Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 21 ... 263 264
-Wielerfan

Denken jullie dat masnada af en toe voor eigen kans mag rijden? .. anders is 1.5 mil toch wel aan de dure kant. Zie hem geen top 20 rijden in de tijdritten.

Westland95

Wat valt er ook te knechten voor zo'n Bilbao? Gewoon zo lang mogelijk aanklampen. Op kop rijden hoeft Bahrain in principe toch niet. En in de lastige heuvelritten mag die zich vast wel mengen in de finale.

danusz1986

'@KV

Ieder zijn keus toch. Zou saai zijn als iedereen dezelfde renners zou hebben. Wat globaal natuurlijk wel vaak gaat zijn. Je moet juist diegene niet selecteren die niet achteraf toch niet goed in vorm zijn. Ik kon redelijk makkelijk 8 klassementsrenners er in klikken en heb nu alle namen die ik ook wou dus dan mis ik niks. Heb alleen McNulty en Chaves eruitgehaald, omdat ze niet meer op de startlijst staan. Mensen die Pozzovizo overwegen. Altijd goed in Italië, maar is ook weer wat ouder.

Heb momenteel 7 AK mannen. 4 klimmers, 5 sprinters en 3 aanvallers. Heb nog 1.5 miljoen over voor een willekeurige discipline.

Laatst gewijzigd
Risje89

Kan het toch niet over m'n hart verkrijgen Remco niet mee te nemen. Iets gesneden in het budget van mijn sprintteam en McNulty eruit gegooid voor Grossschartner.

Pozzo zou ik er 3 jaar gelden voor die prijs (en wat meer) blind in hebben geklikt, maar die heeft al een tijdje weinig laten zien volgens mij. De jaren beginnen wat te tellen wellicht, we heten niet allemaal Valverde.

Jammer dat Chaves niet start, was een leuk koopje.

rubenvvs1999

Vlasov nog weinig genoemd hier. No-brainer of no-go voor de meesten? Vorig jaar nog niet helemaal laten zien in de grote rondes, maar dit jaar wel weer sterk gestart. Ik wil hem nog wel een kans geven :)

Ajvenema

Vlasov stond er bij mij als eerste in:) kan geen reden bedenken om die niet mee te nemen, net zo als Carthy

Punct

Precies, Vlasov en Carthy stonden er meteen.

Zal op de allerlaatste dag keuze definitef voor Evenepoel maken, man, wat een hoofdbreker is dat.

La Primavera

Gelukkig ben ik een anti-supporter betreft de heer Evenepoel en is de keuze alleen daarom al makkelijker. :)

Maar los daarvan is het voor mij te onzeker om hem op te nemen. Zijn klapper + revalidatie + eerste grote ronde + dat hij alleen in het rondewerk in Polen heeft laten zien een goed klassement te kunnen rijden op World Tour niveau + 5 miljoen + Almeida in zijn team en ik kom tot de conclusie dat het nu nog te vroeg is.

Zal er volgend seizoen zeker staan maar voor nu verwacht ik er niet veel van. Mocht hij er wel gelijk staan, c'est ca.

Laatst gewijzigd
rosencrantz

De Garibaldi is gepubliceerd: https://issuu.com/giroditalia2020/docs/garibaldi_2021_bassa_rid

Valvuillerdemoz

Chaves, McNulty en Greipel niet van start. Dat geeft mooi weer wat ruimte in mijn selectie. Toch maar Evenepoel weer terug erin of gokken op Groenewegen. Allebei wil ik wel eigenlijk, maar twee grote vraagtekens in mijn tema is wel wat veel risico misschien.

DQS heeft ook Almeida al. Maar als Evenepoel ok is zal hij zeker hoger eindigen dan Almeida. Die kun je dan ook best allebei meenemen denk ik. Zal toch een last minute call worden denk ik met die Evenepoel.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@primavera: Idem, maar dat maakt het voor mij juist altijd extra kut als zo'n rijder het dan goed doet. Dan heb liever dat ie voor mij presteert:)

Objectief gezien is het natuurlijk waanzin om hem te selecteren, maar als je dan weer de geruchten hoort dat ie als een malle rijdt op de training ga ik toch weer twijfelen. Als Bernal nou 100% fit was geweest had ik eigenlijk niet echt getwijfeld om Remco thuis te laten, nu laat het budget het in principe wel toe...

nasibal

Objectief gezien is het natuurlijk waanzin om hem te selecteren

Ja! Helemaal mee eens! Schreeuw het van de daken! :)

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@nasibal: Haha, ik heb geen idee of je dit nou meent, of totaal niet :D

nasibal

'@Ajvenema

Mooi :D

Ajvenema

'@nasibal: Hahaha... de verwarring is iig al gezaaid.

Imo blijft het een gokje met Remco. Als iemand het kan is hij het (afgaand op de hype), maar het zou wel betekenen dat we een verdomd saaie 10 jaar tegemoet kunnen zien wat betreft grote rondes:)

La Primavera

'@Ajvenema Die berichten over dat hij op trainingen hard gaat komen voornamelijk van Vlaamse media. Die neem ik altijd met een aantal flinke containers zout.

Donnie D

Zowel Bernal als Evenepoel zijn een erg groot risico voor zoveel geld. Maar winst en risico zullen altijd gepaard gaan met elkaar ;)

Laatst gewijzigd
arviidd

Ik had belletti en Wackermann op het oog. Ze zijn net bij Scorito toegevoegd, helaas niet voor de bedragen dat ik in mijn hoofd had. Belletti 1,5m en Wackermann 1m.

Jori

Per keer dat een naam valt op het forum, wordt hij 500k duurder als hij nog niet is toegevoegd he ;)

JoostEmpty

Dan wacht ik nog even met de naam noemen van die Androni renner die nog mist!

Ajvenema

'@primavera: Masnada was ook onder de indruk, al is dat natuurlijk zn teammaat. Maar goed, die is daar natuurlijk met Remco EN Almeida op stage geweest, dus hij zal iig kunnen inschatten wie er het beste is...

danusz1986

Momenteel geen Bernal in mijn team en wel Evenepoel. Mocht ik ook geen Evenepoel mee gaan nemen dat komt het erop neer dat ik dan ineens Ewan, Sagan, Nizzolo, Vendrame en Kanter in mijn team zit. En Cavagna als tijdrijder. Ik weet niet of dat het waard is om Evenepoel daarvoor thuis te laten. Met Evenepoel heb ik als sprintteam Sagan, Nizzolo, Vendrame, Kanter en Pasqualon. Het komt er dus op neer.

Evenepoel/Pasqualon of Cavagna/Ewan. Wel scheve vergelijking omdat je Cavangna niet kan vergelijken met Evenepoel. Kan natuurlijk ook die miljoen investeren in een puncher.

Gladiool

Poeh, af en toe is het ook wel overdreven hoe goed renners worden geprijsd. Vraag me soms af of sommige renners niet ook overal op de radar komen juist doordat ze hoger zijn geprijsd. Makkelijk punten scoren met een sprinter hier of daar zit er deze Giro absoluut niet in in ieder geval.

Ragnar Lolbroek

Ik was al aan het twijfelen tussen Covi en Brambilla. Nu komt Mäder er nog bij voor hetzelfde bedrag. Godmil......

maartenfct1965

'@La Primavera: Het gaat mij niet eens zozeer om of die nou hard rijdt of niet. Ik geloof best dat die een paar piek momentjes kan hebben tijdens de Giro, gaat er imo meer om of die dat drie weken trekt. Zoniet is die de 5 miljoen investering niet waard (ook al zou die een losse etappe kunnen pakken ergens).

Laatst gewijzigd
1 2 ... 21 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.