Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 203 ... 263 264
Treenert

.

Laatst gewijzigd
Treenert

https://youtu.be/aSenXapJnXE

Niet allemaal er massaal op klikken, straks overweegt ie nog 'm opnieuw uit te brengen.

Berend

Weer zo'n lastig te voorspellen etappe...

Heb nu voor plekje 9 nog de keus tussen:
- Masnada (kan 15e worden maar wss knechten Evenepoel? Heb Almeida al mee, want die sprint graag nog even naar voren + teampunten Evenepoel natuurlijk)
- Thomas de Gendt (heeft gewerkt voor Ewan en zal toch wel een keer voor eigen kans gaan?)
- Foss

Wie o wie ;)

rubenvvs1999

'@Jori Dankjewel voor het uitgebreide antwoord. Carthy zie ik zelf ook als beste optie van die 4. Verder ben ik er wel uit dat Bilbao meer kans op een top 15 klassering heeft dan Grosschartner. Mijn keuze is gemaakt! Nu nog een paar uur vanaf blijven :)

joris dor

'@berend botje. Heb Tdg deze keer niet opgesteld. Dit door nieuws dat zijn knie niet in orde was waardoor hij niet voluit durft te gaan. Heb jij weet als dit intussen veranderd is?

Berend

Nee heb ik niet gelezen, dus dank voor de info!
Ga ik toch maar voor Masnada of Foss... ;)

kevinraar

Mij team voor vandaag
Yates
Vlasov
Martin
Cartny
Formolo
Almeida
Moscon
Sagan
Foss

Bank
Bilbao
Benett
Masnada

Laatst gewijzigd
Mindless

Ik heb ook nog wat twijfel voor vandaag. Ik geef een vlucht wel een goede kans, maar op zo’n dag als vandaag is het niet handig daar flink op in te zetten. Wel twijfel ik nog om naar verwachting m’n minst presterende AK-man te wisselen voor een mogelijk vluchter. Dat betekent Yates/Foss ruilen voor Vendrame/Fiorelli. Verder staan er 7 AK-mannen en Sagan. Iemand met vergelijkbare twijfel?

joris dor

'@berend botje https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/aanvalslust-de-gendt-voorlopig-op-pauze-ik-moet-eerst-van-die-pijn-af

Keuze ligt bij jou... maar weg op 1 dag lijkt me straffe toebak.

Ggd

JapieJapo

'@Kevin ik zou 1 van de Martins toch vervangen...

@Jori Viviani stelt me toch teleur met zijn plaatsing wellicht cap in etappe 13. Martin zie ik eerder lossen/vallen onderweg dan Vlasov. De aankomst is wel weer meer iets voor Dan. Kan ook gewoon Evenepoel kopman maken :)

bakkieolie

Ulissi, Sagan of Bilbao. Heb 2 plekken om in te vullen. Nijg meer naar Ulissi en Sagan, Bilbao op de bank. Ulissi goede mogelijkheid in de vlucht en dit ligt hem goed. Sagan met zeker 8 teampunten en eventueel op meer. Bilbao 10e in SB, maar heeft in deze Giro niks laten zien. Verwacht hem weer op een plek 24 en dat hij Caruso moet bijstaan.

Wat denken jullie?

Laatst gewijzigd
floda

Doordat iedereen (ook de wedkantoren) het over sagan heeft begin ik iedere keer weer te twijfelen. Maar ik zit toch in mijn hoofd dat die laatste heuvel eigenlijk 9 kilometer omhoog gaat, waarvan er weliswaar maar kleine 5 km als heuvel staat aangemerkt en daarbinnen dan 2 km als meer dan 9% staat. Dat klinkt met al deze klassementrenners erbij als te zwaar voor hem. Dus is het inderdaad 8 zeker punten maar volgens mij met minieme kans op meer. Maar ja mijn alternatief is yates of ringel s..... rest van team staat wel. Iemand advies?

JesperRenrad

'@bakkieolie, ik zit ook met Bilbao in mn maag. Nog geen top20 plek behaald deze giro. Alternatief is Foss, Schultz of Ganna. En ik neig naar die laatste met 11 (bijna) zekere punten (ik verwacht niet dat bernal weer wint, maar het is ook niet uitgesloten dat Bernal wint en Ganna dus nog 10 extra pakt).

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Ik stel wel liever Sagan zelf op dan Fabbro denk ik, die zie ik niet echt top-20 rijden

Wanderson89

'@hartstikkebedankt: ook net deze switch gemaakt.

Fiepke

'@Mindless hier dezelfde twijfel, daar waar ik gisteren nog vrij zeker was. Op papier voor deze rit beschikbaar om punten te behalen m.i.: Evenepoel, Almeida, Yates, Vlasov, Carthy, Martin, Formolo, Bilbao, Sagan, Foss en e.v.t. Vendrame of Grosschartner.

Moet er drie van gaan 'banken' en op dit moment zijn dat Foss, Vendrame en Grosschartner (gaat eigenlijk wel zeker op het bankje). Sagan is zeker punten, maar met Foss in een top 15 méér punten (maar hoe realistisch?). Vendrame heb ik nog als twijfel voor vluchtersgroep. Hij wilde graag via een vlucht voor etappewinst gaan. Twijfel twijfel...

Westland95

Ik laat Grosschartner er uit dus hij zal wel top 10 rijden vandaag.

Heeft iemand überhaupt iets over hem gelezen? Is hij slecht, ziek, puur aan het knechten?

Laatst gewijzigd
Ted de la course

Hier ook twijfel voor de laatste 2 plekken tussen Sagan, Grosschartner, Guerreiro en Foss. Bora mannen een aantal zekere punten maar wie van hen kan dit het best aan? en belangrijker nog, wat zijn hun plannen?
Guerreiro laat veel aanvalslust zien, maar staat vooralsnog op 0 punten. Foss kan ik moeilijk inschatten op dit parcours maar verwacht m tussen plek 15 en 20 met hoop op uitschieter naar boven, maar kan ook zomaar een 0 worden.
Hopelijk kan ik wat meepakken van de start interviews en daar nog wat info uit halen.

Edit: @westland ben al heel de Giro op zoek naar berichten van / over Felix maar ook niks kunnen vinden..

Laatst gewijzigd
Jori

https://twitter.com/wielerman/status/1394896045012930560

https://twitter.com/BHRVictorious/status/1394746399418368002

https://www.youtube.com/watch?v=dFZLrEZX7fo&ab_channel=INEOSGrenadiers

Laatst gewijzigd
bakfiets

Dit is zo'n etappe waar je op voorhand Irma d voor meeneemt en dan begint te twijfelen. Ik heb bettiol zeker voor deze etappe meegenomen en maak hem captain. Er zijn zoveel scenario's mogelijk dat het een gok is. Van de klassementsrenners zullen er echt wel een aantal kort eindigen maar ik verwacht dat er voor een paar renners na vandaag de roze droom weg is. Maar wie? Ik zou het echt niet durven zeggen. Op dit parcours kan alles. ....

Ajvenema

Grosschartner lijkt de grootste sunk cost fallacy te worden op het forum. Gelukkig rijdt z'n maat nu in ieder geval even in de puntentrui:)

Ik laat zelf Foss maar weer eens op het bankje om mee te gaan in de Sagan hype. Ben er niet van overtuigd, maar ik vermoed dat Foss weer gewoon ergens tussen 15-20 over de streep komt gekacheld, dus heel gek veel hoop ik er niet op te verliezen. Verder Masnada op de bank, ten faveure van Bettiol. Ook al zei z'n teambaas blijkbaar dat ie bij Carthy moet blijven, en het bovendien te zwaar voor 'm is. Iemand als Bettiol ga je ook niet banken in z'n achtertuin.

Verder is het echt te voor de hand liggend dat Bernal hier topfavoriet is, dus ik vermoed dat die niet gaat winnen:) Als ik moet gokken dan gaat er iemand uit de top9-15 vandoor, en vertikt iedereen het om hem terug te halen.

WilliamS23

Weinig moeilijk keuzes vandaag te maken, simpelweg omdat ik al twee klassementsmannen kwijt ben en ik niet voor aanvallers heb gekozen, wat nog best goed uitpakt.

Vlasov (C)
Martin
Evenepoel
Almeida
Yates
Carthy
Bilbao
Formolo
Moscon

Enkel Sagan zit op de bank van mensen die enigszins waarde kunnen hebben vandaag.

mart1202

Ik twijfel nog tussen Bevin, Vendrame & Foss. Alle 3 redelijke outsiders

embargo

Mijn (voorlopige) team:
Evenepoel (c)
Yates
Almeida
Vlasov
Carthy
Formolo
Ciccone
Martinez
Moscon

Bank: Sagan, Foss, Bevin, Goossens

Ik durf Yates er nu ook weer niet uit te halen, zou niet de eerste x zijn dat een renner die ik eruit klik opeens top5 rijdt....

MarvinG

Bernal (c)
Yates
Almeida
Vlasov
Carthy
Martin
Soler
Formolo
Bilbao

Op de bank Sagan, Ringel S en Foss. Wil Sagan of Ringel S er wel in fietsen... maar wie laat je eruit.

1 2 ... 203 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.