zal meesprinten op het vlakke. Mogelijks wel bij de lastigere ritten maar dan hebben ze ook een Almeida. Ik neem hem voorlopig niet mee.

Laatst gewijzigd
Threeohthree

Bij afwezigheid van Hodeg zijn zowel Serry als Honore redelijk interessant, echter de laatste keer dat Serry een vlakke sprint voor eigen kans heeft gereden met een goede notering was de ronde van Catalonië in 2017. Etappe 3,11,15, en 18 zie ik dan wel weer kansen gezien deze toch behoorlijk wat steviger zijn. Paars zou allicht kunnen gezien de weinige vlakke etappes + afstappen Ewan. Maar een goede Sagan die gewoon top 5 plaatsen gaat pakken zie ik ze niet pakken.

Maar goed, voor die prijs is een derde plaats in het puntenklassement ook niet slecht natuurlijk :p.

arjenzvob

'@dvansteenis en @Three Grand Tour niet gevolgd? Serry is een must-have!

Laatst gewijzigd
KV

Bij QS is alles op Almeida/Remco hoor. Denk echt niet dat Serry/Honore eventjes gaan meedoen voor puntenklassement.

KV

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/bilbao-gaat-naar-giro-als-knecht-geen-probleem-om-me-honderd-procent-te-geven-voor-landa

Een extra nieuwtje in de Landa/Bilbao discussie. Kan natuurlijk nog altijd alle kanten op.

arjenzvob

'@KV Bilbao zal altijd aanklampen en top-10 zit er zeker in voor hem. Is ook gewoon veelzijdiger dan Landa. Zoals je zegt, het kan alle kanten op. Als tijdens de Giro blijkt dat Bilbao er beter voor staat, zullen ze hopelijk zijn kaart trekken. In mijn ogen is 2mil een koopje.

danusz1986

'@Arjen

Ik heb ze ook beide momenteel. Bilbao heeft sowieso een betere tijdrit. Of zou die gaan inhouden? Is ook niet heel lang dacht ik.

Ragnar Lolbroek

Hier ook Landa & Bilbao.

KV

Van de tijdritten zou ik niet veel verwachten van Bilbao, zeker omdat ze volledig vlak zijn, cf zijn tijdritten vorig jaar.

Ik denk dat ik hem skip deze giro.

Mindless

Ik ben zo blij dat ik op deze manier renners kan afschrijven. Ik kwam al een aantal plekjes tekort.

Langzamerhand wordt het al moeilijker ze te vullen trouwens haha.

1 2 ... 20 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.