Ik ben weer een half procentje gestegen, en ben blij dat ik ondanks de prijs Bernal heb meegenomen. En Caruso juist vanwege de prijs. 95,4% ruwweg halverwege een grote ronde is voor mij geweldig, en zie ruimte om dat vast te houden of zelfs wat verder te stijgen.
Maar ook als mijn scorito naar de vaantjes was.....wat een geweldige rit, al had ook ik net als velen hier liever de kopmannen om de dagzege zien strijden. Van de andere kant had Bernal dan al bijna een minuut op de eerstvolgende..
Morgen wordt bijna zeker een rit voor de vluchters, maar daar heb ik er nog maar weinig van, die ik zou willen opstellen. Normaal gesproken ene Cepeda, maar met die gozer ben ik wel klaar. Masnada wordt het na vandaag ook niet, neem wel Cavagna mee en Fabbro, Sagan, Bernal, en dat éénmansdestructiebedrijf Ganna, en dan een tossup tussen Vendrame, Ulissi, Ciccone, Foss, en misschien wel weer Gaviria...
Morgen gewoon alle slechte klassementsrenners van vandaag op de bank en dan iedereen die maar beetje heuvel op kan opstellen. Enige wijze op meubelen nog beetje te redden (en om onder de 90% te zakken maar aan die kant van de gok denk ik dan maar ff niet 😬). Maar het lijkt erop dat dqs iets verkeerds heeft gedaan in voorbereiding naar giro toe. Ze zijn eigenlijk allemaal niet op goed niveau. Desalniettemin toch maar met masnada proberen morgen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.