Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 207 ... 263 264
Bagagedrager

Formolo en Martin grote verliezers lijkt het tot nu

daanbrkh

Ook Dan Martin is nergens te bekennen

vevie

Zo, Martin dus ook. Zuur voor hem. Reed sterk. Die mag nu gaan ritten kapen.

nasibal

'@La Primavera

Je somt hier inderdaad wel precies op waar alles misgaat.

Dan Martin kan inmiddels ook wel in 'ons' rijtje nu ;)

Ajvenema

Foss op het bankje zou nog zuur kunnen blijken, al valt het wellicht allemaal iets mee, met deze kopgroep er nog voor...

Remco zit telkens wel weer eng ver hoor... Als dit niet is van niet beter kunnen mag ie wat werken aan z'n positioneren.
Of haat ie het gedrang zo erg dat ie liever gaten dicht? :D

Edit: Het zal toch ook een beetje voorzichtigheid zijn vanwege de gravel...gelukje voor hem dat de finale geen stroken meer heeft.

Laatst gewijzigd
La Primavera

'@nasibal Het team laat me in de steek. Rob de Nijs kom d'r maar in.. "Zachtjes tikt de regen tegen op mn zolderraam, 't ritme van de eenzaamheid."

Maar La Primavera wees niet getreurd want Bilbao zit er nog bij! De hoop in bange dagen. Rij alles maar overhoop. Snoer de monden. HAAL MIJN SCORITO UIT HET SLOP. PLEASE.

nasibal

'@Ajvenema

Ik denk dat we ook wel eens 'makkelijk' vergeten dat ondanks dat Evenepoel héél hard kan fietsen hij nog ontzettend onervaren is op de fiets. Niet alleen is hij nog piepjong, hij fietst ook pas sinds 2017 (profdebuut 2019). Dat soort onervarenheid kan een enorme rol spelen in juist dit soort omstandigheden.

Jari Litmanen

Foss op de bank, Formolo lek (captain), Sagan die afhaakt. Nou – het is in ieder geval een mooie rit, maar dit vind ik zuur.

ditisdavid

Ik houd vier klassementsrenners over na vandaag...

vevie

Het is idd wel zuur als je door zo een rit je kansen verspeelt. Lastig. Maar so be it.

@ditisdavid

Dat geldt voor de meesten. Ik houd Evenepoel, Vlasov, Yates en Carthy over. Bilbao staat al verder. Martin valt weg en Almeida staat ook al heel ver.

Ik hoop trouwens dat ze Remco op de gril gooien. Als het kan moeten ze hem killen. Vervelende zaak, maar Aanvallen waar mogelijk.

En wat doet Almeida? Pat stuurt hem naar huis straks.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@nasibal, ja ik denk dat je daar gelijk in hebt. Hij zal zich meer op z'n gemak gaan voelen in het hooggebergte, in kleinere pelotonnetjes, mocht zijn vorm het toelaten:) Hoop iig voor zowel mijn scorito als de giro in het algemeen dat ie vandaag niet teveel verliest.

Hij mist hier wel echt een beetje een bodyguard, zoals Bernal Moscon heeft, en die arme zieke Carthy Bettiol.

Edit: Wordt dit de definitieve ondergang van de Remco ipv Bernal tactiek?

Laatst gewijzigd
daanbrkh

Remco is klaar...

vevie

Almeida wordt straks door Pat naar huis gestuurd. Rebellie.

Mazza

Ik hoop dat deze etappes niet meer voorkomen in de grote rondes, want het ik gewoon zuur voor de klaseent renners. Formolo, Dan Martin, Evenepoel (verliest waarschijnlijk tijd) dat zijn alweer 3 mensen die weggevallen zijn. Na deze etappe heb je Bernal, Vlasov, Caruso en Ciccone maar van hem moet ik het nog zien de 3de week.
(Persoonlijke mening)
Het zijn natuurlijk mooie etappes maar meer voor de klassiekers.

Ted de la course

Om het positief te bekijken, misschien gaat DQS nu weer gewoon ouderwets aanvallend rijden en dat kan me dan nog een hoop punten opleveren :)

Dingetje

Morgen Cavangna mee!

La Primavera

'@Marijn K Correct me if I'm wrong maar alle drie de mannen die je noemt hebben geen pech gehad maar gewoon niet de benen/technische vaardigheden. Ronderenners moeten allround zijn, daarom vind ik het ook mooi als er veel tijdritkilometers inzitten. Dat dwingt klimmers om aan te vallen. Dit soort etappes zijn naast spektakel ook gewoon een onderdeel van het wielrennen.

Mazza

'@La Primavera
Ja dat klopt wel
Alleen staat Formolo wel op achterstand door pech

Pimvanderd

Formolo reed wel lek volgensmij

Jasperdewaal11

Volgens mij had Formolo wel lek @La Primavera

La Primavera

Correct me if I’m wrong maar alle drie de mannen die je noemt hebben geen pech gehad maar gewoon niet de benen/technische vaardigheden.

Formolo reed lek. ;)

Bagagedrager

Nu maar hopen op Covi voor de gemiste punten met Formolo

De Coltrui

En weer 0 punten met mijn C door een lullige val.

Pimvanderd

Valt buchmann nou aan?!

Dingetje

Nou Bettiol lijkt mijn beste klimmer te zijn haha

1 2 ... 207 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.