Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 216 ... 263 264
De Tourminator

Na een paar dagen zakken eindelijk wat positiefs te melden met de opstelling van Vendrame en de eerste punten van Honoré.
Verder zal het zonder Bernal ook voor mij uitzitten worden zonder bekertje. Voorlopig op 87% ......

Sies

Vendrame er in zetten als opvulling, tja das gewoon geluk hebben. 110 punten en gestegen naar 99,9%!

Morgen weer tijd voor de sprinters, hopen dat ik daar niet teveel verlies!

Jori

Zonder Soler ligt er morgen best wel een kansje voor Albert Torres ;)

bakfiets

Ik ben er nu ook 5 kwijt. Landa, soler, sivakov, masnada en merlier. Op merlier na ook allemaal onder de 50% gekozen dus dat is altijd extra balen.

Ik hoop dat de rest wel op zijn fiets blijft zitten anders wordt het wel heel karig allemaal.

Westland95

Met mijn matige sprintteam moet Sagan morgen eigenlijk winnen. Dan pak ik ook nog een zooi punten met onze grote Oostenrijkse vriend. Wordt schade beperken.

lnnrt

Vendrame op de bank vandaag :(

Wel 4e in de wielerflitspoule :)

Hup Kens 'het zal me aan mn reet' Jeukelaire!

Daan Brakenhoff

'@lnnrt
Dat kan niet ;) , die vierde stek houd ik momenteel warm...

marconeuvel

Eindelijk weer eens een goede dag, met Vendrame als captain. Verder verloopt deze ronde vrij dramatisch voor me, maar dat was dan ook tegelijk juist de reden dat ik Vendrame kopman durfde te maken. Alles of niets gespeeld, en het werd alles! Daarmee bijna 10% gestegen naar een alsnog schamele 70%.
Ook blij dat Ulissi moest lossen en zelfs bijgehaald werd, want dat was de enige uit de kopgroep die door vrij veel mensen captain gemaakt was.

joris dor

Zijn er nog die morgen overtuigd zijn van Gaviria zijn kansen?

kevinraar

111 punten gehaald
Gestegen van 66.1 naar 74.0

Jori

ik zou hem wel opstellen, ja :p

Daan Brakenhoff

Lekker Kevin!, Bennett nog opgesteld vandaag?

kevinraar

Ja had hem zelfs als captain

Mij team voor morgen
Sagan
Groenewegen
Dekker
Moschetti
Pasqilion
Vlasov
Cartny
Yates
Moscon

Laatst gewijzigd
Hangtieniedanstaatie

Prima koereur, Cartny

Valvuillerdemoz

Pasquilion, ook een toppert!

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Hangtieniedanstaatie

Pasqilion ook wel een sprinter met een leeuwenhart

edit: In al mijn enthousiasme om te reageren helemaal over de comment boven mij heen gelezen.

Laatst gewijzigd
Papa Bart

Geinig hoeveel mensen hun opstelling de afgelopen dagen prijsgaven, maar voor dit sprintersbal???
Nou doe ik ook niet dan. 😈😈 Is ook niet zo interessant als je ‘Vendrame op de bank vandaag’ in je CV hebt staan, wel?

Ik hoop dat Nizzolo wint, en die heb ik niet eens. De Poulidor van de Giro sprint. We gaan het zien..

Jasperdewaal11

Vandaag:

Viviani (c)
Sagan
Nizzolo
Cimolai
Kanter
Pasqualon
Vlasov
Carthy
Evenepoel

Valvuillerdemoz

Bernal
Ganna
Vlasov
Vendrame (!)
Pasqualon
Fiorelli
Nizzolo
Sagan
Groenewegen (C)

Dingetje

Gisteren 12 punten, de dag ervoor 42. Sta nu op een solide 59%. Vandaag met 3 sprinters aan de start. Wellicht kunnen we meer dan 50 punten halen ;)

Punchbox

Gisteren ook geen beste dag met ook nog Soler als uitvaller en amper opvulpunten. Ik begon erg sterk met mijn alles-op-DQS-tacktiek maar aangezien die nu geen truien meer gaan pakken en deze waarschijnlijk in de handen van Bernal blijven gaat mijn selectie zonder INEOS (Sivakov al uitgevallen) niet veel punten meer halen ik bang. Als Bernal geen last van zijn rug gaat krijgen wordt het een gevalletje dovende nachtkaars voor mij.

Het is Bernal wel gegund want die rijdt echt ongelofelijk sterk, had ik zeker niet zien aankomen!

Laatst gewijzigd
WilliamS23

Gisteren schoot dit artikel ineens weer door m'n hoofd en dus Vendrame opgesteld, dat pakte mooi goed uit. Helaas durfde ik Honoré niet mee te nemen en staat hij nog steeds op zero points.

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/vendrame-mikt-op-andere-giro-aanpak-dan-in-2020-ik-doe-het-de-eerste-week-rustig-aan

Naast de punten van Vendrame maar 41 puntjes extra gescoord, dat is wel karig. Desondanks toch 3% erbij en op 85,1% nu.

Voor vandaag zijn de keuzes vrij makkelijk. 5 sprinters met 4 opvullers. Enige keuze is nog Nizzolo of Sagan captain maken.

JesperRenrad

Waarom vullen mensen hun team vandaag op met carthy(1)/cartny(2)/ cartney(3)/ carny(4)? Geen vaste punten en sprint niet sneller dan een betonmolen. Of is het echt puur bij gebrek aan beter?

JapieJapo

McCartney staat 4de in AK dus 4 zekere puntjes.. ik heb geen 9 andere renners die alleen meer halen vandaag dus ik stel hem ook op.

Viviani cap uiteraard!!

JesperRenrad

'@JapieJapo, je hebt gelijk. Ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik. Dank :)

1 2 ... 216 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.