Ook een dikke 5% gedaald, nu weer op 78%. Ergens balen, maar al lang berusting dat ik wel wat mis (INEOS) op dit moment om in de hogere regionenen te bivakkeren.
Morgen...tsja...ik heb wel wat mannen voor aanvallen, maar die hebben tot op heden dermate weinig laten zien dat ik daar aan twijfel om op te stellen...maar veel AK-mannen op de voorste posten verwacht ik ook niet.
Ringel S, Cepeda, Cavagna, Honore, Vendrame...te weinig gevoel om in relatie tot etappe van morgen en huidig presteren daar iets zinnigs van te vinden. Nog maar een nachtje over slapen.
Fiorelli morgen opstellen?
Sagan staat erin (iemand die punten pakt), net zoals Ringel S (pakt niks, maar zou die morgen opeens iets gaan doen?). Verder Bettiol (moet toch ook een keer de vrijheid krijgen…). Cavagna en Masnada ook basis, tegen beter weten in. Almeida ook maar een plekje gegeven. Vlasov voor de zekere punten.
En nog één plekje over.
Formolo? Evenepoel? Yates? Dus toch Fiorelli? Soler? Carthy? Tja. U mag het besluiten voor mij – iets zegt me dat Formolo morgen revanche wil nemen op het steentje dat voor een lekke band zorgde.
Goed zo Kevin. Niet altijd doen wat anderen zeggen...
Ik zie overigens dat Hugh zijn naam opnieuw heeft veranderd, van Carthney, toen naar Carthny, en nu Carny. ;-)
Vandaag niet zozeer de keuzestress voor de negen, wel voor wie ik kopman maak..
- Bilbao: mag ie? Denk het niet, en staat te kort. Als die geen Caruso had en op minimaal 10m stond was dat mijn kopman
- Martin: wil die en mag die? Misschien maar 7m is niet echt ver
- Ruben: Heeft ie nog wat over na gisteren en mag die?
- Fausto: Wil die/kan die? Nog niet gezien, wel een rit voor hem. Vraagteken hoe vorm is. DCQ heeft nog steeds geen rit na 11 etappes... dat is volgens mij heel lang niet gebeurt.
- Bevin: lopers zouden hem moeten liggen...
- Ringel S: Kan die/wil die/mag die? Met E zo hoog mag die misschien niet...
Opvullers met Egan (20pnt), Pa ruski (12p) en P de Grote (8).
Voor de rest weinig te kiezen... Kan me niet voorstellen dat het voor het AK gaat zijn, echter, vaak als ik dat hardop zeg jinx ik het.
'@Nick, vroeg ik me ook af, benen zijn prima. Maar mag hij ook? Voorlopig heb ik hem keurig naast Yahtzee zien rijden.
@Aanklampen, zit met dezelfde vragen betreffende Bilbao, Masnada, Martin, Grosssss (wel 6 vaste pnt), almeida...
Garantie dat je best presterende speler op de bank zit....
Denk dat ik toch maar weer wat laffe vaste punten pak met vriend Ganna en Moscon.
Lastig, lastig vandaag. Ik heb niet echt een aanvallers team namelijk.
Toch slaan de twijfels over een Fiorelli en Vendrame toe. Van de eerste wist niemand dat hij dit kon, tot etappe 4 dan. Niemand stelde hem op en hij werd derde vanuit de vlucht in een zware etappe. Vendrame gaf voor de Giro aan voor ritzeges te gaan en die boekt hij niet vanuit een massasprint. Vandaag zou wel zo'n etappe kunnen zijn.
Daarnaast is Honoré een grote teleurstelling. Had meer vrijheid verwacht, en ook wel wat truipunten, maar we weten allemaal hoe dat gelopen is en dat er meer mensen daar teveel op ingezet hebben. Ik blijf nog even switchen. En heb ik die 9 man eindelijk bij elkaar, dan moet er ook nog een captain komen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.