Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 22 ... 263 264
Basementman

Oh waar zijn die koopjes ala Kanter, Morin, Manzin en Thijssen van afgelopen Vuelta... 2 miljoen voor die 4. Was dat nou zo uniek of is het nu zoveel transparanter?

StijnvanA_

Dacht dat Manzin 1 miljoen kostte. Maar ik snap je punt

TrEb

Wackermann 1 mln??? Scorito wat doe je??Duurder als bv Caruso van Bahrein?

Overweegt iemand trouwens Caruso? Heb hem samen met Bilbao.

TrEb

Is het trouwens raar om een diskwalificatie te krijgen van Evenepoel / Groenewegen? Die twee liggen elkaar voor geen meter waardoor ze elkaar gaan sarren op de fiets? Ik had evenepoel, maar nu ga ik best twijfelen..

Landeirovic

Covi lijkt me echt een leuke take

ivo001

Ik zit zelf Jan van Bahrein te overwegen, ipv Tobias.

Basementman

Als aanvallers neem ik Tratnik, Foss, Cavagna, de Gent, Ganna en Campenaerts mee. Die zullen het daarnaast in nog 2 etappes wel redelijk doen ;)

GlennTour

Bij de 750k vind ik Geurreiro toch een heel interessante. Reed toch ook goed in totA.

daandej

Hoeveel tijdrijders hebben jullie? Ik twijfel tussen tratnik, foss of toch cepeda , de laatste is denk lastig wanneer je die moet opstellen

Luke Rhinefield

'@daan

Ganna, gavagna en evenepoel.

daandej

Heb zelf nu dan cavanga foss tratnik twijfel of ik er 1 inwissel voor cepeda

rosencrantz

De sprinter bij DQS is dus Cattaneo :)

JoostEmpty

Cattaneo gaat niet naar de giro :p

Bevin opvallend derde!

Laatst gewijzigd
rkmmr

Serry is er dan ook niet bij hè ;) Vind de 'sprinter' van UAE trouwens interessanter..

Daan Brakenhoff

Zou die sprinter ook mogen sprinten met Gaviria in het team?

Jori

"sprinter" van Bora ook wel interessant toch? :p Israel ook nog wel dubieus met dus aangekondigde selectie met Cimolai en zonder Greipel. Qua sprintersvorm van Cimolai kan je haast beter dan met Bevin gaan sprinten, bijzonder vreemd.

daandej

Idd bevin zeer goed en kan goed tijdrijden dus goede pic denk ik zo

rkmmr

Heel vreemd idd van ISN, Cimolai heeft nog nauwelijks voor zichzelf gesprint, maar blijkbaar vonden ze Greipel dan toch niet goed genoeg? Bevin zat er idd aardig bij vandaag. Zie in de aankondiging van ISN zelf niks over sprints, alleen dat ze voor klassement gaan met Martin en daarnaast etappezeges. Heb je dus niks aan :p

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Bevin is een klasbak en kan sprinten, maar doet het zelden. Kan me niet voorstellen dat hij nu wel ineens gaat sprinten in de Giro.

KV

Er komen de komende dagen nog wat extra voorbeschouwingen op de giro op hun website... Spanneuund.
Bevin had ik idd ook al op de radar sinds Baskenland. Klom daar ook heel goed. Alleen kan ik me echt niet voorstellen dat de sprints niet voor Cimolai zouden zijn maar als ze aangeven voor Bevin te gaan in de sprints (wat ze sowieso niet gaan doen vrees ik), is het “klik”

daandej

Wat heeft cimolai nou gepresteerd afgelopen jaar?

Aardappel

Toch wel verleidelijk die Bevin. Kan goed uitpakken. Kan ook zomaar 750.000 in de prullenbak en 0 punten.

@rkmmr heeft Cimolai dus nog het echt voor zichzelf gesprint. Ik dacht dat hij gewoon bijzonder slechte uitslagen reedt omdat hij gewoon niet in vorm was.

Aardappel

'@kv

Heb jij Viviani nog gezien ?? 😅😁

rosencrantz

'@Aardappel 0 punten gaat het niet worden. In Turijn gaat hij wel al punten pakken.

KV

'@Aardappel: ja hoor, in het achtervolgend groepje op 3min. Hij was natuurlijk niet de enige sprinter die moest lossen. Minali lijkt mij toch nog slechter in vorm :-D

1 2 ... 22 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.