Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 208 ... 263 264
La Primavera

Foss niet opgesteld maar het doet goed te zien dat hij steeds beter lijkt te worden. Daar gaan we nog plezier aan beleven.

KV

Grr, geen Foss en Guerreiro in team vandaag...

De Condor van Echt

Pffff, Carthy last minute op de bank gezet.... Wel fijn dat hij het zo goed doet, belooft wat voor het vervolg. En
Yates speelt ook heel goed verstoppertje in de favorietengroep. Wat voert hij in zijn schild...?

Jari Litmanen

Waarom heb ik ook alweer Carthy, Foss en Bilbao op de bank gezet? Mijn god zeg

Threeohthree

Rip kopman Ciccone ook.

Rob94

Kan Bernal niet effe last krijgen van zijn rug ofzo

Ajvenema

Volgens mij is Evenepoel gewoon slecht, op, uitgeput. Niet heel gek, wel erg jammer.

Sjas Patatje

Ik denk dat IEDEREEN vandaag wel één misser heeft. Zo heb ik Carthy niet opgesteld, maar wel Foss.

Kom maar op met het nieuwe klassement!! Almeida mag nu voor eigen kans gaan lijkt me en is daardoor weer erg interessant voor mij. Evenepoel heb ik niet. 😉

Rawolf

Ik heb er wel 4, Foss, Guerreiro, Yates en Carthy niet opgesteld.

Kopman Formolo ook ):

Laatst gewijzigd
Dingetje

Ik heb geen missers, ze presteren allemaal niet.

Rob94

Ach de plekjes van Foss en Guerreiro zijn niet zo heel pijnlijk. Meer het feit dat ik Formolo als captain heb en Bardet en Martin er doorheen zakken.

KV

OK. Remco is al weg. Nu Bernal nog binnen enkele dagen ten onder op zijn Yates.

Westland95

Foss niet opgesteld, verder top met Bernal (C), Vlasov, Carthy, Guerreiro, Yates, en natuurlijk Remco die er door zakt.

joris dor

Lol van de 400 in de 50ste plek naar 1456, bye bye scorito klassement vanaf nu :s

Simcha

Tot nu was ik echt wel heel tevreden met mezelf met de dagopstellingen. Vandaag Yates en Foss op de bank en Evenepoel als kopman. We kelderen meteen 5,6% naar 83,2%. Au!

maxverton

Ik had vorig jaar almeida niet. Dit jaar t zelfde met bernal. Dat wordt geen goeie score zeg haha😄

Ketjap Manis

Ik denk dat D. Martin nog wel zijn puntjes gaat pakken. Die kan dit gewoon niet.

Zadelpen

Ik denk dat Remco helemaal nog niet weg is. Zeker niet voor een podiumplaats. 3de lijkt hoogst haalbare, maar van hem zijn ze nog niet af. Die geeft niet zo maar op denk ik.

ditisdavid

Gegokt op DQS en tegen Ineos, verloren en daarbovenop een stevige dosis pech. De mooiste grote ronde, maar ook degene waar het nooit lukt met dit spelletje :p

Jori

Als nou gewoon Landa, maar met name Sivakov op hun fietsje waren blijven zitten, had het nog heel mooi kunnen worden :p Bizarre etappe, maar wel eentje die natuurlijk helemaal op zichzelf staat.

Alleen jammer dat voor morgen Bettiol en Guerreiro al mega diep hebben moeten gaan en niet meer zo ideaal zijn om te gokken als vluchter. Fabbro (c) lijkt ook wel beetje overdreven en Cepeda moet wel iets bijzonders gebeuren om hem überhaupt van de bank te halen. Al is zijn uitslag als 77e wel de beste die hij deze hele giro heeft gereden :p

hartstikkebedankt

Morgen kan het wel eens voor Bauke zijn!

(moet toch ergens voor juichen)

Laatst gewijzigd
Jori

Masnada zelf uit zijn eigen bus gelost, die gaat ook niet helemaal goed :p

danusz1986

Weer gezakt met 71 punten naar 43%. Ik denk een keer voor Dan Martin te kiezen en zakt er gelijk doorheen. Wordt nog echt uitzitten deze Giro.

La Primavera

Alleen gekozen voor Sivakov van Ineos dus dat is zuur, maar ik vind ze toch erg leuk koersen sinds Corona. Daar is echt wel een soort ommeslag gaande. Gun Bernal de overwinning ook wel.

Benzardi

Mijn misser voor vandaag was Covi voor de rest zaten de renners ( Bernal, Vlasov, Caruso en Yates) van De Duracelli's erbij.
We hebben 122 punten bij elkaar gezandstraald en zijn met 0,2% gestegen naar 98,4%

Morgen een dag voor de vluchters.

1 2 ... 208 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.