Eindelijk weer eens een goede dag, met Vendrame als captain. Verder verloopt deze ronde vrij dramatisch voor me, maar dat was dan ook tegelijk juist de reden dat ik Vendrame kopman durfde te maken. Alles of niets gespeeld, en het werd alles! Daarmee bijna 10% gestegen naar een alsnog schamele 70%.
Ook blij dat Ulissi moest lossen en zelfs bijgehaald werd, want dat was de enige uit de kopgroep die door vrij veel mensen captain gemaakt was.
Geinig hoeveel mensen hun opstelling de afgelopen dagen prijsgaven, maar voor dit sprintersbal???
Nou doe ik ook niet dan. 😈😈 Is ook niet zo interessant als je ‘Vendrame op de bank vandaag’ in je CV hebt staan, wel?
Ik hoop dat Nizzolo wint, en die heb ik niet eens. De Poulidor van de Giro sprint. We gaan het zien..
Gisteren ook geen beste dag met ook nog Soler als uitvaller en amper opvulpunten. Ik begon erg sterk met mijn alles-op-DQS-tacktiek maar aangezien die nu geen truien meer gaan pakken en deze waarschijnlijk in de handen van Bernal blijven gaat mijn selectie zonder INEOS (Sivakov al uitgevallen) niet veel punten meer halen ik bang. Als Bernal geen last van zijn rug gaat krijgen wordt het een gevalletje dovende nachtkaars voor mij.
Het is Bernal wel gegund want die rijdt echt ongelofelijk sterk, had ik zeker niet zien aankomen!
Gisteren schoot dit artikel ineens weer door m'n hoofd en dus Vendrame opgesteld, dat pakte mooi goed uit. Helaas durfde ik Honoré niet mee te nemen en staat hij nog steeds op zero points.
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/vendrame-mikt-op-andere-giro-aanpak-dan-in-2020-ik-doe-het-de-eerste-week-rustig-aan
Naast de punten van Vendrame maar 41 puntjes extra gescoord, dat is wel karig. Desondanks toch 3% erbij en op 85,1% nu.
Voor vandaag zijn de keuzes vrij makkelijk. 5 sprinters met 4 opvullers. Enige keuze is nog Nizzolo of Sagan captain maken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.