Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 215 ... 263 264
Sjas Patatje

Ik kan hier heel slecht tegen, dat ik Vendrame niet heb opgesteld. Kunnen we de regels van het klassiekerspel hanteren? 😏

Iets gezakt naar 97%, had hoger kunnen zijn met bepaalde keuzes in de lastig voorspelbare etappes.

rkmmr

Met Bernal maak je juist ook in dit soort etappes nu het verschil, dus flink gezakt zonder hem. Ook niemand anders in de top 20, dat helpt natuurlijk ook niet..

Baskeee

Drama. 37 schamele puntjes, vooral door de klassementen binnengehaald. Had Ulissi maar die stelde weer eens teleur deze Giro, zeer jammer. En Masnada capitano maar die liet het helemaal afweten, ciao.

Morgen een half sprintteam aangevuld met wat AK mensen.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Waarom neem je Brambilla mee dan in the first place (en om hem dan vandaag niet op te stellen) vraag ik me dan wel af @Wellens Nietens

De Condor van Echt

Jaja-jippie-jippie-jee. 32 punten. In twee dagen tijd van 91% naar 82% geduikeld. En dan moet morgen nog komen 😱.
Gelukkig gaat mijn poule bij Worldcyclingstats (wijnreder) beter.

Wellens Nietens

'@hartstikkebedankt Ja terechte vraag hoor. Ik heb vooral veel goedkope renners meegenomen om ruimte te hebben voor Bernal + Evenepoel (waar ik tot nu toe in elk geval blij mee ben). Ik heb geprobeerd om zo veel mogelijk 500/750k renners te nemen waarvan ik dacht te weten wanneer ik ze ongeveer zou moeten opstellen (Foss, Fiorelli, Bodnar, Bevin, Albanese) of waarvan ik teampunten verwachtte (Bodnar, Fabbro), dus geen pure aanvallers. Maar op gegeven moment waren die op en is ook Brambilla in de selectie beland. Ik heb hem dus vooral als opvulling genomen zonder de intentie om hem veel op te stellen, misschien alleen als bijv. Ciccone in de bergtrui had gereden oid. Ik had hem voor vandaag nog wel overwogen, maar ik dacht gezien te hebben dat hij het gisteren tevergeefs geprobeerd had dus vreesde dat 'ie moe en/of niet in vorm zou zijn. Achteraf duidelijk niet terecht.

nasibal

Cepeda overigens in het peloton gefinished mannen

Simcha

Hier vol gegokt op een ontsnapping, omdat de weg naar beneden zonder Ineos-renners in het team onvermijdbaar lijkt. Brambilla en Vendrame maken de schade van gisteren ruimschoots goed. Ik sta weer op 88,2%.

Ajvenema

Ik vind het we heftig dat ik enerzijds fiorelli, bevin, bettiol ,cepeda opstel om er nog íets van te maken, en anderzijds mensen met droge ogen brambilla en vendrame zie banken op een dag als vandaag:D

22 puntjes, er zat ook niet veel meer in dan dat, helaas. Morgen hopen op een goeie dag van groenewegen en fiorelli...

JapieJapo

Captain gross wordt vandaag 21ste, tss flauw pestgedrag noem ik dat...

Nog wel puntjes gesprokkeld met Honore wat trouwens een slechte pick is van mij maar wel mooi vandaag opgesteld.

Charlie33

Duncan Laurence start zaterdag ook niet meer.

albert n

Honore op het bankje en de rest was 0. En de grenadiers gunnen zelfs Nibali niet een paar seconden, wat een armoe.

Aanklampen

Ik zal Felix ook zitten, en Ipv effe je neus naar voren te drukken, telt ie... "als zesde over de streep en ik word 21e"

Bilbao wel laten lopen....

dazzler2120

vendrame opgesteld, honoré op het bankje en bennett op het bankje. Wellicht toch vendrame én bennett nu als aanvaller iedere bergrit opstellen... Voor de rest is mijn ploeg toch al mooi gedecimeerd.

user26790

50 punten op de bank. Hoe triest is dit!

Ric

Hulde voor captain Bouchard!

nasibal

Lekker @Ric! Uitstekende keuze!

Jasperdewaal11

Morgen Captain Viviani die finisht in zijn achtertuin morgen ;)

JapieJapo

De 'hoge' prijs van Bernal klopt dus toch wel aardig...

Ik ben zoals zovelen voor 4 quicksteppers gegaan mede met het idee dat ze wel een paar dagen het roze zouden dragen. Verder hebben denk ik veel mensen yates als 1 van de eersten eringeklikt net als ik. Het nadeel is dat je de achterstand op de Bernal teams nergens goed kan maken, die gaat normaal gesproken het rize vasthouden tot in Milaan.

Ik geniet ervan hoe goed en aanvallend Bernal rijdt, helaas heb ik daar mijn team niet omheen gebouwd...

nasibal

Morgen Captain Viviani die finisht in zijn achtertuin morgen

Dat hoop ik toch niet, die ligt buiten het parcours ;)

Benzardi

Vandaag 81 puntjes gehaald en we staan op 98,4%.
Bernal met 36 punten red mij vandaag wat een fijne gozert is het ook, dit zei ik al vanaf dag 1.

Fiepke

90 punten met Vendrame in de ploeg. Honoro op het bankje gezet. Sonde... Maar verder weet 3,5% gestegen naar begin 80%.

Morgen al m'n sprinters mee en mannen die teampunten kunnen pakken.
Oftwel:
Nizzolo
Sagan
Moschetti
Pasqualon
Vendrame
Foss
Evenepoel
Carthy
Vlasov

Jori

Cepeda zelfs nog in een vlucht gezeten, mocht helaas niet zo ver geraken. Had me toch genoeg overtuigd bij de start door vooraan te staan dat hij zelfs nog een plekje had gekregen ipv Evenepoel. Helaas, maar lijkt sinds de rustdag wel wat beter te zijn.

Goed dat we de truipunten en teampunten niet meer verdubbelen via de captain regel, dan waren de mensen zonder trui/teampuntenvreter Joffrey wel erg ver achterop geraakt!

Morgen enorme puntentombola: Houdt Sagan het paars, wordt het PK nog spannend, kan Gaviria zijn goede vorm verzilveren, Cimolai met een paarse stunt, kan favoriet Nizzolo nu eindelijk raak schieten, is Groenewegen echt terug, kan Viviani zijn vooraf meest gewilde etappe pakken, maar vooral eindelijk eens het berewerk van Consonni afmaken, blijft Kanter overeind, draagt Fiorelli al onze dromen nog een stukje verder en sprint Bernal/Vlasov nog een keertje top 20?

Jasperdewaal11

'@Nasibal haha touchee !

Papa Bart

Jaja in een vlaag van totale verstandsverbijstering Vendrame op de bank, en zo laat papa DE kans om eindelijk eens echt hoog te eindigen in Scorito als een eersterangs koekebakker uit zijn domme klauwen vloeien. Desondanks nog gestegen (een heel klein beetje) ook door Bernal en alle klassementspuntjes, dussss alles is nog niet verloren.

Voor morgen heb ik nog 3 sprinters, met een beetje mazzel weet ik ze morgen allemaal op te stellen...🙄🙄

1 2 ... 215 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.