Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 205 ... 263 264
daanbrkh

Mocht Carthy daadwerkelijk ziek zijn is een klein gokje op Bettiol zo gek nog niet. Heeft toch wel leuke odds bij verschillende bookies...

hartstikkebedankt

Ik kan het ook in geen enkele 'Italiaanse media' vinden

Punchbox

De bookies geven Carthy ook wel erg weinig kans vandaag. Ik heb hem er toch maar uitgehaald voor Sagan. Wilde die er toch al eigenlijk inzetten maar durfde geen van de klassementsmannen eruit te halen.

rubenvvs1999

EF ontkent de geruchten volgens Sporza

rkmmr

Mijn dilemma is toch vooral Ciccone of Formolo als cap. Ciccone heeft de vorm, Formolo de ervaring (en rijdt ook aardig mee).

Verder gaat het om plekje 9, net als voor velen hier, hij is nu voor Groß, zou dit moeten kunnen denk ik, maar nog niet gezien en grote kans dat hij bij Buchmann moet blijven. Zelfde geldt voor Guerreiro en Bevin denk ik. Foss verwacht ik op z'n hoogst achterin top20. Grootste joker zou natuurlijk Fiorelli zijn. Dus dan toch maar Groß met zekere 6 punten en hoop op meer..

La Primavera

Zit al op 14,5 mil aan uitvallers en zonder Bernal/Evenepoel. Die hadden toch leuk voor dat budget meegekund. Carthy erbij zou helemaal de doodsteek zijn.

nasibal

'@AJvenema

Carthy inderdaad ook hartstikke mainstream ;)

Ik doelde echter vooral op de kansen van Guerreiro :)

@La Primavera

Scorito-end nederland vooraf:
Bernal en Evenepoel zijn wel duur en er kleeft risico aan. Als je ze allebei mee wil nemen zul je flinke concessies moeten doen en misschien kan je ze zelfs beiden thuislaten...

Giro 2021:
Geen probleem! Bernal gaat aanvallend rijden de 1e 2 weken. Landa en hedge Sivakov laten we na een paar dagen opgeven. Yates laten we een beetje meekachelen, Almeida sturen we een paar fikse regenbuien op z;n kop, het roze geven we gewoon níet aan QS, Ewan en Merlier stappen nog eerder af dan verwacht, Carthy kunnen we wel ziek maken en oh, Ciccone gaat voor een AK ipv aanval en Cimolai kan opeens weer sprinten. Zo alles weer opgelost?

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

.... en we laten Bennett ook nog even achteruit rijden ;)

Maar inderdaad. Ik was er zo eentje die Bernal en Eef niet wilde vanwege de risico's, maar die wel aardig in zijn aars gebeten wordt door de realiteit, haha. Sivakov, Landa, Champoussin en Merlier al kwijt, en Carthy dus een twijfelgeval.

Vandaag alle ballen op captain Bettiol! (had ik overigens al staan voordat het 'nieuws' over Carthy kwam. Die zat op de bank vandaag, dus geen paniekvoetbal ;) ).

Laatst gewijzigd
rkmmr

Sagan zegt trouwens dat vandaag niet voor hem is:
https://twitter.com/laflammerouge16/status/1394967668638240772

danusz1986

Bilbao of Guerreiro? Je zou zeggen normaal gesproken Bilbao. Haalde ook top 15 in Stade, maar valt erg tegen tot nu toe. Rijden voor Caruso waarschijnlijk. Guerreiro probeert altijd wel vaak te vluchten, maar nog weinig succes vandaag. Captain heb ik momenteel Daniel Martin. Formolo voelde toch niet helemaal lekker. Verder gaan de volgende namen mee.

Yates
Almeida
Vlasov
Martin
Formolo
Carthy
Sagan
Moscon

Bank
Masnada
Fabbro
Bilbao of Guerreiro

martijnl

https://twitter.com/laflammerouge16/status/1394967668638240772

Sagan reporting that he basically proably won't go for stage because that today's stage is way more different than strade. Less sterrato sections, more climbs and more hard in final. He said it's nothing like the Strade Bianche classic.

Sloddies

Volgens Twitter van EF is Carthy helemaal fit

"Hugh Carthy is completely healthy and will be taking the start of today’s stage of the @giroditalia

Stage 11 is promising to be a good one "

Staat er bij de Sloddies in. Twijfel vooral Bettiol of Bilbao. Sagan stel ik in ieder geval wel op, gezien eerdere prestaties in de Strade.

Sies

Ik denk dat ik geluk gehad heb met het feit dat ik niet zo ervaren ben in dit spel en heb dus wel Bernal en REV gekozen wat vooralsnog resulteert in een mooie 99,8%, benieuwd of ik dat zo mooi kan houden! :)

Hangtieniedanstaatie

Peter gaat dus vol meedoen om de ritzege.

JesperRenrad

Dat is het mooie met die trui van m. Als hij inderdaad vakantiedagje opneemt pakt hij 8 punten. Echter is de vorm best prima, ook op klimmetjes bleek al, kan hij goed sturen, is hij vaak goed de dag na de rustdag en blijft het Peter de Grote, klasbak van beroep. Ik neem hem lekker mee hoor. Al is het alleen al als fan van de beste man.

daanbrkh

Is dat Fiorelli die daar op de voorposten van het peloton rijd? Zou hij nog plannen hebben vandaag...

La Primavera

Giro 2021:
Geen probleem! Bernal gaat aanvallend rijden de 1e 2 weken. Landa en hedge Sivakov laten we na een paar dagen opgeven. Yates laten we een beetje meekachelen, Almeida sturen we een paar fikse regenbuien op z;n kop, het roze geven we gewoon níet aan QS, Ewan en Merlier stappen nog eerder af dan verwacht, Carthy kunnen we wel ziek maken en oh, Ciccone gaat voor een AK ipv aanval en Cimolai kan opeens weer sprinten. Zo alles weer opgelost?

Je somt hier inderdaad wel precies op waar alles misgaat. Toegegeven ik heb een (groot) risico genomen door Bernal/Evenepoel niet mee te nemen, maar als vervolgens de mannen die je er extra door mee kon nemen uitvallen/eerder afstappen is dat voordeel weg en blijft er alleen een nadeel over. Pijnlijke conclusie van een ronde waarin ik normaliter hoger scoor dan in de Tour/Vuelta.

EDIT: Wil hier ook graag aan toevoegen dat Gaviria/Viviani toch ver boven verwachting presteren deze Giro. Blijven toch picks die ik echt nooit gekozen zou hebben.

Laatst gewijzigd
nasibal


Is dat Fiorelli die daar op de voorposten van het peloton rijd? Zou hij nog plannen hebben vandaag…

Ik heb me vanochtend door @Jori laten overhalen en Bevin er uit geknikkerd. Onze forum-held er in geknikkerd, dus laten we het hopen.

De Coltrui

Wat een diversiteit vandaag in kopmannen. Van de 47% die Bernal hebben maar 35% gecapt. Maar daaronder is een brede selectie gemaakt. Grote verschuivingen in het scorito-klassement vandaag denk ik.

daanbrkh

Het was toch Battaglin en niet Fiorelli... dat gokje gaat vandaag niet goed meer uitpakken helaas

nasibal

'@Daan Brakenhoff

Laat Battaglin dan maar winnen vandaag.

ditisdavid

Formolo (C)
Evenepoel
Almeida
Yates
Vlasov
Carthy
Martin
Sagan
Vermeersch

Bring it on. Dit zou de ideale dag zijn voor Bernal om zijn rugklachten te herinneren :p

nasibal

Androni krijgt nooit meer een wildcard denk ik.

madeinstars

Kans is vrij groot dat deze kopgroep vooruit blijft. Gaat dus om magere puntjes vandaag.

Wicked Wout

Ben er ook bang voor @madeinstars... betekent helaas bankpunten voor Vanhoucke als dit zo blijft

1 2 ... 205 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.