Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 209 ... 263 264
Ludi

Als je een pm wil sturen en je krijgt dit:

Er is een fout opgetreden en uw PB is niet verzonden. Probeer het opnieuw.

Hoe los ik dit op? Inbox en postvak uit heb ik al veel gewist dus lijkt me niet het probleem

Jori

EDIT: Wat @Hartstikkebedankt zegt dus

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

'@Kj Dan staat er teveel onzin in :p

Papa Bart

Ik ben weer een half procentje gestegen, en ben blij dat ik ondanks de prijs Bernal heb meegenomen. En Caruso juist vanwege de prijs. 95,4% ruwweg halverwege een grote ronde is voor mij geweldig, en zie ruimte om dat vast te houden of zelfs wat verder te stijgen.

Maar ook als mijn scorito naar de vaantjes was.....wat een geweldige rit, al had ook ik net als velen hier liever de kopmannen om de dagzege zien strijden. Van de andere kant had Bernal dan al bijna een minuut op de eerstvolgende..

Morgen wordt bijna zeker een rit voor de vluchters, maar daar heb ik er nog maar weinig van, die ik zou willen opstellen. Normaal gesproken ene Cepeda, maar met die gozer ben ik wel klaar. Masnada wordt het na vandaag ook niet, neem wel Cavagna mee en Fabbro, Sagan, Bernal, en dat éénmansdestructiebedrijf Ganna, en dan een tossup tussen Vendrame, Ulissi, Ciccone, Foss, en misschien wel weer Gaviria...

Ludi

Wat ik ook type het werkt niet, maar al die onzin spam van anderen krijg ik wel binnen, daar staat nog veel meer zooi in, iets van dat carthy geluk heeft enzo 🤔😂🤭🙈🤷‍♂️

embargo

Voordeel is wel dat ik nu Bevin voor morgen mooi mn team in heb gefietst

Hangtieniedanstaatie

Jij wil ook niet winnen hè, Embargo..

João Bicicleta

Masnada zal zich wel gespaard hebben voor morgen. Die hoefde toch niet meer aan een klassement te denken.

KV

Toch jammer voor Almeida van die ene rit. Lijkt anders echt wel goed te zijn.

floda

Morgen gewoon alle slechte klassementsrenners van vandaag op de bank en dan iedereen die maar beetje heuvel op kan opstellen. Enige wijze op meubelen nog beetje te redden (en om onder de 90% te zakken maar aan die kant van de gok denk ik dan maar ff niet 😬). Maar het lijkt erop dat dqs iets verkeerds heeft gedaan in voorbereiding naar giro toe. Ze zijn eigenlijk allemaal niet op goed niveau. Desalniettemin toch maar met masnada proberen morgen.

KV

Pff. Dagopstelling voor morgen is een redelijke ramp. Ideaal Guerreiro ritje wss maar vandaag zo diep gegaan...

Ludi

En nog "maar" op 7 minuutjes. Verwacht normaal gesproken zo'n etappe waar een groep op 20+ minuten een minuut of 10 over mag hebben aan de meet.

nasibal

Voor de mensen die morgen problemen hebben met opstellen: Probeer vooral nog even niet aan vrijdag te denken.

Jori

En dan de gedachte ook nog dat Sagan niet de puntentrui heeft, maar Gaviria of Cimolai ofzo :p

Daan Brakenhoff

'@nasibal
Bernal en Moscon kiezers wrijven in hun handjes vrijdag

floda

Overigens werd mader vandaag allerlaatste. Of mega gespaard voor morgen of ziek. Als daar geen bericht van komt dan lijkt me dat wel kandidaat voor morgen.

Ajvenema

Zullen we anders doen dat bernal/ineos leuk was tot rit 13/14 en Evenepel dqs voor daarna? Ipv omgekeerd..?

zomaareens

Moeten cavagna en honore nou nog babysitten morgen?

Noppie

Vlasov bidon weggegooid buiten de milieuzone, staat op scherp.. Het zal toch niet dat hij dit nog eens flikt he..

embargo

'@Hangtieniedanstaatie ik heb niet zoveel andere keuzes helaas, maar voor de meme kan ik hem misschien wel gewoon captain maken morgen 😉

Daan Brakenhoff

Verwacht iemand nog iets van Ringel S morgen? Perfecte etappe voor hem. Genoeg tijd verloren. Gaf voor de giro aan 4/5 kansen te zien voor ritzeges. Maar heb hem behalve zijn val eigenlijk überhaupt niet gezien tot dus ver...

Ajvenema

Die straffen op het weggooien van een bidon vind ik trouwens echt van de zotten. Je zou maar de giro verliezen omdat je 2x een bidon verkeerd hebt weggegooid:)

kevinraar

maar 83 punten gehaald word vanhoucke derde heb hem niet opgesteld vandaag helaas
had martin al captain pak verkeerd uit
ben gezakt van 78.0 naar 66.2

arjenzvob

Mooie etappe met Bernal die fantastisch rijdt momenteel. Ik heb m helaas niet.

Stukkie gedaald naar 89,4%.

Hangtieniedanstaatie

Guerreiro time

1 2 ... 209 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.